Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Pod jednym dachem r 2

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Shogun 20.04.2020
    No, no dzieje się, oj dzieje. Iście Hopeowy styl. Lekkość, swojskość, to mi się podoba. Bardzo przyjemne w odbiorze.
    Piąteczka leci jak nic ;D
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Dziękuję Shogunie. :)
  • Troje na jedno 20.04.2020
    Znasz moje zdanie. Podoba mi się, choć wg mnie lepsza była część pierwsza.
    Ale nadal to "żywe" pisanie, takie prawdziwe.
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Dziękuję :) Kolejny r znów da czadu. :D
  • Kocwiaczek 20.04.2020
    Niemiałem odwagi - nie miałem
    Dostaję i zdaję - bliskoznaczne, może dasz radę zamienić?
    O szpilkach wydłużających - nie wydłużające
    Takiemu cupcake
    dlatego muszę przyhamować moje pragnienie do niej - po pragnienie kropka. Do niej - niepotrzebne.

    Z tego zjawiska oraz wiedzy, że w jakiś sposób mogę go podniecić, kręci mi się lekko w głowie, a zarazem podsyca seksualny głód - dziwne to zdanie. Po głowie dałabym kropkę. A potem coś na zasadzie, że również podsyca to jej seksualny głód.

    Sekundach mogę - usuń spację lub enter bo tekst się rozjechał.

    –bluzga / brak spacji pomiędzy myślnikiem, a literą "b"

    niedosypiał - nie dosypał

    Albo ach albo ahhh - wówczas bez "c"

    wpijam - wypijam

    / trochę literówek jest, ale fabuła broni tekst :) poprawisz i będzie gites-majonez, miód-malina i orzeszki:D (żeby własne błędy było tak łatwo znajdować, a tu ni chusteczki;/). Poprawiaj i udostępniaj kolejne bom ciekawa. Łukasz nie okazał się totalnym bezmózgiem, o co go na początku podejrzewałam. Hmmm... intrygujące;)
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Dzięki,
    " (żeby własne błędy było tak łatwo znajdować, a tu ni chusteczki;/ " bo autor czyta automatycznie, w tym tkwi problem.
  • Kocwiaczek 20.04.2020
    A. Hope.S i dopowiada sobie treść niestety;/
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Kocwiaczek akurat tego u mnie nie ma, ale literówki zawsze u mnie kwiczały.
  • Kocwiaczek 20.04.2020
    A. Hope.S u mnie leży interpunkcja. Każdy ma jakieś mocne i słabe strony. Ale po to są trzeźwe (lub mniej;) oczy czytelników aby błędy wyłapać i dać autorowi informację zwrotną.
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Kocwiaczek racja.
  • Johnny2x4 20.04.2020
    Hołpi, piszesz z sercem, i dlatego widać "świeżość" i "prawdę", w każdym zdaniu. Bardzo mi się podobało, mimo biegunowo odległego, ode mnie, klimatu. Czekam na więcej.
  • A. Hope.S 20.04.2020
    Dziękuję Johny :) a będzie więcej :D
  • Szpilka 21.04.2020
    Hope, bardzo mi się podoba Twój styl pisania, jestem Twoją fanką ??
  • A. Hope.S 21.04.2020
    Dziękuje, Szpilko. Az się zarumieniłam.
  • Bajkopisarz 21.04.2020
    Wypominki:

    „pyszczek i nigdy nie miałem”
    Pyszczek, choć nigdy nie miałem LUB pyszczek, a nigdy nie miałem
    „pojęcia, w jaki sposób”
    Na pewno a być „w jaki sposób”? To oznacza, że wie, iż przyciąga, ale nie wie czym. Jeśli będzie: pojęcia, że przyciąga – to oznacza, ze nie zauważa, nie zdaje sobie sprawy że przyciąga i nie reaguje na zaloty.
    „podkreśla jej wdzięki”
    Jej – zbędne
    „oraz większą ochotę na”
    Większą – niekoniecznie
    „Świadomość tego, że w jakiś”
    Tego – zbędne
    „głód zostaje podsycany z sekundy na sekundę.”
    Jest podsycany (a najlepiej: narasta)
    „przestaje mnie całować”
    Mnie – zbędne
    „paciulokiem?”
    Piękne słowo ? Ale co oznacza?
    „Zanim potrafię ominąć bar,”
    Nim mijam bar

    Pan Franc jest idealnym przykładem wpakowania się między wódkę a zakąskę w najgorszym możliwym momencie. Powinien zostać zawekowany w beczce na ogórki.
  • A. Hope.S 21.04.2020
    Dziękuję, już poprawione.
    Paciulok - jedna z wielu odmian "głupca" w mojej gwarze. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania