Pomoc

Witam wszystkich. :)

Dawno mnie tutaj nie było...brak czasu zrobił swoje :/

 

Dzisiaj kochani użytkownicy opowi.pl zwracam się do was z ogromną prośbą. Córeczka pewnych ludzi z mojej miejscowości choruje na złośliwego siatkówczaka oczka. Ma dopiero 10 miesięcy. Jej rodzice robią wszystko by ją uratować. Niestety, żeby wykonać operacje za granicą trzeba zapłacić 1,5 mln złotych. Tak, wiem... okropnie duża suma pieniędzy, ale pomyślmy jeżeli 150 tysięcy osób wpłaci po 10 zł Marcelinka będzie mogła zobaczyć piękno tego świata! Pamiętajcie, że każdy nawet najmniejszy grosz się liczy. Dobro zawsze wraca! Poniżej wrzucę wam link do strony,gdzie będzie wszystko po kolei opisane. Znajdziecie tutaj również wypowiedź chrzestnego dziewczynki. Możecie również dołączać do stron i wydarzeń na facebook'u między innymi : ,,Pokaż,gdzie raki zimują", lub ,,Puść oczko Marcelince". Za każdy przelew serdecznie dziękuje w imieniu rodziców tej małej kruszynki :)

 

Wypowiedź chrzestnego:

 

Jako Ojciec chrzestny tej małej ale jakże pociesznej istoty o imieniu Marcelina, zobowiązałem się do kilku spraw. Szybko zrozumiałem, że to nie tylko trzymanie świeczki w kościele, kupno roweru na komunie i wypełnienie koperty po brzegi podczas wesela. W tajemnicy ustaliśmy również kilka innych obowiązków, jak przewożenie zbyt namolnych kawalerów w bagażniku mojego Mercedesa* rodzice Marceliny nie mogą się o tym dowiedzieć.

Teraz jednak potrzebuje Twojej pomocy, tak Twojej.

Marcelinka ma siatkówczaka - złośliwego raka oka. Niestety w Polsce jedyną skuteczną metodą jest usunięcie oka. Jednak istnieje klinika w USA która jest w stanie uratować oko, a ta zła bajka skończy się szczęśliwie. Minus? Potrzebujemy 1,5 MLN złotych. Wiem wiem, bardzo dużo piniążków. Jednak kiedy wszyscy damy po trochu to uzbiera się z tego niezła sumka. Wystarczy 150 tysięcy osób po 10 zł.

Wiecie co się dzieje kiedy pomagacie Marcelinie?

Nagle Szef was bardziej szanuje, teściowa mniej zrzędzi, teść parkuje wasz samochód w garażu na dywanie pod ciepłym kocem, dziewczyna ma mocniejszy silnik niż nie jeden odkurzacz, rośnie wam przyrodzenie ( tak może byc jeszcze wiekszy )

Wam za to dziewczyny ubywa 1 cm z Talii a przybywa w cyckach, chłopak przynosi kwiaty i polewa wina proponując masaż, a w kilku przypadkach nawet się oświadcza!

Ile to dla Ciebie 10zł?

4 piwa? 2 litry benzyny, kebab, tusz do rzęs

Dla Marceliny to możliwość oglądania świata zdrowymi oczami!

‪#‎okoMarceliny‬

Fanpage Polub i udostepnij --> https://www.facebook.com/OkoMarceliny

 

I dodatkowo link:

http://zambrowiacy.pl/info/marcelinka-z-zambrowa-staje-oko-w-oko-z-rakiem-twoja-pomoc-ma-znaczenie/

 

Krótka historia Marceliny i dane fundacji --> http://www.kawalek-nieba.pl/?

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • kondzialek 15.01.2016
    Jasne, że wpłacę. Obiecuje :)
  • kamila25910 15.01.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • elenawest 22.01.2016
    Przykro mi z powodu tej dziewczynki, ale ten portal nie jest miejscem odpowiednim do zamieszczania takich informacji.
  • Celtic1705 22.01.2016
    elenawest Wiesz, tu jestem w stanie usprawiedliwić. Link ma dotrzeć do jak największego grona, więc... ten wyjątek naprawdę można przyjąć.
  • elenawest 22.01.2016
    Celtic1705 nie nie można, bo w regulaminie wyraźnie pisze, żeby w tekstach nie zamieszczać żadnych danych kontaktowych ..
  • Celtic1705 22.01.2016
    Dokonałam wpłaty. Mam nadzieję, że uda się jej pomóc.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania