Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Targówek 10.05.2020
    Prosiłbym o uzasadnienia dla tych ośmiu jedynek. To prawda, trochę mało opisów, ale to nie jest od razu powód do jedynki.
  • DEMONul1234 10.05.2020
    Już uzasadniam, nie ma za co :)

    "Zajdel wpadł w szał. Kasia ruszyła do drzwi, a on chwycił długopis i wbił go jej w oko, przebijając mózg. Kasia zmarła na miejscu. Przerażony Zajdel wyrzucił długopis przez okno. Potem podniósł jej zwłoki i płakał, przepraszając.

    Zajdel wyszedł na zewnątrz. Hałas samochodów był nie do zniesienia. Idąc chodnikiem zauważył kłótnię jakiegoś pijanego mężczyzny z jego żoną.

    - Ja ci kurwa dam pijaku pierdolony, ty kurwo jebana chuju ty kurwa pierdolony - wrzeszczała.

    Zajdel widząc to doszedł do wniosku, że ludzie są śmieciami i tym bardziej powinno się ich pozbyć. Krótko później włamał się do warsztatu mechanika na ulicy Narutowicza. Właściciel leżał pod samochodem, naprawiając go. Zajdel wziął klucz francuski i uderzył go w głowę.

    - Ty kurwa chuju jebany kurwo pierdolona ty! - krzyczał, gdy wyrywał mechanikowi język, a on wykrwawiał się na śmierć.

    "
  • Targówek 10.05.2020
    DEMONul1234 no i gdzie to uzasadnienie? Po prostu wkleiłeś fragment tekstu i co dalej?
  • kigja 10.05.2020
    Bardzo dużo przekleństw. Za dużo panie Tomku i dlatego niskie oceny. Gdyby pan zrezygnował z pospolitego języka na rzecz języka literackiego , to jestem pewna że oceny były by wyższe.
    Pozdrawiam ze smutkiem
  • kigja 10.05.2020
    Nie nacisnęłam żadnej gwiazdki
  • Targówek 10.05.2020
    A jakim językiem posługują się degeneraci jak ci z opowiadania?
  • Targówek 10.05.2020
    Raczej nie piękną polszczyzną.
  • DEMONul1234 12.05.2020
    Panie Tomaszu, wstawię poprawioną wersję pańskiego opowiadania na moim profilu. Na wstępie napiszę, że oryginalna fabuła należy do pana. Będzie to moja wersja pańskiego opowiadania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania