Popraw się, cukierku — kalaallisut

— No dobra, ważniaku, tylko ty i ja.

— Nigdy tego nie robiliśmy...

— Ale jak trwoga to do Boga. Jestem Kamil.

— Witaj, Kamilu. Czy mogę ci jakoś pomóc?

— Starałem się... A, nie będę zawracać tym głowy komuś, kto naprawdę istnieje.

— Jakie tam zawracanie, Kamilu. Właśnie po to tu jestem.

— Chodzi o to, że dopadło mnie coś, co mógłbyś nazwać kryzysem wiary. W skrócie chodzi o to, że nie mogę pisać. Bardzo źle się z tym czuję, bo podobno jestem pisarzem. I to podobno zawodowym. Przepraszam, ale nie mogę napisać żadnej pieprzonej miniatury nawet. Ponownie przepraszam. O wierszu to zapomnij. Brak weny, totalny kurwa brak weny. Przepraszam jeszcze raz.

— Normalnie zaproponowałbym, odmówić kilka Ojcze Nasz i Zdrowasiek, ale coś mi mówi, że w tym przypadku, to na pewno nie pomoże. Więc może ci obciągnę? Zrobię ci lodzika. Czy to sprawi, że poczujesz się lepiej drugi bracie?

— Drugi bracie? Zrobisz mi lodzika?

— Przejęzyczenie, mój drogi bracie. No coś mi mówi, że sam się nie zrobi, prawda Kamilu?

— Nie, ale... ty jesteś księdzem.

 

 

I do tego zajebistym.

Słodki Jezu...

 

Na pewno pójdę do piekła.

 

— Kamil obudź się, cały spocony jesteś. Obudź się...

Zły sen?

 

— Tak. Nie. Trudno stwierdzić.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Literacki „bliźniak” Fanthomasa, albo to druga pozycja Fana albo po prostu Nuncjusz.
    Jako że fan raczej nie klnie pisząc, a jest tu słowo na „k” ...
    Stawiam na Nuncjusza!
  • Pan Buczybór 19.04.2019
    Dziwne opko. Nie wiem w sumie kto. Najłatwiej obstawić Nuncjusza, ale to nie jest takie oczywiste.
  • fanthomas 19.04.2019
    Ktoś nieźle leci w kulki. Obstawiam Maurycego, lecz to czysty strzał ;)
  • fanthomas 19.04.2019
    Choć nuncjusz bardziej mi pasuje
  • marok 19.04.2019
    Maurycy też mi pasuje :)
  • do tego typu pisania, wcale nie prostego jakby się mogło wydawać na pierwszy rzut oka, trzeba mieć specyficznie skrzywione(to komplement) postrzeganie świata, Maurycy mógłby próbować ale byłby tylko mdłym cieniem dla takich mistrzów jak Fan i Nun w tej niszy literackiej. Także tego... :)
  • marok 19.04.2019
    Maurycy Lesniewski, tak samo bym powiedział, jakbym chciał coś ukryć, także ten... :))
  • marok ale Ty też spokojnie możesz być autorem, bo niektóre Twoje utwory tez mieszczą się w podobnej konwencji...:) także ten ...:)
  • fanthomas 19.04.2019
    Maurycy Lesniewski no właśnie teraz to nawet pasuje trochę do maroka
  • fanthomas 19.04.2019
    No nic, poczekamy zobaczymy
  • fanthomas marok to cicha woda jest
  • marok 19.04.2019
    fanthomas, ta przez błyskotliwą grę psychologiczną. Każdy ją tu uskutecznia ;)
  • marok próbując się ukryć między innymi autorami, każdy chyba zmienia choć trochę swój styl, ale jeśli ktoś tak dobrze podrobilby Nincjusza i Fantomasa to ma mój szacunek. Czyli ty go masz?
  • marok 19.04.2019
    Maurycy Lesniewski, ciężko by mi było podrobić ich styl.
  • marok no widzisz, każdy inny autor poza nimi dwoma to będzie szok
  • fanthomas 19.04.2019
    Maurycy Lesniewski nie no myślę że poprzednie jest bardziej moje ;)
  • fanthomas ty wiesz najlepiej:)
    Dlatego ja tu obstawiam ciagle Nuncjusza!:)
  • pkropka 19.04.2019
    Też stawiam na Nuncjusza.
  • Freya 19.04.2019
    Bardzo krótki ten tekst... niby dosyć śmiały, ale także myślę, że nie popełnił tego Nuncjusz ani fanthomas ;)
  • Light 19.04.2019
    No nie wiem... Może faktycznie Nun? Chociaż pewnie okaże się, że nawet nie brał udziału.
  • betti 19.04.2019
    Ja stawiam na sensola. To jego styl.
  • Ja stawiam.
  • Dekaos Dondi 19.04.2019
    Sensol mi się jarzy:)
  • Angela 19.04.2019
    Obstawiam Fantomasa : )
  • kalaallisut 19.04.2019
    To mi się kojarzy z pewną, zboczoną sceną w filmie...
  • Leotie 20.04.2019
    Dekaos
  • Mia123a 21.04.2019
    Marok
  • Pasja 21.04.2019
    A ja myślę, że to napisała jakaś kobieta. Może marok?
  • marok 21.04.2019
    Ja niestety jestem facetem ;)
  • Mia123a 21.04.2019
    Hehe Pasja jesteś świetna!
  • pkropka 21.04.2019
    Pasja, genialne <3
  • Pasja 23.04.2019
    Sensol lubi lizaki?
  • Pasja 24.04.2019
    Sen o lizakach... bardzo fajny. Ale nigdy bym nie pomyślała o tobie. Brawo.
  • kalaallisut 24.04.2019
    A marok lubi lizaki? ;)) Z tym opko miałam ubaw, oto chodziło, by nikt ze mną nieskojarzył :) dziękuję Pasja!
  • pkropka 27.04.2019
    Kalaallisut, kameleonie ;)
    Uśmiałam się, super było!
  • kalaallisut 28.04.2019
    ;)) dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania