Porachunki. Część VI. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

............................................................................................................................................................................................................

Demony zła dopadają Kazimierza prawie każdej nocy, śnią, mu się koszmary jak usidla, go w swoich szponach coś olbrzymiego, owłosionego i dusi z całych sił, ale stara się mężczyzna nie mówić o tym głośno ani Blanche, ani Philippe. Żadne z nich nie wyobraża sobie, przez co przechodzi mąż i ojczym i co ma on wspólnego z tak czarną przeszłością pełną krwiożerczej grozy. W życiu zawodowym Blanche odnosi sukcesy, pnie się po szczeblach swojej kariery. Natomiast kobiety mąż ma świetne obroty w swoim biznesie, iż domki bungalow dobrze prosperują, a szczególnie w sezonie. Odkąd mężczyzna zainwestował we wspaniałe maszyny do pielęgnowania terenu, gospodarstwo AGRO przybiera na sile w coraz większym tempie. Nawet markowe kosmetyki mama Philippe promuje letnikom, którzy chętnie zakupują jej produkty i chwalą sobie że skutki działania są szybkie i wyśmienite a ich skóra jest piękna i gładka. Bo Blanche też dba o najlepsze zastosowanie UV, w kremach, balsamach, i oliwkach oraz olejkach do opalania, jest bardzo przykładającą się kobietą w swojej dziedzinie pracy u niej musi, być wszystko na tip-top.

 

Philippe z Margot uwielbiają podróżować też po swoim kraju jako para, ile mają już za sobą zaliczonych wycieczek... Iż Francja ma tyle do zaoferowania nieskazitelnych widoków, a dziewicza przyroda zachwyca, niemal wszędzie gdzie tylko styka, się z zielenią, wodą, i błękitnym niebem. Młodzi robią sobie często objazdówki autem Philippe lub Margot kabrioletem, dziewczyna również ma, prawo jazdy na osiemnaste urodziny dostała, ten wozik od swoich rodziców w prezencie. Każdego lata młoda para, jeździ w różne strony... Margot z Philippe byli już kilkakrotnie w Paryżu, odwiedzili tam wieżę Eiffla i ogrody Trocadero również byli świadkami odbywających się sesji zdjęciowych sławnych uczestników z branży mody, to magiczne miasto położone nad Sekwaną sprawiło, że przyjeżdżają tam zawsze w lecie. Nadarzyła się również Philippe i Margot taka okazja kiedyś, że wybrali się też w całkiem nieodległym czasie na festiwal filmowy do Cannes, który znajduje się nad Lazurowym Wybrzeżem jest, to Riwiera Francuska w uroczej Prowansji. Zdobili na niego bilety, przebili się przez tłumy, i podziwiali wszystkich gwiazdorów ze świata filmowego. Wrażenia były równie cudowne jak każda z ich wypraw. Zaś tego lata jadą młodzi za granicę do Holandii, będą rezerwować sobie pobyt w Hotelu De L'Europe w Amsterdamie, chcą zwiedzić całe miasto, oraz udać się na widowiskowy Plac Dam, to będą ich kolejne udane wakacje. Philippe ma jeszcze inne marzenia, które chce aby się spełniły, ale to zrealizuje, iż jego uwalniane wodze fantazji, o których opowiada, potem swojej narzeczonej w ich przypadku łatwo mogą się ziścić....

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Robert. M 28.02.2019
    Jestem pod wrażeniem zapisu, całej otoczki,
    języka. Widać to zwłaszcza - że tak się wyrażę -
    w notce geograficznej. Czuć po prostu w tym pasję,
    oddanie, tak jak wcześniej napisałaś, stanowi to
    dla Ciebie źródło przyjemności.
    Naprawdę przyjemnie się to czyta.

    P.S. Byłbym bardzo zdziwiony gdybyś dostała
    choćby jedną niską ocenę.
  • Sisi26 28.02.2019
    Ano właśnie geografię to mam w jednym paluszku, umię pisać takie sprawy, mam do tego wenę i dar. Dziękuję bardzo mi miło. Piszę zawsze z oddaniem...
  • Sisi26 28.02.2019
    Sisi26 a co do niskich ocen to już się przyzwyczaiłam że to tylko czysta złośliwość i uszczypliwość idzie domyśleć się kogo i dlaczego bo takto poza tym komu się podoba rozumie inaczej i ocenia inaczej.
  • Sisi26 28.02.2019
    Sisi26 zapraszam do czytania kollejnych części które beda coraz bardziej cikawe piszę to z wielkim zapałem..... jescze będzie dość dużo części.
  • Robert. M 16.03.2019
    Ten wielki zapał to raczej został w blokach startowych, bo oprócz
    króciutkiej 7 części, która notabene niewiele rozwinęła akcję, nie ma
    czym zająć oczy.
    Proponuję skończyć tą historię, tym bardziej, że opisy plenerów
    są na wysokim poziomie, a to jak dla mnie jest wartością samą w sobie
  • Sisi26 16.03.2019
    Wszystko rozwinie się w swoim czasie, ja lubię potrzymać ciekawość części jeszcze będzie.
  • Robert. M 17.03.2019
    Ty decydujesz.
    Ponoć najwięcej frajdy jest w oczekiwaniu
    dochodzeniu, planowaniu drogi do celu.
    Więc w jakimś stopniu ma uzasadnienie Twoja
    decyzja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania