Popsuj mi powieki

Nie psuj mi powiek, proszę bądź czulszy, w te sny dodaj trochę otuchy i pocieszenia. Możesz przytulić, dłonią, ciałem, jak wolisz, nie krępuj się.

Wiesz, ja lubię o tobie śnić, w sumie to o nas, ale widzę tylko ciebie, siebie słyszę albo czuje swoje zażenowanie.

Bo w tym śnie to tak, jakbym się prosiła o miłość. Ciebie się prosiła, albo życie, tak w sumie jakbym prosiła życie o ciebie.

Abyś wrócił, choć nadal jesteś. Tylko po prostu nie tu, przy mnie, troszkę dalej, bardzo dalej, kilkaset kilometrów. Tylko nie chodzi o te kilometry w sumie, przecież masz samochód, tylko o to, że kurwa nie jesteśmy razem.

Śnisz mi się często, wtedy budzę się jakby weselsza ale po chwili się smucę. Dziwne. Mogłabym wtedy spać całymi dniami, warto się nie myć, nie jeść i nie spać, tylko śnić.

Wtedy na przykład spacerujemy i dużo się śmiejemy, zawsze się z tobą śmieje, czasami każesz mi wybierać, stoisz na drodze i czekasz a ja nie mogę się ruszyć, chcę ale nie potrafię, i ty wtedy odchodzisz a ja krzyczę.

Czasami kochamy się we śnie, namiętność przekracza wszelkie granice, widzę swoje nagie ciało, pośladki, opadające włosy i kuszący ruch bioder.

To tak jakby naprawdę.

Ostatnio mamy przerwę, nie widzę cię jakoś, dlaczego? Nie myślę o tobie przed snem czy jak? Tęsknie. Popsuj mi powieki.

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • ówczesny 11.08.2017
    Ja nie śnię. Sny odeszły, ja zostałem. 5
  • BezimiennaOna 11.08.2017
    Nie śnisz? Podobnie jest z książkami gdy ktoś nie czyta :P żałuj ówczesny :) Dziękuje
  • ówczesny 11.08.2017
    BezimiennaOna, nadrabiam senne zaległości w inny sposób :)
  • Pasja 11.08.2017
    Popsuć powieki, aby sen był jawą. Pozdrawiam 5
  • BezimiennaOna 11.08.2017
    Kusi zapytać w jaki?
  • ówczesny 11.08.2017
    BezimiennaOna, czytając książki.
  • BezimiennaOna 11.08.2017
    Dziękuje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania