Polana

Zamykam swoje, oczy i widzę Ciebie. Stoisz uśmiechnięta i ja na ten widok uśmiecham się.

Promienie słońca padają na Twoją piękną twarz. Nie potrafię tego cudu opisać.

Stoję jeden krok za Tobą. Wierzę w to, że mnie widzisz.

 

Ty powoli zasypiasz, lecz ja nie potrafię spać. Myślę o Tobie, ale myśli nie zamieniają się w czyny.

Czuwam nad Tobą gdy śpisz. Pragnę być obrońcą twojego szczęścia.

Wiem, że to tylko słowa, ale płyną prosto z mego serca. Każda droga prowadzi do Ciebie.

 

Zapytali się mnie dlaczego złożyłem obietnicę. Przecież odpowiedź jest tylko jedna.

To uczucie, za którym tęskniłem każdego dnia. Dzisiaj tęsknię tylko za Tobą.

Wierzę, że kiedyś sen zmieni się w jawę. Bo ja tylko kocham Ciebie.

 

Nie miałem jeszcze okazji powiedzieć tego prosto w Twoje piękne oczy. Każdego dnia pragnę to powiedzieć.

Widuję Ciebie w szkolę, lecz nie mogę się odezwać. Jest to dla mnie tytaniczny wysiłek.

Wierzę, że i ja odnajdę szczęście, które Ty masz. Przecież ja pragnę być tylko bohaterem...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Celtic1705 28.01.2016
    Piękne, szczere, takie... oddane. Pięć. *****
  • elenawest 28.01.2016
    Kurcze, piękne :-) 5 za te odważne słowa ;-)
    W dwóch miejscach masz błędy:
    "zapytali się mnie"-bez się
    "szkolę"-szkole
  • O-Ren Ishii 29.01.2016
    Taki rodzaj męskiej wrażliwości. Bardzo czułe, wzruszyło mnie. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania