Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • ausek 25.11.2015
    Mam nadzieję, że to nie koniec historii. :) Myślę, że przysłowie "stara miłość nie rdzewieje" może mieć tu ciąg dalszy... ale to się jeszcze okaże. :) 5
  • KarolaKorman 25.11.2015
    Już w kolejnej części :) Zapraszam więc serdecznie :)
  • Angela 28.11.2015
    Super, Poli potrzebny jest taki facet, który poprowadzi ją spokojnie i pewnie, tak jak Adam swoje konie : } 5
  • Slugalegionu 17.12.2015
    Błędy:
    1) Nie czekaj na mnie na dworcu, nie przyjadę (tu prawie umarłam) pociągiem. ~ Zamiast nawiasów myślniki.
    2) Pierścionek na cienkiej obrączce z przeźroczystymi oczkami w kształcie stokrotki [...] ~ przezroczystymi.

    Pewnie sporo przegapiłem, bom nie czytał uważnie. :p A i koniec. No cóż, nada się, ale odkręcić będzie łatwo. :p
  • KarolaKorman 09.01.2016
    Slugalegionu ,, Poradnia językowa PWN
    6.04.2014. Przezroczysty czy przeźroczysty? I tak dobrze, i tak pięknie. Drugi wariant jest rzadszy. Mirosław Bańko,''
  • Moni 09.01.2016
    Aha, w takim razie przepraszam. :)
  • Moni 09.01.2016
    A, to nie tu, sorka. :C Rozmowa na FB. :C
    Chciałam napisać, że opko jest przewykurwiste oraz czy mogę link do tej poradni? C:
  • KarolaKorman 17.12.2015
    Poprawiłam tę, które wypisałeś. Jedna prośba: czytaj uważnie hi, hi :) Dziękuję :)
  • patyy 31.12.2015
    Chce ci powiedxiec, ze czytam wszystko, ale jedtem tak pochlonieta, ze nie chce mi sie komentowac ;) mam wrazrnie, zr kiedys gdzies cos podobnego czytalam...
  • Neli 02.01.2016
    ,,- Nie czekaj na mnie na dworcu, nie przyjadę - tu prawie umarłam - pociągiem. Podaj mi adres twojej szkoły." - a ja razem z Polą.
    Ten rozdział mi się podobał. Był taki romantyczny!
  • alfonsyna 20.02.2016
    Ależ to było urocze - zupełnie inna Pola niż dotychczas, oto co zakochanie czyni z ludźmi ;)
    "Od razy wydały się" - razu
    "wisiała na wieszaku, zakupiona wczoraj" - bez przecinka
    "żebym nie była wyższa od chłopaka i to (było to,) z czego cieszyłam się najbardziej" - dodając te słowa, które wstawiłam w nawiasie zdanie się, moim zdaniem, robi bardziej zrozumiałe, bo wcześniej tak nie do końca można było załapać, czego się tyczy to "cieszenie się" :)
    "To było zupełnie coś innego, jak sobotnie potańcówki" - zamiast "jak" dałabym "niż"
    "inaczej jak na co dzień" - tutaj również "niż" zamiast "jak", bardziej pasuje i lepiej brzmi, a przy okazji unikniesz nadmiaru słowa "jak"
    "dosłownie, jak z żurnala" - bez przecinka
    "Chciałam zadzwonić i zapytać(,) gdzie jest i skapnęłam się" - zamiast tego drugiego "i" dałabym "ale" - "zapytać, gdzie jest, ale skapnęłam się"
    "Cześć(,) Pola, co robisz?"
    "chudego chłopka" - a nie miało być "chłopaka"? ;)
    "jego zapach od razu podziałał na moje feromony" - raczej dałabym, że podziałał np. na "moje zmysły", bo jednak "feromony" są związkami chemicznymi i jakoś nie bardzo pasują mi do kontekstu w tym przypadku :)
    "Nie wiedziałam(,) co o tym myśleć"
    "ostatni taniec co wszyscy przyjęli wielkim buuuu i zagrali" - "buuuu" w cudzysłowiu
    "Zawsze przechodził, jak tak na mnie patrzył" - "jak" zamieniłabym na "gdy"
    "ani jednego kroku więcej(,) tylko poddałam się"
    Krótko mówiąc, taki niewymuszony, swobodny romantyzm, jaki mamy w tym fragmencie, odpowiada nawet mnie, także czytałam z przyjemnością :)
  • Lucinda 26.02.2016
    Tym razem również błędy wypisane wcześnie nie są poprawione, więc aby nie powtarzać tego, co już było, postanowiłam podarować sobie wypisywanie ich. Czytało mi się świetnie. Przyjemnie czytało się o odczuciach Poli gdy bała się, że chłopaka nie będzie i ulga, gdy wysłuchała do końca, tak na marginesie, uwielbiam szafirowy kolor:) Te słowa Adama, że jak zawsze o niej myśli były rozczulające, no i cała scena ze studniówki, kiedy dostrzegała w nim zmiany, kiedy pochłaniał ją jego widok. Było po prostu pięknie. Przesuwałam w dół strony, cały czas czytając, pochłonięta tekstem, i możesz sobie wyobrazić, jak głębokie było moje rozczarowanie, gdy zobaczyłam, jak na dole wyświetlają się już gwiazdki i tytuł opowiadania, a zaraz za nimi komentarze, zwiastując koniec tej części. Aż chyba zaraz przeczytam następną... Za tę oczywiście 5:)
  • KarolaKorman 26.02.2016
    Dziękuję Lucinda. Twój komentarz jest słodki :)
  • KarolaKorman 27.02.2016
    Błędy poprawione, dziękuję :)
  • GeraltRiv 01.07.2016
    No dobra. Dotarliśmy do balu, tańca i pocałunku. Ja jednak czekam na tę rozmowę, czu Pola wyzna mu prawdę co robiła przez 2 lata. Ale zostawie sobie na jutro kolejny rozdział.
  • KarolaKorman 01.07.2016
    Czytaj, a się doczekasz :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania