mju765t

vfrt34

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Angela 23.07.2015
    Zamiana ról, bardzo ciekawy pomysł : ) 5
  • Ktokolwiek 23.07.2015
    Pragnę tylko zwrócić uwagę na jedną rzecz : wśród bogów greckich była jedna osoba kaleka - Hefajstos, który z tego, co mi wiadomo utykał na jedną nogę. Zauważyłam kilka literówek, przeczytaj tekst ponownie a na pewno je znajdziesz. Wydaje mi się, że w pewnych momentach chciałeś posłużyć się językiem "Staropolskim" Lub też w tym przypadku "Starogreckim" :) Jednak moim zdaniem było to niepotrzebne i nieco zepsuło przesłanie tekstu. Temat jakoś specjalnie mnie nie zaciekawił, mimo że interesuję się starożtynością oraz wierzeniami starożytnych cywilizacji. Zostawiam 3.
  • Jan Potfforny 23.07.2015
    Do Ktokolwiek
    cytat: "...wśród bogów greckich była jedna osoba kaleka - Hefajstos".

    Twoja uwaga nie dotyczy tekstu, bo ja nie pisałem o kalectwie bogów, lecz o tym, że wśród ludzi takich nie było, to różnica.
    To że temat Cię nie zaciekawił nie może być powodem do oceny, bo ja czytałem Twoje teksty i one mnie nie zaciekawiły,
    ale oceniłem je pod względem literacki pozytywnie.
    Chodzę do muzeów i oglądam dzieła sztuki. Niektóre z nich mnie nie interesują i nie zaciekawiają, ale to nie oznacza, że są one warte 3,
    bo mnie nie interesują.
    To co napisałem powstało na podstawie refleksji filozoficznej Ludwika Feuerbacha, autora słynnego dzieła "Wykłady o istocie religii".
    Słowa: "Inaczej znikną wszelkie bóstwa, bo najgorsze co może być to fakt, gdy bóg stanie się człowiekiem a człowiek bogiem. Nie godzi się to, aby człowiek został bogiem" - to parafraza jego myśli.

    Dziękuje za ocenę!
  • Ichigo-chan 23.07.2015
    Uwielbiam grecką mitologię, więc nie mogłem tego nie przeczytać XD Ogólnie temat jest fajny, takie "gdyby było na odwrót", szczególnie ostatnie zdanie było dobrze dobrane, ale (nie planowałem tego, ale chyba można to uznać za stawanie w obronie Ktokolwiek) tekst nie był jakoś wybitnie ciekawy, a zainteresowanie czytelnika jest według mnie dosyć ważne dla pisarzy. 5 za całokształt, 3 za to jak tekst był (lub nie był) interesujący. Wychodzi 4 :)
  • Ichigo-chan 23.07.2015
    Poprawiałem i zapomniałem zmienić: w miejscu "całokształt" miało być "pomysł" XD Przepraszam :D
  • Jan Potfforny 23.07.2015
    Do Ichigo-chan

    Dziękuje! Przy okazji przeczytałem Twój tekst i dałem: 5 za życzliwość, 5 za tekst i 5 za całokształt, więc średnio wychodzi 5 ! (chyba dobrze policzyłem?).
    A teraz moje wyjaśnienie :
    W tym moim tekście chodzi o odwieczny problem, czy człowiek może być bogiem, czy bóg może stać się człowiekiem oraz o to jakie byłyby skutki tej zamiany!
    To wielki historyczno-religijny problem: ludzie jak bogowie czy bogowie jak ludzie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania