...

...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Negativerose 02.05.2016
    Bardzo mi się podoba. Odnalazłam w Twoich słowach trochę siebie, dziękuję.
  • xxECxx 02.05.2016
    Jest mi bardzo miło z tego powodu :)
  • Lotta 02.05.2016
    Zastanawiałam się nad założeniem konta na portalu randkowym, na razie jakoś się nie mogę do tego przekonać. A tekst bardzo mi się podoba, fajnie się go czyta. 5 ;)
  • xxECxx 02.05.2016
    Dziękuje :) Do niczego nie namawiam, ani nie odradzam, myślę, że każde poznawanie się, nie ważne gdzie, ma swój urok :)
  • DarthNatala 02.05.2016
    Tak szczerze to nawet całkiem ciekawe przeżycie. Ale to czy się spodoba chyba zależy od osoby.:D
  • xxECxx 02.05.2016
    DarthNatala zgadzam się, myślę, że trzeba zachować rozsądek i mieć duży dystans... ale tak jak napisałaś, to wszystko zależy od osoby :)
  • DarthNatala 02.05.2016
    Miałam podobnie i co tych "3 typów" zgadzam się. :) Jednak jest jeszcze 4, który ciągle mówi wiadomo o czym...
  • xxECxx 02.05.2016
    Wolałam to przemilczeć, ale tak.. jest też 4 typ :)
  • enjoy 03.05.2016
    Jej ty to umiesz pisać opowiadania staram się od ciebie uczyć (: 5
  • xxECxx 03.05.2016
    Dziękuje bardzo, ale proszę, nie przeceniaj moich możliwości :)
  • Nazareth 03.05.2016
    To ciekawe, sam nigdy nie korzystałem z usług podobnych portali więc historia mnie zainteresowała. Przykro mi się trochę zrobiło czytając o marności własnej płci, ale cóż wyobrażam sobie, że tak właśnie może to wyglądać. Dobrze, że chociaż paru zostało z tych na wymarciu, którzy próbują poznać dziewczynę a nie tylko... wiadomo.
    Miłość pojawia się w przeróżnych miejscach i w najdziwniejszych postaciach, więc czemu nie w internecie? Podoba mi się to jak "śledzisz" miłość. Odnajdujesz ją w coraz to nowych formach. Zagłębiając się w to czym jest naprawdę. To naprawdę imponujące przedsiemwzięcie. Lekcja dla wszystkich. Czekam by zobaczyć czego jeszczę mogę się od Ciebie nauczyć :)
  • xxECxx 03.05.2016
    Jestem marną nauczycielka, ale dziękuje za odkryłeś w moim opowiadaniach to co chciałam pokazać, odnalazłeś mój ukryty przekaz :)
  • Nazareth 03.05.2016
    xxECxx jego szukanie to sama przyjemność :) mam nadzieję robić to nadal.
  • xxECxx 03.05.2016
    Nazareth oczywiście, że będę nadal dostarczać Ci powodów do odczuwania przyjemności :) w oczekiwaniu na Twoją kolejną pracę twórczą, wiem, że nie masz czasu...
  • Nazareth 03.05.2016
    xxECxx jak miło z twojej strony ;) Czasu faktycznie mam mało ale kiedyś będę w końcu musiał coś wrzucić. Potrzeba pisania pije mnie jak za mały but ;)
  • xxECxx 03.05.2016
    Nazareth dobrze znam to uczucie :) mogłabym zatracic się w pisaniu, ale najpierw, tak jak powiedział mój znajomy, muszę znać podstawy, by wiedzieć co robię źle i co powinnam poprawić, a wiem, że popełniam błędy.
  • Nazareth 03.05.2016
    xxECxx wiedza teoretyczna jest przydatna ale nie można jej przeceniać. Świat pełen jest korektorów, teoretyków, edytorów i wszelkiej maści członków sekty ludzi liczących głoski i przecinki. Pisarzy jest niewielu. Jedyny sposób by być dobrym w czym kolwiek to ćwiczyć robić to co chce się robić wbrew wszystkiemu i wszystkim. Pisz tak jak ty czujesz, że jest dobrze i nie przejmuj się niczym innym ;)
  • xxECxx 03.05.2016
    Nazareth masz rację, ale bez podstawowej wiedze nie można łamać czy naginać zasad, nie chcę być samozwańczym pisarzem i udawać, że popełniam błędy specjalnie, bo taki obrałam styl pisania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania