Polak

kto ja jestem

polak mały

 

jaki mój znak

orzeł biały

 

czym ta ziemia

mą ojczyzną

 

czy ją kocham

kocham szczerze

 

skąd to wiem

tak mi wmówiono

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Neurotyk 11.11.2018
    Tak jak wmawia się dzieciom: Nie wolno zabierać zabawek innym dzieciom, czyli kraść.
    Wmawianie miłości do czegokolwiek chyba nie szkodzi, co najwyżej nie przyniesie efektu.
  • D4wid 11.11.2018
    Zbyt wiele rzeczy się wmawia. W naszym świecie to co nasze, tak naprawdę jest cudze, wpojone.
  • Neurotyk 11.11.2018
    D4wid, co zrobić, że człowiek jest modelowany za młodu, później masz już swój rozum i możesz pisać np. wiersz z tego typu puenta.

    Czyli da się zejsc z toru, co żeś udowodni. W takim razie nie ma wielkiej tragedii.

    Baj
  • D4wid 11.11.2018
    Neurotyk Jest pomysł, coś jak diament, tylko nieoszlifowany. Wygląda jak efekt defekacji. Jednak może warto coś spróbować. Dzieki.
  • Neurotyk 11.11.2018
    D4wid, generalnie o czym teraz mówisz?
  • D4wid 11.11.2018
    Neurotyk O sobie, majaczę myśli.
  • Neurotyk 11.11.2018
    D4wid, może z tych majakow urodzi się Majka ;)
  • Neurotyk 11.11.2018
    Jedynka nie ode mnie. Za mało włożyłes siebie do tego, chyba puenta to mało. Może gdyby była mocniejsza?
  • Pan Buczybór 11.11.2018
    heh, w gruncie rzeczy prawie plagiat
  • D4wid 11.11.2018
    Słyszę jak bagiety po mnie jadą
  • TrzeciaRano 11.11.2018
    popieram
  • Canulas 11.11.2018
    Przychylam się do słów Neuro. Jeśli Twoja jest tak minimalna cześć, musi ona wywrocic tekst do góry nogami. Tutaj akcentuje, alw. Nie wywraca.
    Nie oceniam.
  • D4wid 11.11.2018
    Zrodził się w mojej głowie nocą, wtedy tak pięknie brzmiał. Myśli jednak nie pchają ku dobremu.
  • spirytysta 11.11.2018
    Wg mnie tekt głupi, bez polotu, to bardziej wpis na forum albo na bloga
  • Madżin 11.11.2018
    Jestem patriotą i ten tekst mnie urazil.
  • betti 11.11.2018
    Nawet dzieciom trudno coś wmówić, bo już jakąś tam świadomość mają... Tobie wmówiono żeś Polakiem, że ojczyznę kochasz? żAŁOSNE!
  • D4wid 11.11.2018
    Dla mnie żałosna jest ta indoktrynacja. To trzeba, tak masz mówić itp. Do ojczyzny pałam pewnym uczuciem. Czy jestem patriotą? Na pewno nie w 100%. Czy czuję się Polakiem? W 100%.
  • betti 12.11.2018
    Mnie tam nikt nie może wmówić, kogo mam kochać, a kogo nienawidzić... to się czuje albo nie. Patriotyzm, miłość do ojczyzny jest w sercu, tego nikt nie może wmówić. I jakie by nie były rządy, zawsze będę kochała swój kraj.
  • D4wid 12.11.2018
    Co nie zmienia faktu, że miłość do ojczyzny jest wmawiana w szkołach. Tak jak i wiara w boga :)
  • krajew34 12.11.2018
    D4wid ale jednak człowiek swój rozum ma, nawet dziecku ciężko coś wmówić w dzisiejszych czasach, tak jak betti pisała to czujesz sercem, nie rozumem i tylko naprawdę wielkiemu głupcowi można coś wmówić np. że ziemia jest płaska, coś cie się tak doczepili do patriotyzmu i wiary? Nikt nie mówi o tym, że wolność słowa jest nadużywana, albo o tym, że islam pożera świat, ale co tam okazywanie uczuć wobec ojczyzny? Przecież sam sobie jej nie wybrałeś, sęk w tym, że kij z tym, urodziłem się tu i choćby za samą wdzięczność przodkom i tak ją kocham, księża nakazują a sami są nie lepsi? a czy ja chodzę do księży, czy pana boga w kościele odwiedzić. Denerwuje mnie tak lewacka postawa i kosmopolizm. Mówią , że ludziom jest odbierana wolność, a sami zabraniają mi okazywania wiary, czy też patriotyzmu, poprzez wyśmiewanie tego i twierdzenie, że helo to 21 wiek. A kurczę stanie sobie taki jeden z drugim i zajmie cały chodnik , ale cóż to musimy tolerować to, przecież to inna religia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania