Pogaduchy zajechanej(5)

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Bożena Joanna 02.08.2018
    Podróż zapowiada się ciekawie. Czy będzie romans między Maćkiem a Dobrochną? Pewnie niemało przeżyją w Kenii prywatnie i zawodowo. Przecież to inny świat. Pozdrowienia!
  • Pasja 03.08.2018
    Witaj Joanno
    Czy będzie romans? W Kenii czeka ich ciężka praca. Ale pewnie na miłość też będzie miejsce.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 02.08.2018
    Uwiodłaś mnie ta częścią. I ta zmiana narracji! Wzbudza ciekawość. Ale to zdanie piękne:
    "Tylko ona potrafiła odrywać kartki z kalendarza o tej samej porze co ja.." - to jedno z takich, co trafia w serce.
    Pozdrawiam!
  • Pasja 03.08.2018
    Witaj Justysko
    Miło cię gościć. Zmiana tak i pewnie jeszcze będzie nieraz. Tak takie odkrywanie kartek z kalendarza równocześnie jest ważne. Gorzej kiedy nikt nie odrywa kartek i pozostają.
    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Keraj 03.08.2018
    Może wakacyjna miłość w gorącym klimacie. 5
  • Pasja 03.08.2018
    Witaj Keraj
    Chyba to nie są wakacje. Ale uczucie może wybuchnąć wszędzie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • KarolaKorman 03.08.2018
    ,,Pyślałam, co przyniesie świt?'' - myślałam
    I jednak się zdecydowała. Czy uleczy się z tęsknoty i miłości?
    Każdy kto tak leci, leci z jakimś bagażem wspomnień, ale kto ich nie ma? Czy ta zmiana wyjdzie im na dobre?
    Pytania się mnożą, ale tylko czas potrafi zweryfikować wszystko.
    Czekam na ciąg dalszy :)
    Gwiazdy zaświeciłam, pozdrawiam i miłego dnia :)
  • Pasja 03.08.2018
    Witaj Karola
    Miło mi bardzo, że czytasz i zapraszam na dalszy ciąg.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dzionka
  • KarolaKorman 03.08.2018
    I w dopisku: lotnisko położony 15 km - połażone
  • Pasja 03.08.2018
    położony odnosi się do portu?
  • KarolaKorman 12.08.2018
    ,,Port lotniczy Jomo Kenyatta – międzynarodowe lotnisko położony 15 km od Nairobi.'' - dumam nad tym, bo wróciłam pamięcią i zajrzałam. Wydaje mi się, że lotnisko bardziej zostaje w umyśle. O porcie już zapomniałam, czytając tę część zdania, ale nie mogę znaleźć w tym momencie w głowie równoznacznego zdania, by dwa określenia tego samego miejsca były w innym rodzaju, żeby porównać.
    ten port - to lotnisko - poszukam na spacerze z psami, może mnie oświeci :) i wrócę :)
  • Pasja 12.08.2018
    Witaj
    Może masz rację. Przyjrzę się tym portom, temu lotnisku
    Pozdrawiam serdecznie
  • KarolaKorman 13.08.2018
    Tak zrób, sama zdecyduj, jak ty to widzisz i będzie najlepiej :)
    Pozdrawiam i miłej nocki :)
  • MarBe 12.08.2018
    Często pragniemy uciec od czegoś, co nas przytłacza i tam doświadczamy podobnej traumy w nowym opakowaniu.
  • Pasja 13.08.2018
    Witaj
    Pewnie ucieczka nie jest dobrym rozwiązaniem. Jednak czasem potrzebna jest odskocznia od starych spraw i porozmawiania ze sobą z dala od nich. Zawsze można powrócić.
    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania