Pomoc

Nie mam w sobie wielkiej siły. Dlaczego jestem takim człowiekiem?

Chyba nie nazwę siebie nigdy bohaterem. Chciałbym abyś ty we mnie go ujrzał.

Pragnę uratować kiedyś życie. Wiem ile ono jest warte.

 

Czy moje teksty kiedyś uratują twoje dłonie od stali? Chciałbym aby miały taką moc.

Pragnę jedynie pomagać. Ten cel pozwala mi walczyć z demonem.

Nawet miłość mnie nie zatrzyma. Zaufaj proszę temu zlepkowi liter.

 

Chciałbym podać pomocną dłoń wszystkim, którzy widzą pięści. Otwórzcie oczy i spójrzcie na mnie.

Stanę razem z wami, abyście mogli żyć. Znam piękne tego świata i chcę abyście też je poznali.

Proszę nie odwracajcie się od mojej pomocy. Obiecuję, że będę przy was.

 

Nie ważne jaką drogę obiorę, będę zawsze z wami. Otrę wasze smutne łzy.

Zamienię smutki w radość. Będę bogiem, który zastąpi cierpienie miłością.

Lecz czy ja sam kiedyś ujrzę swoje światło? Proszę poświęć tylko sekundę dla mnie.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • elenawest 27.01.2016
    Piękne :-D 5
  • MiyuDarkenwoods 27.01.2016
    bardzo fajny, pokojowy tekst ;> Podoba mi się twoje podejście, chęć zmieniania na lepsze. Mam nadzieję że odnajdziesz swoje światło :)
  • Karo 27.01.2016
    Człowieku, ty jesteś wszędzie!!! A co do tekstu, to zostawiam 5, choć pisałeś o wiele lepsze ;)
  • Celtic1705 27.01.2016
    Wierzę, że nadejdzie dzień, w którym Twoje życie na lepsze zmieni się. O, zaczynam pisać wierszem. :) Zostawiam pięć. *****

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania