aa

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 06.10.2018
    Jesteś ostatnio dość popularny. Zupełnie niczym gadka o kolorze skóry Ciri w Netflixowej ekranizacji Wiedźmina. Propsują Cię osoby, w których gust ufam, to przylazłem i czuję się rozczarowany
    Ładne.
    Melodyjne narracyjnie
    Przemyślane.

    Dobry start w dzień.
  • ssiwiec 06.10.2018
    Popularny? Raczej porównanie z solarium na baterie słoneczne byłoby bardziej adekwatne.
    Dziękuję za opinię. Miłego dnia życzę.
  • Canulas 06.10.2018
    Eh, i nie czuję się rozczarowany - miało być. Chochlik czy cuś.
  • Aisak 06.10.2018
    No właśnie, gdzie popularny?
    Nie znam człowieka.
    Skrobnął ledwie trzy teksty...
    Nie wiem, może Canó w metrze słyszał...
  • Canulas 06.10.2018
    Aisello, osoby, którym w kontekście gustu ufam, promują tego ludka. Tyle magii.
    Przestań oglądać w kółko Złotopolskich, yo będzie Ci łatwiej trzymać łapkę na opowijskim pulsie ;)
  • Aisak 06.10.2018
    Canólardo,
    nic nie mam do gustu twoich ziomków, jak i poniekąd twojego.

    Nie śledzę pitolenia, bo mam lenia i mnie to nudzi, aczkolwiek lubię czytać ludzi, jeśli ciekawie piszą się.

    Autor jest popularny w tajnych kręgach.
    Oby nie okazały się kręgami w zbożu.

    Pokój i przedpokój.
    Pióro z wami.
  • ssiwiec 06.10.2018
    Aisak, Canulas
    nic nie rozumiem... jakieś tajne kręgi...zboże... jakieś promowanie... gdzie, co , kto?! Ok., chyba lepiej nie wiedzieć. To się źle skończy...
  • Zawodniczka 08.10.2018
    Jeśli to kontynuacja jakiegoś wątku podjętego gdzie indziej, to mój komentarz jest nieaktualny. Jeśli natomiast jest to coś osobnego, to przykro mi, ale nie podoba mi się ani trochę. Nie wiem, o co w tym tekście chodzi. Z formalnego punktu widzenia to nie jest opowiadanie i chyba nawet jest to za krótkie, żeby być miniaturą. Bliżej temu tekstowi do poezji niż do prozy.
  • ssiwiec 08.10.2018
    UWAGA SPOILER
    Tak, to coś osobnego. Jest to opis publicznej egzekucji przez powieszenie. Cały myk jaki chciałem w nim zawrzeć polegał na tym aby czytelnikowi wydawało się ,że tekst to jakaś rozbudowana przenośnia. W rzeczywistość wszystko tu jest napisane dosłownie, nie ma ani jednej przenośni. Może nie jest to wybitny tekst, ale nie o to chodziło. Był to swego rodzaju eksperyment, a eksperymenty nie zawsze muszą być udane. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania