Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • ausek 05.12.2015
    Ciekawa jestem kto jest ojcem tego dziecka, ale obawiam się, że może to skomplikować relację pomiędzy nimi. :) 5
  • Angela 05.12.2015
    Dziękuję za dedykację, wzruszyłam się. Mama Adama okazała się naprawdę sympatyczna, cieszę się. Rozdział wywołał we mnie
    falę wspomnień, będąc w ciąży, też pożerałam czereśnie tonami : D. Oczywiście zostawiam 5 : )
  • KarolaKorman 05.12.2015
    Dziękuję za komentarze i oceny, pozdrawiam :)
  • Amy 06.12.2015
    Ale niech tą niedopowiedzianą tajemnicą, tak chyba nie powinnam napisać, bo tajemnica musi być niedopowiedziana, nie będzie to, kto jest ojcem dziecka. :) Daj jakieś wskazówki czy coś... ;) Chyba jestem za bardzo wymagająca.

    A teraz taka mała wskazówka: przed "jak" stawiamy przecinek, jeśli dalsza część zdania zawiera orzeczenie. Widziałam w tym rozdziale jeden czy dwa takie błędy. Wcześniej zdarzało Ci się nie wszystkie zdania składowe oddzielać przecinkami, ale wiele takich przypadków nie było i oczywiście w żaden sposób nie wpłynęło to na treść opowiadania. Rozdział jak zwykle mi się podobał. :)
  • KarolaKorman 06.12.2015
    Dziękuję Amy :) Co do przecinków przed ,,jak'' cenna uwaga, bo nigdy nie wiem, kiedy ma być, a kiedy nie :)
  • Anonim 07.12.2015
    Poli coraz bardziej przypomina mi smutną dziewczynkę, która jeszcze bardziej gubi się w swoim świecie. Adam również jest dla mnie zagadką zranionego chłopca, który mimo iż ma ciało mężczyzny nadal w środku nie wie co ma ze sobą, a oboje sprawiają wrażenie pewnej siebie pary z nutką romantyzmu i fascynacji seksem. Jestem ciekawa,kiedy będą się naprawdę śmiać :)
  • Neli 02.01.2016
    Mam nadzieję, że to jednak on nim jest. Polubiłam jego mamę. Zdecydowanie bardziej lubię, gdy w rozdziale są uczucia, a nie zwykły seks. 5 ;)
  • alfonsyna 19.03.2016
    Teraz to wszystko tak sobie przyjemnie płynie, ale nic tylko czekać, aż ta bomba wybuchnie. :)
    "Świerzy i przyjemny" - Świeży
    "Przez moment przebiegły mi (przez myśl) słowa" - bo w sumie nie wiadomo z tego zdania, gdzie one przebiegły (te słowa) :)
    "A noc nie wiele różniła się" - niewiele
    "wpadła mi w ucho poprzedniego wieczoru" - a to nie było tego samego wieczoru? "poprzedniego" sugeruje, jakby to było wczoraj
    "moje samopoczucie było w dobrej formie" - jakoś tak bardziej by mi grało albo "moje samopoczucie było dobre", albo "byłam w dobrej formie", bo samopoczucie będące w formie jakoś mi nie gra :)
  • Lucinda 27.06.2016
    Hm, po relacji Adama z rozmowy, kiedy to powiedział matce o dziecku, można by sądzić, że jej stosunek nie był raczej pozytywny. Jednak tutaj, kiedy wyraźniej widać jej postać, dodatkowo po tej nawet krótkiej wymianie zdań z Polą czy choćby jej zachowanie, gdy oboje weszli do domu zmieniają obraz postaci. Natomiast w relacjach Poli i Adama w tej części rzucała się przede wszystkim szczerość. No ona co prawda ukrywa przed nim wątpliwości co do tożsamości ojca, ale poza tym nie boją się mówić drugiej osobie prawdy, nie jest to dla nich krępujące.
    ,,O przeszłości nie zmierzałam rozmawiać" - ,,zamierzałam";
    ,,A noc nie wiele różniła się od tekstu piosenki" - ,,niewiele" łącznie;
    ,,nie wiedząc (przecinek) jak się zachować";
    ,,zalewała właśnie na wpół stężałą galaretką, ułożone w foremce truskawki" - ten przecinek jest zbędny;
    ,,Uwielbiam wszystko (przecinek) co jest ze świeżymi owocami";
    ,,A z czereśni, to nawet zdarza mi się nie wypluwać pestek" - bez przecinka;
    ,,Kiedy wróciłam do pokoju (przecinek) Adam spał". 5 :)
  • KarolaKorman 28.06.2016
    Jak zobaczyłam Twoje komentarze bardzo się ucieszyłam :) Ich długość jest imponująca, ale kiedy odkryłam, że w większości to moje błędy, parsknęłam śmiechem :D Oczywiście śmiałam się z własnej naiwności :) Błędy poprawione, dziękuję, Lucindo :D
  • GeraltRiv 03.07.2016
    No i jej reakcja dość normalna choć liczyłem na to, że wypapla coś o życiu Adama gdy nie byli razem. I ta bezpośredniość. Właśnie to jest największy problem, czy dziewczyny wolą tajemniczych czy bezpośrednich facetów.
  • KarolaKorman 03.07.2016
    Każdy skrywa jakąś małą tajemnicę, czasem po to, by nie urazić drugiej osoby :) Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania