Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • BreezyLove 27.11.2015
    Ciekawe czy Adam pojawi się jeszcze w życiu bohaterki? No i ten jej ból brzucha nie daje mi spokoju ;) już nie mogę się doczekać jak akcja rozwinie się dalej, 5 ;)
  • KarolaKorman 27.11.2015
    Dziękuję, że śledzisz. Jesteś też baczną obserwatorką :)
  • ausek 27.11.2015
    Ból brzucha... hm, czyżby zaszła w ciążę? Czekam niecierpliwie na następną część. :) 5
  • KarolaKorman 27.11.2015
    Gdzieś zginęła moja wierna Angela, ale Ty wciąż jesteś z czego się bardzo cieszę i dziękuję :)
  • Angela 28.11.2015
    Nie zniknęłam, nadal tu jestem i czytam z zapartym tchem : ) 5
  • Slugalegionu 20.12.2015
    No i tu mi zaspoilerowano wiecie co. Dzięki Ausek i Love. :*
    Spotkałam tak urzędnika państwowego, który lubił moje towarzystwo i zostawiać napiwki. ~ tam.
  • KarolaKorman 20.12.2015
    Poprawione, lecę dalej :)
  • Neli 02.01.2016
    No nieee, Pola znowu?
  • alfonsyna 20.02.2016
    "biłam się z myślami(,) czy zacząć"
    "tylko spytał(,) czy się"
    "nie byłam pewna(,) czy kogoś"
    "moja chłodna odmowa przyjazdu uświadomiła go w przekonaniu" - tu bym jednak dała "utwierdziła go w przekonaniu" lub "uświadomiła mu", bo "uświadomiła go w przekonaniu" mi się jakoś znaczeniowo nie klei, ale to taka moja opinia
    "Wysnuwał teorie(,) zaczynając"
    "znaleźliśmy się w domu(,) zaczęłam"
    "Dopatrzyła się tego dopiero" - Dopatrzyłam
    "kolejnym z ulubionych moich panów" - zmieniłabym szyk na "moich ulubionych panów"
    "Nie umiem wytłumaczyć(,) dlaczego tak się stało"
    "[...]to dlaczego miałabym zrobić to teraz" - to zdanie powinno kończyć się znakiem zapytania
    "który jak przyszedł(,) to nie wiedział(,) kiedy wyjść"
    "nieświadomą tego(,) co mówi"
    "w niepotrzebna dyskusje, zrzucając z siebie szlafrok rozłożyłam się wygodnie na łóżku(,) rozkładając nogi" - "niepotrzebną dyskusję" - pogubione ogonki, no i jest "rozłożyłam się", "rozkładając" w bliskim sąsiedztwie, zamiast "rozłożyłam" może być np. "ułożyłam" czy "położyłam" i już nie będzie powtórzenia :)
    "trzaśnięciem drzwiami(.)"
    "wszystkiego(,) co najgorsze"
    "Do tego nie mogłam się na niczym skupić tylko na tym, a ból brzucha nudził(,) nie przechodząc" - dałabym, dla zgrabniejszej konstrukcji zdania, np. "[...] nie mogłam się skupić na niczym, oprócz tego, [...]"
    Motyw z Kwiatkowską nawet mnie rozbawił, ale pomyślałam sobie też, że to wręcz było dziwne, że Poli dotąd nie przytrafiła się jakaś naprawdę niebezpieczna i nieprzyjemna sytuacja przy tym trybie życia, który prowadziła, więc dobrze, że jakieś małe uświadomienie jednak przyszło. No cóż, teraz wychodzi na to, że jeszcze się trafi nieplanowana ciąża. I znowu wszystko przez to "zakochanie" :)
  • KarolaKorman 20.02.2016
    Po tym komentarzu skapnęłam się, w którym momencie historii jesteś. Jeszcze trochę przed Tobą, nic nie zdradzam. Chętnie przeczyta każdy komentarz :)
  • KarolaKorman 27.02.2016
    Błędy poprawione :)
  • Lucinda 21.06.2016
    Miałam ochotę tu zajrzeć, no i jestem :) Skomplikowana jest trochę ta sytuacja Poli i Adama, chociaż to oni tak naprawdę ją komplikują. Jakie to jest prawdziwe i typowe dla ludzi, aby utrudniać sobie życie... Trochę niepokojący jest ten jej ból brzucha, ale pewnie więcej dowiem się, gdy przeczytam resztę :)
    ,,ale on (przecinek) telefonując (przecinek) tylko spytał";
    ,,Na przekór sobie stwierdziłam, że nie (przecinek) i tak zostało";
    ,,Przemęczenie związane z nauką dawało (się) we znaki";
    ,,Ale skoro już jestem (przecinek) to mała minetka i szybki numerek za normalną cenę dla starego klient". 5 :)
  • KarolaKorman 21.06.2016
    Dziękuję, Lucindo, błędy już poprawione i miło mi Cię gościć u siebie ponownie :)
  • Lucinda 21.06.2016
    KarolaKorman, mnie również miło :) Dobrze jest się tak na jeden wieczór oderwać od wszystkiego i posiedzieć na opowi, nadrobić parę przyjemnych historii (albo chociaż ich części) :)
  • KarolaKorman 21.06.2016
    Jeżeli o mojej Poli mówisz ,,przyjemnych historii'' to sprawiasz mi tym ogromną przyjemność i cieszę się niezmiernie, że na taki czas, kiedy chcesz się od wszystkiego oderwać, wybrałaś własnie coś ode mnie :)
  • Lucinda 21.06.2016
    KarolaKorman, oczywiście, że to przyjemna historia, świetnie mi się ją czyta i jest czymś dla mnie nowym. Każde opowiadanie chodzi za mną, dopóki nie dobrnę do końca i jeszcze dłużej, i z tym jest tak samo, a to nawet jakoś ostatnio mi się nasuwało :)
  • KarolaKorman 21.06.2016
    To tym bardziej się cieszę :)
  • GeraltRiv 02.07.2016
    Mmm też stawiam na ciążę, chociaż to chyba za wcześnie. 5
  • KarolaKorman 03.07.2016
    Dziękuję, że czytasz dalej :)
  • GeraltRiv 03.07.2016
    Ano czytam i już prawie kończe. Nawet wciągająca historia.
    I jeżeli mógłbym prosić zajrzałabyś do Róży Kresów u mnie i powiedziala co myślisz?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania