Poprzednie częściTy także mnie nie kochasz?[1]

Ty także mnie nie kochasz? [3]

Spojrzałam na zegarek. Była 7.50. Szybko zjadłam jogurt i wypiłam cappuccino. Zrobiłam lekki makijaż i spojrzałam w lustro. Nie jest źle. Miałam na sobie jasnoniebieskie rurki i pomarańczowy krótki rękaw. Do tego tenisówki. Umyłam zęby i weszłam do garażu. Mercedesa już nie było, co oznaczało że El jest już w szkole. Odpaliłam samochód i po pięciu minutach byłam już pod liceum im. Tolkiena. Wchodząc, zadzwonił dzwonek. Zdążyłam dobiec pod salę i przyszedł profesor. Usiadłam obok mojej najlepszej przyjaciółki Ashley. Pierwsza lekcja- matematyka... Za jakie to grzechy??

 

Wracając ze szkoły byłam mocno wkurzona. Nie dość że dostałam jedynkę z matmy to jeszcze robiąc salto źle upadłam - na materac oczywiście - i teraz wszystko mnie boli.

Rozległ się dźwięk mojego telefonu. Po chwili cała zawartość torby była na drugim siedzeniu. Na szczęście telefon znalazłam. Dostałam wiadomość. Od kogo? Nie no Kevin mnie strasznie wkurza. Od roku próbuje mnie poderwać tylko dlatego, że nie wierzy że na niego nie patrze i nie wzdycham do jego zdjęcia. Kevin jest kimś w stylu największy przystojniak ze szkoły. Może jestem dziwna, ale ja w nim nie widzę nic takiego fajnego.

 

Robię imprezę. U mnie. O 19. Wpadnij ;*

 

No przyznam, że tym razem mnie nie wkurzył. Spodziewałam się że będzie się ze mną droczył. Potrzebowałam odstresowania. Impreza to dobry pomysł...

CDN

 

Fajne?

Przepraszam za błędy i że jest takie krótkie

Jutro postaram się dodać następną

Chyba, że wpadnę jeszcze dzisiaj to dodam

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Tina12 11.08.2016
    Nareszcie jest cd. Nie jest wcale ani za krótki ani za długi daje 5.
  • Teska 11.08.2016
    Jej
    Dziękuję Ci bardzoo
  • lea07 11.08.2016
    Bardzo fajny rozdział. Opowiadanie jest świetne. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy :). Oczywiście 5 :D
  • Teska 11.08.2016
    Dziękuję
    Następny postaram się dodać jutro
  • lea07 11.08.2016
    Teska Bardzo sie cieszę :D
  • Afraid13 11.08.2016
    Nareszcie następna część. 5
  • Teska 12.08.2016
    Także dziękuję :)
  • Margerita 13.08.2016
    5555 i nareszcie dodałaś następną część
  • Teska 13.08.2016
    Dziękuję :)
  • wkuża - wkurza
    Super rozdział, lecę dalej i 5
  • Lady_Makbet 11.07.2017
    Ta dziewczyna zaczyna mnie wkurzać. Z każdym rozdziałem jest coraz bardziej pusta - "jestem taka fajna, że aż się rzygać chce"

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania