...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Aisak 12.08.2018
    Bożeno Joanno, temat ciekawy, lecz przydługawy.
    Może by tak pociachać na mniejsze części?
    Ale n pewno przeczytam.
    To idę.
  • Bożena Joanna 13.08.2018
    Dziękuję, że zajrzałaś. Druga część będzie krótsza. Pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 12.08.2018
    Witam,

    "Wybrany przeze mnie pociąg ma swoje dobre strony. Drugą klasą wlekącego się godzinami pociągu podróżują tylko nieliczni, co czyni wyprawę bardzo przyjemną." — pociąg 2x za blisko siebie

    Przyjemne takie podróżowanie. Poznawanie w przelocie nowych ludzi, z którymi spędza się kilka ulotnych sił, przy posiłku, miłej rozmowie. Potem rozstanie... bo trzeba jechać dalej, nowe czeka...

    "Zmęczenie mija, gdy znajdziemy coś interesującego." — bardzo prawdziwe i ciekawe spostrzeżenie :)

    "Dla nas współczesnych obie budowle mają podobną wartości, " – wartość - literówka

    Miejscami mieszasz czasy: teraźniejszy z przeszłym.

    Zabrałaś nas w ciekawą, przyjemną wycieczkę...
    Mogłabyś prowadzić programy podróżnicze :) Tyle detali, ciekawostek, niepowtarzalna atmosfera i swoisty klimat... Bajka :))
    Pozdrawiam :))
  • Bożena Joanna 13.08.2018
    Dziękuję, że przeczytałaś moje wspomnienia sprzed niemal trzydziestu lat. Błędy poprawiłam. Jeśli chodzi o czasy zdecydowałam się pisać w teraźniejszym aby nadać żywsze tempo narracji, Niekiedy uciekałam się do czasu przeszłego, gdy dotyczyło to zwiedzanych obiektów. Jeszcze sprawdzę, może naniosę poprawki, gdzie się da. Cieszę się, że spodobały Ci się moje wspomnienia. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 12.08.2018
    Dzień dobry
    Jesteś wspaniałą przewodniczką. Dzięki Tobie poznałam zakątki Kordoby i Sewilli. Okazuje się, że Polacy są porozrzucane po. złym świecie. Bardzo w porządku była twoja podróż pociągiem i gościnność konduktora.
    Prawdą jest, że jesteśmy znani z tego, że nasz rodak był papieżem.
    Bardzo przejrzyście i z dużą wiedzą zorganizowałeś czytelnikom ciekawą wycieczkę.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 13.08.2018
    Dziękuję za odwiedziny. Miło mi było podzielić się moimi wrażeniami z pobytu w Hiszpanii. Wiele już zapomniałam, ale życzliwość i gościnność, z jaką spotkałam się w Andaluzji zawsze pozostanie w moim sercu. Serdecznie pozdrawiam!
  • Taki przewodnik, czy może raczej wyprawa w jaką zabierają telewidzów podróżnicy pokroju Cejrowskiego (bardzo lubię jego programy), Ty zrobiłaś to w ten sposób, że opisałaś wrażenia z wyprawy, zabierając czytających z sobą.
    Ciekawie i pięknie !
  • Bożena Joanna 07.09.2018
    Bardzo dziękuję za miły komentarz. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania