***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Tina12 28.06.2016
    Jak nigdy ten wiersz mnie wzruszył. Bo każdy z nas to taka istota chora na życie. No znów nie będę orginalna 5.
  • KarolaKorman 28.06.2016
    I ja również oryginalna nie będę :) Gra słów cudna i jak już Tina napisała - wzruszająca.
  • Margerita 28.06.2016
    Pięć nic dodać nic ująć
  • alfonsyna 28.06.2016
    Jakże mi się podobają te zwroty - "przewlekle chora na życie", "przewlekle chora na trwanie"... bo to taka choroba, na którą nie ma lekarstwa. W ogóle - całość mi się podoba, nie będę się przecież rozdrabniać. I znowu smutas, ale taki dobry, pozytywny wręcz smutas, bo ładnie ze słów poskładany. ;)
  • Neurotyk 29.06.2016
    Tina12, Karolka, Mar, alfonsyna, dziekuję serdecznie za komentarze )
  • Była rockmana 29.06.2016
    Bardzo dobry tekst, czerpiesz z rzeczywistości, zestawiając ze sobą różnorakie jej formy, rzeczy, sytuacje i ludzi. Podoba mi się taki styl, choć sama nim nie pisuję...
    "Jak nic nie czujesz uwierz, że wegetujesz..."
    OZ
    Podoba mi się! W szczególności
    "Istota przewlekle chora na życie
    kona na brzuchu liścia mokrego,
    kroplówka z deszczu pompuje obwicie
    zdroje do ciała amorficznego."

    Ja też chyba jestem chora na życie tak troszeczkę... Im dłużej żyje, tym bardziej do mnie to dociera... "Kroplówka z deszczu"- chciałam mieć taką, gdy leżałam na na OIOM-ie...
    Ładnie ujęte ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
  • Neurotyk 29.06.2016
    Była rockmana, tyle komplementów i dziękuję, jednak jestem świadomy, że to, co piszę, to wierszyki, nie poezja jakaś :) Tekściki proste :)
  • Rasia 03.07.2016
    Od pewnego czasu Twoje wiersze stały się takie... Hm, nie wiem, jakby to ująć, żeby zabrzmiało ładnie i żebyś równocześnie nie poczuł się dotknięty, że wcześniej były złe. Wydaje mi się po prostu, że ta twórczość jakoś tak dojrzała, stała się bardziej refleksyjna. Pewnie zmienię zdanie po jakimś erotyku, ale na razie tak sądzę :D Zostawiam pięć i tutaj :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania