usunięte

Usunięte

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Ichigo-chan 25.08.2015
    Aaa zapomniałam skomentować XD Dobra, zbiorę się i wypiszę te błędy, które widzę.
    "-Właź tu! - wydarła się Alex" - z kontekstu wydaje mi się, że powinno być "Złaź". I przed i po spacji powinny być spacje.
    "-Dobra ty marudo" - przecinek przed "ty". I znowu spacje, ale powtarzają się, więc nie będę pisać za każdym razem.
    "-I co mała?" - przecinek przed "mała"
    "-Dobra, nie denerwuj się, wiesz jaki jestem - Dan nadal się uśmiechał." - przecinek przed "jaki"
    "Wyraźne było że go to nie zabolało - chodź już. " - przecinek przed "że" i po "zabolało" powinna być kropka. "chodź" wtedy byłoby z dużej litery.
    "Zachód słońca sprawiał że serce zaczynało szybciej bić" - przecinek przed "że"
    "-Uciekaj Alex, szybko! - Wydarł się Dan na całe płuca. " - przecinek przed "Alex"
    "Alex zrozumiała że nie ma wyjścia, albo przeżyją obojga, albo tylko ona..." - znowu przed "że".
    "Alex szybko zaczęła biec w stronę ich "bazy"" - powtórzenie - możesz zamienić Alex na dziewczyna.
    "-Dan... Proszę przeżyj. - powiedziała sama do siebie. " - bez kropki po "przeżyj"
    "-Spokojnie... Nic ci nie zrobi, jest oswojony - uśmiechnął się facet - Jestemm James, a ty?" - Jestemm - Jestem
    "-Dan... - powiedział podnosząc prawą brew - kim jesteś?" - przecinek po "powiedział", "Kim" z dużej litery.
    I tu powinna się zacząć nowa linijka
    "Stał przed nim dosyć umięśniony chłopak, miał maksymalnie 20 lat." - liczby słownie
    " Jedyne co miał na sobie to podarte bokserki." - tutaj nie jestem pewna, ale chyba po "Jedyne" powinien być przecinek, ale tego naprawdę nie jestem pewna.
    Dalej są już tylko liczby - słownie.
    Jak poprawisz błędy, będzie super, bo fabuła jest okay :D nowy potwór, to fajnie, i już lubię Jamesa ^^
  • Ichigo-chan 25.08.2015
    przed i po myślniku powinny być spacje* XD Eh...
  • Vonshiak 25.08.2015
    W niektórych się nie zgadzam
  • Ichigo-chan 25.08.2015
    Np.? Poważnie, wymień, mogłam się pomylić. Nie jestem nieomylna XD
  • Vonshiak 25.08.2015
    PiS z tym xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania