Porachunki. Część II. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

........................................................................................................................................................................................................

Cała trójka ma do siebie wzajemny szacunek, ale nie obywa się bez występujących często waśni, które wytacza mąż Polak, narastają niepodważalne konflikty poprzez złe usposobienie ojczyma, którego uzyskał pewien młodociany Francuz. Blanche Frossard i Kazimierz [franc. Casimir] Frossard są od dwóch lat po ślubie. Jej synem a jego pasierbem jest Philippe Frossard. Blanche ma 49 lat, a Kazimierz ma 56 lat. Zaś Philippe jest, młody ma 28 lat.

 

Mama Philippe to elegancka wypielęgnowana kobieta, normalnej okazałości, szykowna fashionistka, zaradna, silna, pełna energii, jest sympatyczną Ambasadorką Kosmetyczną, która promuje tylko najnowsze marki produktów, pracuje w miejscu zamieszkania. Natomiast ojczym Philippe to zadufany w sobie mężczyzna, z syndromem Piotrusia Pana, z krzaczastymi brwiami, wąsem, w okularach, tęższej budowy ciała, trochę leser, choć prowadzi niewielkie Gospodarstwo Agroturystyczne w Saint - Florent na Korsyce. Jedynie po dziś dzień dręczy go jego monstrualna przeszłość. Lecz każdego dnia próbuje, być idealnym mężem i ojczymem dla swojej rodziny jednak słabo mu to wychodzi, nie zawsze mogą na niego liczyć.

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania