Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi 15.12.2017
    Delikatny...''bezradny wobec zła''.....''upadku doznaje''....ranią go ''popękane fragmenty''....''powstał na nowo'' --- tym razem - silny mocną delikatnością. Tak to rozumiem. Pozdrawiam - 5
  • Anonim 15.12.2017
    Dzięki Dekaos Dondi :-) Lubie jak interpretujesz :-) Widać, że nie przechodzisz obojętnie nad treścią, to bardzo miłe. Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam :-)
  • betti 15.12.2017
    Piszesz coraz lepiej - gratuluję!

    Tamten był świetny, ale i temu nic nie brakuje. Brawo!
  • Anonim 15.12.2017
    Dziękuje betti za wizytę w moich skromnych progach oraz za szczery i miły komentarz ! :-) Pozdrawiam !
  • Aisak 16.12.2017
    coraz lepiej?

    zabawne.
  • Pasja 15.12.2017
    Bo upadki są w nasze życie wpisane. Upadać można wiele razy, ale najważniejsze jest podnieść się i iść dalej. Może mocniejszy, a może nie. To nie ma znaczenia. Znaczenie ma aby posklejać pęknięcia i mieć cel.
    Pozdrawiam 5:)
  • Anonim 15.12.2017
    Witaj pasja :-) Padłeś. Powstań... i idź dalej ;-) Dzięki za treściwy i bardzo życiowy komentarz :-) Pozdrawiam !
  • Ozar 15.12.2017
    Hm... Podobno każdy prawdziwy artysta jest naznaczony delikatnością i pięknem, taka natura - tu trafione w dziesiątkę. Jednak podnosi się niczym Fenix z popiołów, żeby tworzyć dalej... silniejszy o kolejne doznania. Tak to widzę. Prawdziwe do bólu. 5 z luzem
  • Anonim 15.12.2017
    Dzięki Ozar za tak ciekawe przemyślenia :-) Dostrzegłeś sporo prawdy w tym tekście. Fajnie, że wpadłeś. Z podziękowaniem za komentarz i ocenę, pozdrawiam :-)
  • Ozar 15.12.2017
    Artbook, a wiesz że to nie moje klimaty. Dopiero tu po hm... 50 latach zaczynam doceniać poezję ? Wstyd kufa jak cholera...
  • Ozar 15.12.2017
    Pisze to co czuje to wszystko...
  • Anonim 15.12.2017
    I o to własnie chodzi. Szczerość przede wszystkim :-) Konstruktywne rady, uwagi są zawsze cenie. A pochwała uskrzydla i zachęca do dalszej pracy ;-) Fajnie, że zaczynasz doceniać poezję...
  • Ozar 15.12.2017
    To rzeczywiście dla mnie coś nowego... Do tej pory byłem praktyczny do bólu. Jednak jak mówi poeta "Nie wiadomo kiedy coś się w nas obudzi" musimy być gotowi na nowe odczucia i treści.
  • Anonim 15.12.2017
    To fakt. Twoje spostrzeżenie, że "musimy byś gotowi na nowe odczucia i treści" z pewnością poszerza horyzonty każdego z nas :-) Swoją drogą podejście bliskie memu...
  • Angela 15.12.2017
    Aż mnie tak naszło, żeby zaśpiewać " a my tak łatwopalni, tak śmiesznie mali..." takie pierwsze skojarzenie.
    Wiersz, po raz kolejny, urzekający i prawdziwy : ) 5
  • Anonim 15.12.2017
    Dziękuje Angela :-) Tekst tej piosenki świetnie uzupełnia myśli zawarte w tym wierszu ! :-) Miło, że urzekł...a co najważniejsze jest prawdziwy dla ciebie, pozdrawiam ! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania