.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • wolfie 22.09.2015
    Po przeczytaniu Twojego opowiadania ogarnęła mnie dziwna nostalgia. Ja wyczułam w tym tekście ogrom uczuć, za co zostawiam 5 :)
  • KarolaKorman 23.09.2015
    Zaskoczyłaś mnie końcówką. Myślałam, że siedzą przy kominku z kubkiem gorącej herbaty i wspominają. Piękne wspomnienia, 5 :)
  • Numizmat 23.09.2015
    Rozmarzyłem się, czytając Twoje opowiadanie. Bezpośrednie zwroty do ukochanej robią świetną robotę. Naprawdę są genialne. Dziwny był tylko fragment, w którym facet przyrównał ją do psa xD No i ta końcówka... Końcówką złamałaś mi serce.
  • Anonim 23.09.2015
    Czułam się prowadzona za rączkę przez całe opowiadanie twoimi opisami. które zupełnie nie dały mi odejść myślami od sytuacji, jaką opisywałaś. Świetnie się to czytało - dziecinne wygłupy, ich pierwszy raz, kłótnie o wszystko, troskę o drugą połówkę, a później jak się okazało wiele lat małżeństwa i wspólnego życia. Chatka wydawała mi się czymś magicznym, tak jakby była zupełnie nierealna, a dąb który jeszcze później chatkę zasłaniał jeszcze bardziej wpisał się w ten magiczny krajobraz :)
  • levi 23.09.2015
    nieomal widze jak para młodych ludzi idzie przez mrok jakiejś łączki szeptając sobie jakieś wyznania, świetne opisy, przeczytałam z prawdziwą przyjemnością, 5
  • To tylko ja 23.09.2015
    Piękne :) rozmarzyłam się, czytałam jednym tchem, cudowne porówna 5 ;)
  • Rasia 23.09.2015
    Bardzo dziękuję wszystkim za tak miłe słowa :)
  • ausek 30.10.2015
    Czytając opowiadanie czułam się jakbyś malowała przede mną pejzaż składający się nie tylko z opisu obrazów ale i z uczuć. Coś pięknego! :) 5
  • phototka 30.10.2015
    Malujesz słowami. 5!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania