Porachunki. Część V. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

............................................................................................................................................................................................................

Philippe zauważył wielokrotnie, że jego ojczym Kazimierz jest trochę niedouczonym człowiekiem, iż przez to niewątpliwie każdy z domowników czuje się czasami o niego ograniczony. Ojczym chłopaka w zamierzchłych czasach będąc jeszcze w swoim ojczystym kraju, czyli w Polsce doświadczył brutalnych wypadków na tle nieodgadniętych i nieuzasadnionych sytuacji, jego rodzina, nawet nie wie, z czym miał Kazimierz do czynienia, zachował to dla siebie na dnie serca. Jednak mężczyzny skrywany sekret i tak ujrzy światło dzienne i jego najbliżsi się o tym dowiedzą, a wtenczas czekać będzie rodzinę Frossardów szaleńcze piekło, które będzie chciało ich pochłonąć doszczętnie w każdym słowa znaczeniu. Blanche, Philippe oraz Margot będą mieli wielki żal do Kazimierza, że nie był z nimi do końca szczery, i to nigdy nie, i że naraził ich na takie zdarzenia, drastyczne. To coś będzie, chciało pomścić Kazimierza w odpowiednim czasie w końcu zasłużył, na PORACHUNKI z przeszłości, a wówczas odbije się to również na wszystkich osobach, które są mu bliskie... Słono za to zapłaci każdy z nich. Będzie niebezpiecznie, zacznie się walka o przetrwanie!

 

Kilka dobrych lat ojczym Philippe cierpiał na szeroko rozwinięty traumatyzm, jego psychika miała solidne uszkodzenia, a w jego mózgu neurony uległy pewnym wyniszczeniom spowodowanym przez długotrwały strach, nie były już w stanie przezwyciężyć nagminnej bojaźliwości. Mężczyzna przeżył rozległy wstrząs i ma już lekki uszczerbek na zdrowiu, co najważniejsze niewidzialny ludzkim okiem, i może funkcjonować normalnie i pracować. Rodzinka nawet nie zna dokładnej historii choroby Kazimierza. Właściwie Blanche wychodząc za mąż, myślała, że wie o mężu wszystko, niestety, dużo się nie dowiedziała o nim jeszcze... Poślubiła mama Philippe faceta, którego prześladuje tajemnicza przeszłość, i to jakże burzliwa. Nawet Margot nie ma pojęcia, kim tak na prawdę jest jej niedoszły jeszcze teść.

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Robert. M 28.02.2019
    Chyba w każdej rodzinie są sekrety, sprawy o których nie chcemy, bądź nie możemy
    się dowiedzieć. Często nasi przodkowie zabierali je ze sobą, zostawiając nam domysły,
    które przez lata urosły do miana legendy.
    Napisałaś część po której zostawiłaś wiele niewiadomych, mam nadzieję, że
    wszystko opiszesz ze szczegółami?
  • Sisi26 28.02.2019
    Wszystko będzie, ale to nie są takie zwykłe sekrety oj będzie się działo, przeżyją dużo złego to jest horror.
  • Sisi26 28.02.2019
    Sisi26 wszystko powolutku się rozkręca czy czytasz od początku by wiedzieć o co chodzi kolejno?
  • Sisi26 28.02.2019
    Sisi26 jego życie miało dużo nieodgadniętych i nieuzasadnionych sytuacji to horror.
  • Robert. M 28.02.2019
    Dla mnie każdy sekret jest niezwykły,
    do póki jest ...sekretem.
  • Sisi26 28.02.2019
    Ale to zaważy aż na ich życiu całej rodzinki jaką sobie stworzył.
  • Florian Konrad 28.02.2019
    źle, sztucznie napisane. język wysilony, pompatyczny.
  • Sisi26 28.02.2019
    Tobie nie musi się widzieć, odkąd tobie cokolwiek w moim pisaniu się widzi, ważne że innym się podoba, to moje myśli i mój styl pisania każdy ma swój.
  • Florian Konrad 28.02.2019
    typowa odzywka grafomana
  • Sisi26 28.02.2019
    bleeee
  • Sisi26 28.02.2019
    Sisi26 arogant

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania