x

 

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Panderlul. 19.09.2015
    "Już tak dłużej nie mogę." - "Już dłużej tak nie mogę" brzmi lepiej, nie uważasz?
    "Z nożem w plecach powiem tobie prosto w oczy (...)" - wydaje mi się, że zamiast "tobie" powinieneś użyć "ci", jednakże może okazać się, że obie formy są poprawne. Nie mam więc pewności.
    "Już nie mówię o tym co mam w sercu." - po "co" wstaw przecinek.
    "Już nie mówię o tym co mam w sercu.
    Raczej już nic tam nie noszę.
    Wszystko się wypaliło razem z słowami kocham cię."
    W każdym z powyższych wersów znalazłam błąd. Rozpoczynając od "już" w pierwszej linijce, słowo to pojawiło się ponownie w drugiej. To tzw. błąd powtórzenia. Następnie "(...) razem z słowami (...)", poprawna forma to "razem ze słowami".
    "Zrozumiesz to co mówię do ciebie?" - ah, kombinujesz. Jeżeli już to: "Zrozumiesz to, co powiem w twoją stronę?" (zwróć uwagę na przecinek). Lub też: "Rozumiesz to, co mówię do ciebie?". Wybieraj sposród tych dwóch opcji.
    Nienawidzę określenia "zbyt wiele czasu". Czy nie lepiej zabrzmi "zbyt długo"?
    Twoje słowa nie kryją żadnego przekazu, jednak póżniej używasz słowa "przekaz" w określeniu znaczenia? Coś tutaj nie gra, hm?
    "W plecach nosze noże (...)" - NOSZĘ! Czasowniki w czasie przyszłym, pierwsza osoba, więc i końcówka "ę"!
    To chyba tyle. Znowu nie widzę sensu Twojego tekstu, jednakże to zostawiam innym, ja skupiłam się jedynie na interpunkcji, ortografi itd.
    Pozdrawiam i zostawiam 3.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania