...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Pasja 29.05.2018
    Dzień dobry
    I znowu pięknie namalowałaś piórem obrazy. Dzięki temu zatrzymałam się na chwilę w Hiszpani. Tamte czasy były bardzo specyficzne, więc zazdroszczę, że udało ci się wyjechać. Przecież sprawy paszportowo-wizowe były często nie do przeskoczenia.
    Ciekawa i pouczająca podróż.
    Pozdrawiam ciepło i miłego dnia
  • Bożena Joanna 29.05.2018
    Dziękuję za zainteresowanie moimi wspominkami z ubiegłego wieku i lekturę. Serdecznie pozdrawiam!
  • Adam T 29.05.2018
    Ech, opowieść mogłaby być dłuższa, zwłaszcza że padają informacje o setkach przebytych kilometrów ;) Zwracają uwagę świetne opisy widoków z okna, drobiazgowe, z humorem (niedźwiadek), są ciekawe opisy obrazów, jest nakreślone tło tamtych czasów. Mógłby to być spokojnie cykl, który dałby Ci czas na szersze spojrzenie, mniejszy pośpiech, bo tu - mam wrażenie - że wpadłaś do kogoś na szybką kawę i tak, mimochodem, wspomniałaś swoją podróż. To zasługuje na rozbudowanie, tak myślę, szczególnie, że brak tu, na nieco czczej ziemi opowijskiej podobnej tematyki.
    Ja się w każdym razie dałem porwać.
    Pozdrawiam ;)
  • Bożena Joanna 29.05.2018
    Impulsem do napisania tego opowiadania był temat bitwy na prozę. Nie chciałam zamęczyć czytelnika opisami i moimi problemami, stąd skrótowy opis. Cieszę się, że spodobały Ci się moje opisy. Pomyślę o stworzeniu cyklu odnośnie poszczególnych miast lub regionów Hiszpanii. Serdecznie pozdrawiam!
  • DieCrivaine 29.05.2018
    Poczułam się, jakbym też tam była :)
  • Bożena Joanna 29.05.2018
    I oto chodziło, aby oddać klimat tej podróży. Pozdrowienia!
  • Kim 29.05.2018
    Dzień dobry.
    Jak zawsze tekst spod Pani piórka jest lekki i porywa jak silna rzeka. Miło się to czyta. Szkoda tylko, że takie krótkie. Powinna się pani pokusić o jakąś dłuższą serię w podobnym stylu, bo, jak wspomniał Adam wyżej w komentarzach, brakuje tu podobnych tekstów.
    Opisy zaiście bajkowe - urzekają prostotą a zarazem dają do myślenia wyobraźni. Tylko tak dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Bożena Joanna 29.05.2018
    Tekst nie był za długi, gdyż w podziale na gatunki nie ma podróży ani reportaży. Dlatego zapisałam to w kategorii Wspomnienia. Postaram napisać się więcej podobnych tekstów, ponieważ ten jeden znalazł czytelników. Serdeczne pozdrowienia!
  • Justyska 29.05.2018
    Witam, w poszukiwaniu spokoju to zawsze tu. Szkoda, że tekst na bitwę nie trafił – podróż w nieznane. Pasowałby idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie!!
  • Bożena Joanna 31.05.2018
    Dziękuję Justysko za odwiedzinki. Nie wysyłałam tekstu na bitwę, ponieważ nie jest to opowieść iście literacka, a raczej reportaż. Serdeczne pozdrowienia!
  • Agnieszka Gu 22.06.2018
    Witam,
    Bardzo sympatyczna opowieść o podróży, poznawanych w przelocie ludziach, problemach w obcym kraju. Szkoda, że bohaterka nie odnalazła tam bratniej duszy... no może poza właścicielką hostelu, która w pomysłowy sposób pomogła jej przegonić Pabla ;)
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 25.06.2018
    Trudno było znaleźć bratnią duszę, ciągle zmieniając miejsce pobytu. Wrażeń było sporo, pomocnych i sympatycznych ludzi też. Pozdrowienia!
  • Ozar 09.12.2018
    Bardzo ciekawie sie czytało. Prawie czułem jak idę obok ciebie po Madrycie. Podziwiam że się w tamtych latach odważyłaś pojechać sama do Hiszpanii, bo tam akurat nie było zbyt spokojnie. Piękna, pisana obrazami opowieść. 5 dla mnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania