.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • riggs 21.03.2017
    Aż się dziwię, że nikt nie skomentował. Dobre to i ryje beret, może ludziom ciężko to przetrawić, ale jak dla mnie- przeciwnika "białych"to na 6
  • Pan Buczybór 21.03.2017
    Jeden z lepszych twoich wierszy. 5
  • Pasja 21.03.2017
    Do odpadnięcia strupa daleka droga. Zależy jaka blizna. Są takie, które nigdy się nie goją. Ładnie użyłaś dobry makijaż dla Boga. Pozdrawiam serdecznie
  • Adam T 21.03.2017
    Bóg, o ile jest, zobaczy nie tylko makijaż, ten zobaczą inni i powiedzą, że do kościoła idzie się tylko po to, by ładnie "powygladać" albo pokazać nowy płaszczyk. Ale nie o tym jest ten wiersz. Mnóstwo ludzi udaje coś na siłę, odgrywając przed innymi szczęście i dostatek i wielu daje się na to nabrać. Wykorzystują to zwłaszcza politycy, biznesmeni. Wizerunek jest teraz Bogiem, kto o niego nie dba, przeklęty będzie on i potomkowie oraz pobratymcy jego. Amen. Piątka.
  • betti 21.03.2017
    Dziękuję wszystkim za czytanie i komentarze. Powiem szczerze, że ten wiersz na salonach oceniono między 3-4, w skali do pięciu. Dla mnie to dobrze, bo jest nad czym pracować.

    Pozdrawiam.betti
  • Noren72 21.03.2017
    Na salonach? Zastanawiam się dlaczego tutaj jesteś.
  • Pasja 21.03.2017
    Noren72 bo my też jesteśmy salonem...wątpisz w to? Pozdrawiam
  • Noren72 21.03.2017
    Wątpienie to forma poszukiwania. Ja ciągle mam w sobie ten rodzaj wątpliwości.
  • fikus 21.03.2017
    Przeczytałem kilka razy i mam mieszane uczucia co do słów " Bóg zobaczy tylko dobry makijaż". Przyjęte jest raczej myślenie, że On widzi wszystko. To raczej ludzie zobaczą ten perfekcyjny makijaż - maskę. Takie mam drobne spostrzeżenie.
  • betti 21.03.2017
    Fikus, w tym fragmencie była ironia, jak tak odczytasz, wszystko stanie się jasne, tak myślę. Dlaczego Twój nick jest czarny, gdy reszta ma czerwony, jeśli można wiedzieć oczywiście?

    Zbyszku, trafiłam tutaj przypadkiem. Ciągle poszukuję, rozumiesz?
  • Jo-anka 21.03.2017
    Ujrzałam sens, uff !!! Za ,,Teraz ładnie za rączkę i do kościoła,
    przecież Bóg zobaczy tylko
    dobry makijaż.'' 6
  • betti 21.03.2017
    Cieszę się Jo-anka, ze dopatrzyłaś się tutaj sensu.
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam.
  • Szudracz 21.03.2017
    Pozory, obłuda, ciemnota, ograniczenia pod Płaszczykiem, w którego ubrali Boga. Wybacz, że tak to widzę, ale religia służyć powinna innym celom, nie polityce i manipulacji. Pozdrawiam.
  • betti 21.03.2017
    Szudracz - interpretacja w punkt. Dziękuję.
    Pozdrawiam.betti
  • fikus 21.03.2017
    Nie znam Pani ani Pani poglądów. Dlaczego mam więc przypuszczać, że tekst jest ironiczny? Jeśli stosuje Pani taki trik, to we wcześniejszej części mogłaby być już jakaś oczywista wskazówka. Ale to moje osobiste spostrzeżenie. Dziękuję za rozwijanie moich wątpliwości.
  • betti 21.03.2017
    Sam Pan twierdził, że Bóg wszystko widzi, jeżeli więc napisałam, że Bóg zobaczy tylko dobry makijaż, to już w tym widać na kilometr ironię. Nie uważam, że trzeba czytelnikowi wszystko podać na tacy... fajnie jest, kiedy można czytając - myśleć.

    Pozdrawiam.betti
  • Jo-anka 21.03.2017
    Lub myśląc czytać.To nie jest takie proste, betti. Nawet znając dobrze osobę piszącą czy mówiącą możemy źle odczytać jej przekaz, czy myśl. Interpretujemy automatycznie i zawsze mamy własne subiektywne odczucia, które ni jak się mogą mieć do Twego, na ten przykład, przekazu.Oczytałam dokładnie jak Szudracz zapewne dlatego, że odczucia takie same, ale czy byłoby tak, gdybym miała inne poglądy?
  • betti 21.03.2017
    Ja mam tak, że gdy czytam wiersz, wyświetla mi się automatycznie obraz. Czasami są to fragmenty, które później łączę w całość. Wiadomo, że trudno trafić w myśl autora, bo ''obrazy'' zależą od naszej wrażliwości, a tę każdy ma inną. Nie jesteśmy tacy sami, na szczęście.
  • Jo-anka 21.03.2017
    Cieszę się, że napisałaś ,,na szczęście''. Ja lubię różnorodność, również poglądów. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania