...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 18.06.2019
    Aniu_marzycielko→Co tu rzec? Ładnie tak prawdziwie napisałaś. Różnie w życiu bywa.Pozdrawiam - 5
  • ania_marzycielka 18.06.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie. Pozdrawiam :)
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Poetycznie nieco, płynie się beztrosko przez treść, bo info co dramatem, na końcu.

    "środku dostała zespół" - to dostała jakoś nie leży wg mnie, ale nie wiem czy "otrzymała" będzie lepszym słowem - chyba też nie, jakieś zamienne słowo a dobre, podniosłoby jakość, bo tylko to jedno słowo jakoś nie gra, ale tylko mi może.
  • ania_marzycielka 18.06.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie:) Postaram się znaleźć jakieś zamienne słowo, pozdrawiam.
  • pkropka 18.06.2019
    Witaj Aniu, co marzysz :)
    "Jest ciekawa świata i chętnie poznaje nowe ciekawostki." - jakoś mi się te ciekawostki gryzą z ciekawością.
    Ogółem też mam skojarzenia z poezją. Ciekawie napisałaś, i zakończenie zaskakujące.
  • ania_marzycielka 18.06.2019
    To zdanie to faktycznie trochę masło maślane :D Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • betti 18.06.2019
    Skojarzenia z poezją? Toż to sama poezja... od początku do końca. Wspaniały tekst!
  • ania_marzycielka 18.06.2019
    Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam :)
  • Canulas 18.06.2019
    "Jest ciekawa świata i chętnie poznaje nowe ciekawostki" - a masło jest z masła.

    Nawet ładne. Dobrze, że końcówka coś ożywia, bo przez 80% tekstu zanosiło się na krystaliczna przykład Mary Sue.

    Trochę racji masz. Czasem nie poznamy czegoś/kogoś zajebistego, tylko dlatego, że go zbyt wcześnie skreślimy.
  • ania_marzycielka 18.06.2019
    Faktycznie to zdanie to trochę masło maślane :D
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 19.06.2019
    No, możnaby to subtelniej pokazać, ale temat ważny. Choroba nie powinna wykluczać. Człowiek to człowiek.
  • ania_marzycielka 19.06.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie:) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania