potęga enteru

jest noc więc wypadałoby podziękować

za księżyc i garść pachnących listów

przewiązanych różową pętlą

 

oddech kłuje

to dobrze

znaczy że jestem

głupi wprawdzie i czasem niepotrzebnie

świat ogląda się za mną

 

jest ranek więc wypadałoby podziękować

a tu tylko słońce

oświetla klawiaturę

 

szczególnie enter

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (246)

  • Bogumił 22.07.2019
    Mam stosunek ambiwalentny do tego dzieła.
  • puszczyk 22.07.2019
    Widocznie z jakiegoś powodu.
  • Canulas 22.07.2019
    Jeżeli coś Cię boli - dobra wiadomość - żyjesz.
    Jeżeli coś Cię boli - zła wiadomość - czujesz to wyłącznie Ty.

    Buldog wykonywał.

    Się z tym kojarzy.
  • puszczyk 22.07.2019
    Dobrze ujęta esencja, Can.
    Fenks.
  • Tjeri 22.07.2019
    Nowy? Nie kojarzę. Wymowny, że aż kłuje (oddech). Najbardziej zaś "różowa pętla" - to naprawdę świetne, muszę zapamiętać.
  • betti 22.07.2019
    Podoba mi się, ale nie zostawię interpretacji... nie tym razem.

    Pozdrawiam.
  • puszczyk 22.07.2019
    Stary Sowo. Gdzieś wygrzebałem z katakumb.
    Nie ma sprawy, betti.
    Dzięki za ślad.
    Mam nadzieję, że nie eksperymentujesz :)))
  • Tjeri 22.07.2019
    Bo tytuł właśnie gdzieś tam mi dzwonił, ale treści i przede wszystkim tej różowej pętli nie pamiętałam.
  • betti 22.07.2019
    Nie - boję się, żeby nie dopadła mnie - Wielka Prowokacja.
  • puszczyk 22.07.2019
    betti Możesz być pewna, że moje.
    A ja akurat jestem po stronie normalnie sprowokowanych przez nienormalnych prowokatorów.
    Z dupy ich trzeba było ściągnąć na portral, bo fachowcy. :)
  • puszczyk 22.07.2019
    Ze dwa lata i zupełne przypadkiem trafiłem na jakiś plik.
    Pełno tam rzeczy, których zupełnie nie pamiętam.
  • sensol 22.07.2019
    git jest. nawet zrozumiałem. podoba mi się.
  • puszczyk 22.07.2019
    No to git.
    Zawsze staram sę tak pisać, aby było w miarę czytelnie.
    Nawet jeśli nie rozkmini się szczegółów ( bo np. wynikają z osobistych przeżyć autora), to łapie się ogólny obraz przekazu i klimat.
    Dzięks
  • sensol 22.07.2019
    tu jest taka mania, na portalu, żeby pisać niezrozumiale. aż zęby bolą i czacha dymi od rozkminiania. czy niezrozumiale znaczy lepiej? raczej odwrotnie jest
  • puszczyk 22.07.2019
    No właśnie.
    Niektórym się wydaje, że ich poezja będzie tym lepsza, im mniej zrozumiała.
    "Głupki nie są w stanie ogarnąć mojego geniuszu, a to przecież takie mądre i dobre". :)))
  • piliery 22.07.2019
    Ech, akurat ten wiersz dotarł do mnie bez problemu.Trochę depresyjny ale swoiście (piękny - boję się napisać, ładny - też nie pasuje, interesujący - to za trywialne, nie wiem jak napisać - jest taki jak trzeba).
  • puszczyk 22.07.2019
    Piliery, ale Ty nie jesteś wynikiem wyspecjalizowanego eksperymentu szalonego naukowca z czarnej dupy???
    Może Cię wezwano do pacyfikacji puszczyków?
    Taki Szyszko?
    (((: Dzięki :(((
  • piliery 22.07.2019
    puszczyk Może powtórz jeszcze raz bo nie jestem specjalistą od żab. :)
  • puszczyk 22.07.2019
    piliery Poszukuje mnie stworzona tu hybryda.
    W połowie prawdziwy opowijczyk (brzmi jak prawdziwy Polak :))) i w połowie chamaszczyk z łbem nosorożca (czy jakoś podobnie nick brzmiał:))).Podchodzi mnie metodą usypiania czujności za pomocą dronów (czy klonów - już nie pamiętam).
    Stałem się niechcąco saperem na polu minowym :)))
  • piliery 22.07.2019
    puszczyk Widzę że coś tu się dzieje dziwnego ale nie mam ochoty włazić w to. Szkoda mi czasu i energii
  • Bogumił 22.07.2019
    piliery dwa trole ożywiły konta.
  • puszczyk 22.07.2019
    piliery Słusznie.
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś kozia dupo, trolle ożywiły konta trolli hi, hi, hi sam chciałeś o pomoc wołałeś hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    A cóż to za twór? Poemat tudzież oda do entera? :D Ale jam głupi i siem nie znam na wielkiej poezji. Serdecznie pozdrawiam.
  • puszczyk 22.07.2019
    No to co ja poradzę nowy Mogadorku, żeś głupi? :)
    Ciekawe, czyj jesteś :)))
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk głupi, nie głupi, ale każdy z rodu Magodorków swój rozumek ma! :D Nie sądzisz, że jako oda do "entera" zasługuje to to na nagrodę? Lepszej nikt dotąd nie napisał :)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Nie sądzę. Podobnie jak nie sądzę, żeś byt samodzielny.
    Może kolejna prowokacja specjalisty , a może wcielenie jakiegoś mojego fana.
    Niemniej trochę mi ten dylemat lata
    Ps. sam sobie łatkę głupiutkiego stworzonka wypisałeś, to się tej wersji trzymajmy :)))
    Cześć.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk gwoli ścisłości, to jam tu już był zanim Ty nastałeś, więc raczej nie stawiałbym na "fanów" bo najpierw takowych trzeba mieć :) Mogę Cię zatem zapewnić, co by Ci te dylematy nie latały - bo to nie jest zdrowe - żem byt samodzielny, niezależny i... na tym poprzestańmy. Na razie :)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Nie spotkałem, a wszyscy z jakimś odjazdami twierdzą, że tu byli jeszcze przed powstaniem portalu.
    Tak się uwiarygadniają. Spojrzałem w Twój profil i raczej nie obronisz tej tezy o długim pobycie :)))))))
    No to poprzestańmy :)))
  • Halmar 22.07.2019
    puszczyk puszczyk niech cię ta twoja bogini nauczy fotomontaże klecić, na tym można zarobić, nie tylko niszczyć ludzi.
  • Canulas 22.07.2019
    Halmar, Ty naprawdę musisz się podkopsać do mnie na warsztaty z zaczepiania i czegoś w ten deseń. Męczysz się bidulko i męczysz. Robisz te kopiuj-wklejki i.. no sama widzisz. Podkopsaj do Canulardo niczym młodsza Starkówna po nauki mordu, dary złóż, klapięta obcmokaj i zobaczymy co się zrobić da.
    (Sorrex za offtop. Spierdzielam).
  • puszczyk 22.07.2019
    Canulas Nie ma problema.
    Nawet do wariatki można przywyknąć, jak do zepsutego powietrza w wojskowej sali. :)
    Urojenia rzecz straszna, ale zaleczalna chemicznie :)))
  • puszczyk 22.07.2019
    Na razie :)
  • Halmar 22.07.2019
    Canulas, Ty zapisz się do tjeri-sreri na warsztaty Photoshopa :D oj głupis ty gupi :D
  • Halmar 22.07.2019
    puszczyk wolę być nazywana wariatką niż być oszustką i monterką fotomontaży. A na Twoje urojenia nic już nie pomoże. Smutne to.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk poszukaj profilu Mogador ;) O tu http://www.opowi.pl/profil/mogador/ Polecam się ;)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Znaczy dziecku dałeś kompa?
    Śmiechu warte.
    Poprzestańmy Na razie :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk widzę, że masz ciekawą wyobraźnię. Halmar dobrze napisała "urojenia", cóż lepiej bym tego nie ujął. Na razie ;)
  • Mogadorek 22.07.2019
    PS. Ale swoją drogą, ciekawe są te Twoje urojenia. Idź dalej w tę stronę, bo dobrze Ci to wychodzi ;)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Dobdzie, mały magadorku :)))
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk mów mi tak dalej, mów mi więcej... Tudzież pisz, jak wolisz ;)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Ależ się dziecku piaskownica spodobała... :)))
    Wezwano kolejne posiłki?
    Dobdzie, mały magadorku :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk piaskownica mówisz? Hmm... niech będzie. Ale powiedz mi zatem, co Ty robisz w tej piaskownicy? Hmm?
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Jak to co?
    Moja ci ona!!! :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk a ja myślałem, że tylko się tutaj zgubiłeś... Zamierzasz zatem zabrać zabawki...?
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Ależ to mój piasek, to co mam uciekać?
    Takie masz zleconko?
    Tylko nie chce mi się bawić z magadonkiem, bo ma za długi nosek.
    Nie mogło byś dziecko, zmienić piaskownicy?
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk kiedy mnie się w tej podoba! "Dziecku odmówisz?"
    O jakim zleconku mówisz? Chętnie dowiem się czegoś więcej?
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Okrutny jest ten świat dzieci (((:
    No to pogrzeb sobie już. Tjudno.
  • puszczyk 22.07.2019
    Aa, nie odpowiedziałem.
    Tu już kilerów z czarnych dziur na mnie ściągają.
    Takich od czapy, ale desperacja jest w części narodu z opowi.
    No to pewnie i ciebie wybudzili po dwóch latach :)))
  • betti 22.07.2019
    puszczyk czytałeś teksty ''TeofilMaj'' - fajne poczytaj, ciekawie pisze.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk Jam się sam obudził. Nie doszukuj się tutaj nie wiadomo czego :)
  • puszczyk 22.07.2019
    betti Luknę.
  • betti 22.07.2019
    puszczyk koniecznie, dobre
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek oki.
    Niepotrzebnie. Straszny jest ten świat.
    Wirtualny też. (:
  • puszczyk 22.07.2019
    betti masz procent od wierszówki? :)
    Zaraz obowiązkowa cisza, to przypomnij jutro :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk świat jest piękny, tylko ludzie są straszni...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti pozwoliłem sobie zerknąć na tekst Teofila i nic ciekawego tam nie zauważyłem :) Ale co kto lubi ;)
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek - brzmi niemal jak akwamenek... ale nic to. Mnie tam się podobają, a o gustach się nie rozmawia, przecież.
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek To jedno i to samo, tylko kontekst inny. Na wafla mi piękny świat ze złymi ludźmi, jak i zły świat z pięknymi?
    I tak kicha, i tak.
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti czy Ty masz rozdwojenie jaźni?
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk niby to samo, a jednak...
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek a Ty masz jakieś wątpliwości?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti zastanawiam się póki co... Ale Twoje porównanie mnie zaskakuje, ale cóż, Twoja wola ;)
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Nie ralatywizuj.
    Jak pójdziesz tym tropem, to stwierdzisz, że Niemcom trzeba podziękować za Warszawę w 44.
    W końcu przygotowali tereny pod inwestycje :)
    Kicha, to kicha.
  • Bogumił 22.07.2019
    Cześć akwamenku. Jednak stylu nie da się podrobić.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk Aż tak daleko bym nie poszedł... Ta sama sytuacja z różnych stron może być zupełni inna.
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Nie dziw się betti.
    Dziś byliśmy królikami doświadczalnymi szalonego naukowca z wielkiej dupy.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk, nie wiem czyimi królikami byliście, ale nie pozwolę aby ktoś insynuował jakieś dziwne rzeczy. Po prostu.
  • puszczyk 22.07.2019
    Bogumił Poczekaj betti.
    Obadamy, bo dziś już niewiele może nas zaskoczyć.
    Sądzisz, że kontynuacja?
    W sumie... ktoś nie może użyć nicku innej osoby, bo to podszywanie.
    Ale może tak istniejący nick zmienić, aby był kojarzony z tamtym, a jednocześnie nie był identyczny.
    I już ma trochę wiarygodności... hmmm...
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek po prostu, życie jest za krótkie na tragedie - trzeba się cieszyć każdym dniem, prawda?
    Poza tym nie wiem, dlaczego uważasz, że Teofil źle pisze? To nieładnie z Twojej strony.
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti Po prostu nie widzę tam nic ciekawego, ale o gustach się nie dyskutuje, tak mówią. Ja jestem co prawda innego zdania.
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk a co wspólnego ma mój nick do akwamena?
  • puszczyk 22.07.2019
    betti No betka, do własnej oceny, to akurat każdy ma prawo.
    Obadamy.
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Wszystko jest poezją, nickiem i myleniem nieba z gwiazdami odbitymi w jeziorze...
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk nadal w tym odbiciu nie widzę podobieństwa.
  • Bogumił 22.07.2019
    puszczyk nowe czyste konto, bez przeszłości, bez zaszłości. myśli sobie pewnie że Wielki Ścigacz Troli go nie odnajdzie w tej skórze. Hi, hi, hi, he, he, he, a gdzie to mogadorku zniknęło?
  • Mogadorek 22.07.2019
    Bogumił odeślę Cię do mojego starego konta...
  • Mogadorek 22.07.2019
    Bogumił I że to Ty niby jesteś tym Wielkim...?
  • betti 22.07.2019
    Bogumił nie, mylisz się... ten pan jest tutaj od dawna. Kiedyś walczył z Nuncjuszem, taki waleczny gość. Tylko kiedyś walczył przeciwko TWA, a dzisiaj... chyba sam nie wie.
  • puszczyk 22.07.2019
    Bogumił Akurat jest konto Mogadora, tylko po co mogador zmienia po dwóch latach nick na mogadorek?
  • betti 22.07.2019
    puszczyk chciał się może odmłodzić?
  • puszczyk 22.07.2019
    betti Dlaczego zmodyfikował nick?
    I to tak, że przecież każdy rozpozna kto to?
    No to po co się zmienia?
    Aby nie było zarzutu podszywania się pod inną osobę?
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk bo zapomniał danych logowania, to takie trudne do zrozumienia? A odmładzać się jeszcze nie muszę.
  • puszczyk 22.07.2019
    betti Same pytania, ale dziś to normalne.
  • Bogumił 22.07.2019
    puszczyku nicku tu się chyba nie da zmienić, tylko awatar, co najwyżej.
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek W porządku, niemniej dziś nauczono mnie ostrożności, bo wiele lat się po portalach plątam, ale toczyłem ew. wojny z otwartą przyłbicą. Jako puszczyk, albo mirek13.
    Ofiarą podstępów, podłych, zakulisowych nie padałem aż do dzisiaj i tutaj.
    Człowiek ocenia innych podług siebie.
    Dowiaduje się, że to błąd, a i tak umrze głupi.
  • puszczyk 22.07.2019
    Bogumił Chyba coś Ci się pomyliło.
    Za chwilę mogę mieć nick Godzilla i awatar złożony z deski klozetowej.
  • betti 22.07.2019
    puszczyk co to będzie, co to będzie?
  • betti 22.07.2019
    puszczyk może ten nick kiedyś też był dla zmylenia przeciwnika. Mnie już tutaj chyba nic nie zaskoczy...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti ach te wasze teorie spiskowe. Ciekawe się to robi.
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek Popatrz na dzisiaj portalowo w szerszym kontekście i będziesz wiedział
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek nie zdążę o tym książki napisać... i to mnie bardzo smuci.
  • Bogumił 22.07.2019
    puszczyk wydaje mi się, że raczej nicka tu się nie zmieni, trzeba założyć wtedy nowe konto, ale może się mylę. Jak się da, to zmień na chwilę.
  • Mogadorek 22.07.2019
    Bogumił a jak Ci powiem, że można też włożyć rękę do wrzątku, to włożysz żeby sprawdzić?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti spróbuj, na pewno będzie bestseller
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś po kiego wała mnie wywołałeś ? wojenki ci się chce , ratlerku bettonka? hi, hi chcesz wojenki podnóżku królowej przedmieścia? hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen Dzięko Bogu!
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen Ratuj, kolego, bo mnie tutaj posądzają o nie wiadomo co...
  • Kastor 22.07.2019
    akwamen wypierniczaj z opowi krowi placku, won.
  • akwamen 22.07.2019
    betton a ciebie kłąmczuszko znów drapie i dobieracie mi nicki? hi, hi, hi ja ne muszę chować się za jagódkami i kastorami hi, hi detektywi prawdy od siedmiu boli hi, hi gównoburzanie z ósmej podciętej gałęzi hi, hi, hi
  • akwamen 22.07.2019
    Kastor hi, hi do przedszkola zbieraj się nieboraczku hi, hi, hi
  • puszczyk 22.07.2019
    Bogumił Wszystko mogę z poziomu profilu. Tak myślę.
    No i Bogumił, Ciebie akurat nie muszę uczuć sztuki tworzenia nowego konta :)
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek a za co dziękujesz bohu ? hi, hi
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen nie chcę mieć z tobą nic wspólnego i nie próbuj trolować w moich wątkach, a od moich przyjaciół ręce trzymaj z daleka.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen za Twoje przybycie. Powiedziałbym, że w samą porę.
  • akwamen 22.07.2019
    Bogumił pocałujta wójta hi, hi, po co mnie wywołałeś klonie ? hi, hi
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek pory se sam wybieram, ale jak mnie wywołują to co mam se żalować hi, hi, hi
  • puszczyk 22.07.2019
    Bogumił Chyba nie wytrzymał.
    Czyżby nie posiadał najważniejszej do takiej gry, sztuki cierpliwości? :)
  • Kastor 22.07.2019
    akwamen won stąd kupo dinozaura.
  • akwamen 22.07.2019
    puchaczu słabo tresujesz te swoje kundelki hi, hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen i słusznie, po co sobie odbierać przyjemności :)
  • akwamen 22.07.2019
    Kastor won stąd dupo kozy hi, hi, hi
  • puszczyk 22.07.2019
    Mogadorek W każdym razie scenariusz robi się znajomy.
    Dobry Dyrdymał i zły Nachszon :)))
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek pod warunkiem, że Teoś mi pomoże... jak myślisz, zgodzi się?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti A co mnie do tego? Chce niech pomaga.
  • akwamen 22.07.2019
    betton teraz lecisz na Teosia ? hi, hi Boguś widzisz, kopnęła cię w mózg hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek jakie to wszystko śmieszne, nie?
  • Mogadorek 22.07.2019
    puszczyk a kto jest tym dobrym, a kto złym?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti nawet nie wiesz, jak bardzo
  • betti 22.07.2019
    akwamenek ciebie wcześniej ktoś kopnął w muzk i dlatego tak odbija... bobku mutanta.
  • akwamen 22.07.2019
    bettonek klamczuszko a ciebie kopnęło w koronkę , dupo kozy hi, hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti a Ty zapomniałaś już nasze dawne dyskusje? Co? Pamięć już płata figle?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti Gwiazdo... Pamiętasz? Coś Ci świata w tej pięknej główce?
  • Mogadorek 22.07.2019
    *świta
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen bobku mutanta, dobre trzymam się za brzuch bobek mutanta, ha ha ha ha ha, hi hi hi hi, dobrze to wymyśliłaś;))))))
  • akwamen 22.07.2019
    Bogumił trzymaj sie mocno za mięsień piwny bo się urwie hi, hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen o ile już nie odpadł, tyle tego haha i hihi
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen Betti brawo to pasuje Diego jak ulał ha ha ha bu ha ha hi hi hi, bobek mutanta.
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś betta jest za cienką w uszach trollicą, aby cóś takiego wymyślić hi, hi, hi
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek nie wozi go przed sobą na balkoniku hi, hi, hi
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen nie ważne kto ale pasuje do cię jak ulał.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen balkonik może się zarwać :D
  • Bogumił 22.07.2019
    Buhahahaha bobek mutanta, poplułem monitor.
  • Mogadorek 22.07.2019
    Bogumił biedny monitor... a fe! Wstydź się!
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś i ty też nie masz zębów?! ja pierdziu , betti pluje na monitor, ty plujesz na monitor..... hi, hi kufa zróbta zrzute na sztuczne szcęki hi, hi ty dolną, ona górną albo jak tam będzie wam pasować hi, hi albo se porzyczajta hi, hi
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen od dziś będę się tak do ciebie zwracał, siema bobku mutanta. Buhahahaha.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen jedna im wystarczy, podzielą się :D Chyba, że już się jej pozbyli... Jak w teatrzyku Zielona Gęś Gałczyńskiego "Zastaw się a postaw się" - Zapszczykulscy zastawili swoje szczęki co by się pokazać z jak najlepszej strony :D
  • Bogumił 22.07.2019
    Betti jesteś genialna.
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek leje sie ślina po tych monitorach.... co za fleje hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek kurczę, z Neurotykiem dużo rozmawiałam, ale z Tobą - nie przypominam sobie.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen może wystarczy jakieś folie zakładać? Albo śliniaczki, jak w geriatryku?
  • akwamen 22.07.2019
    Bogumił może być ,jak cię to uszczęśliwi.... hi, hi ja cię nazwę kozia dupa hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Bogumił wiem...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti oj pamięć zawodzi...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti ale skromność.
  • akwamen 22.07.2019
    betta bo cię tu gadzinko jeszcze nie było hi, hi jeszcze na emeryturkę nie przeszłaś hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek jestem towarzyska, kto by zapamiętał wszystkich... ale jeżeli byłbyś kimś wyjątkowym, to bym pewnie nie zapomniała, Tak myślę.
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś kozia dupo, jak tam u ciebie , podnóżku krolowej przedmieścia hi, hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti jak byś poszperała to byś się dokopała do naszych dysput
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek to spad z ósmego całkiem niedawny hi, hi ona nie zna kucyka w tramwaju i f. z konopii hi, hi, hi w malżeństwach na opowi tyż nie była hi, hi
  • Bogumił 22.07.2019
    akwamen buhahaha bobek mamuta. Hihihihihi.
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek jestem leniwa... sorry.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen jak można nie znać kucyka w tramwaju! Toż to wstyd! Kucyk i podjazd dla tramwaju były najlepsze! :D
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś kozia dupa hi, hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti A dokopałabyś się do dyskusji między Tobą, mną, Neurotykiem, Nerdem, Akwamenem i innymi... Troszkę byś powspominała :D Ale póki co, to polecam bilobil.
  • akwamen 22.07.2019
    betta jesteś niechcianym spadkiem po ósmym hi, hi
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek to późniejsze czasy, jak jeszce jątu troche lubili hi, hi, hi
  • Kastor 22.07.2019
    akwamen spie’alaj z opowi psia kupo.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen a czy ją kiedykolwiek lubili? Te jej chamskie komentarze? Jej butę i próżność?
  • akwamen 22.07.2019
    Kastor spie’alaj z opowi psia kupo.
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek chyba mnie z kimś pomyliłeś, bo akwamenka, to ja od niedawna niańczę....
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek na początku jacyś byli..... hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti aż mam ochotę Ci linka wysłać i Cię skompromitować :D Akwamen, jak myślisz?
  • akwamen 22.07.2019
    bettonek ale ja za tobą od zawsze kłamczuszko hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek to dawaj, kompromituj mnie, co mi tam... przecież o to ci chodzi od początku. Raz i będziemy mieli za sobą...
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek jej już sie bardziej nie da się skompromitować jaksama to zrobiłą z kradzieżą wierszy hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen racja :D
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek to co, już po kompromitacji? Szybko...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti szkoda mi Ciebie. Może już stara jesteś i pamięć nie ta, nie chcę Cię dobijać :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti podziękuj Akwamenowi :) Wybawił Cię :D
  • Mogadorek 22.07.2019
    A dla nieznających kucyka i tramwaju: http://www.opowi.pl/zycie-basi-rozdzial-15-a21708/ Nie mogłem się powstrzymać
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek przecie mnie bez niej tu nie będzie..... hi, hi no chyba że zostanę dla Bogusia K. D. hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen masz teraz tylu fanów, że normalnie jestem zazdrosny :D
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek dobij, mnie to już bez różnicy... jeżeli masz czym, bo tylko się chwalisz, chłoptasiu...
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti lubię się chwalić. Chłoptasiu? Chcesz żebym się zaczerwienił?
  • akwamen 22.07.2019
    betton protestuję! Mogadorek trzymaj lapy od betti z daleka!
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek eee tam, takie trollle....
  • betti 22.07.2019
    Mogadorek błękitna krew nie nabiera rumieńców, o czym Ty?
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti błękitna? A mogę inny kolor? Prosię!
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen trolle nie trolle, ale jakie wierne!
  • Florian Konrad 22.07.2019
    ,,jedenasta jedenaście-wciskam enter"-film Pi
  • puszczyk 22.07.2019
    Nie znam (:
  • Florian Konrad 22.07.2019
    a tak poza tym... to wiersz o potędze enteru, tak - enteru, w którym są włókna duszy i chrząstki sumienia :))))))))))) jeszcze samogonny Mefisto by się znalazł :)))))))))))
  • puszczyk 22.07.2019
    Ciekawie popłynąłeś Florian. :)))
    Podoba mnie się :)
  • Florian Konrad 22.07.2019
    nie ja, Herbert Zbigniew
  • puszczyk 22.07.2019
    Ty, bo Ty się wpisałeś :)))
  • puszczyk 22.07.2019
    A teraz szanowne towarzystwo informuję, że właściciel piaskownicy idzie lulu.
    Dobrej zabawy, ostre łopatki i grabki proszę schować, przybyłego ostatnio idiotę spróbować wyrzucić i będzie fajnie.
    Betti, przypomnij mi jutro o tym Teofilu.
    Messengera czytała?
  • akwamen 22.07.2019
    puchacz, no jak to? ja na opowi a ty z opowi? hi, hi, hi
  • Halmar 22.07.2019
    Się nie chwal mesengerami, puszczyk, bo zaraz twoja bogini nowy fotomontaż zmajstruje i będzie ci nowe idiotyzmy w lepetyne wkładać :))
  • betti 22.07.2019
    Czytała... bo umi czytać.
  • akwamen 22.07.2019
    O, teraz inteligencja z ósmego zaczyna się żreć.... hi, hi, hi Mogadorek , chocie no tu! hi, hi będzie śmiesznie, będą se brudy wywlekać hi, hi
  • betti 22.07.2019
    akwamenek nie ma się czym pochwalić, to chociaż na cudze... popatrzy. Bobek mutanta.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen czekam na te brudy :D
  • Bogumił 22.07.2019
    betti buhaha bobek mutanta. Zabieram to. Zrobimy mu chrzciny.
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś kozia dupa, już cie ochrzciłem hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Bogumił ale piękne to, prawda? W punkt i jak pasuje...
  • betti 22.07.2019
    Kastor jest niezrównany.
  • akwamen 22.07.2019
    betta bardzo piękne hi, hi wiesz zę ja dla ciebie kłamczuszko mogę nawet być tym bobkiem hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti, lubisz wulgarność? Bo, że lubisz dupy i pochodne to już wiem.
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek bobki mutanta też hi, hi ale ona sama jest mutantem , to ciągnie do tego bobka hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Tak, Teoś - pasjami.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen jak to mówią: ciągnie swój do swego - czy jakoś tak ;)
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti a co Ty tu znowu z Teosiem wyskakujesz? Ja się pytam Ciebie.
  • akwamen 22.07.2019
    Boguś , dupo kozia jak tam u ciebie ?hi, hi, hi pchlałeś już na tych chcrzcinach ? hi, hi a słyszaleś kawał o kozie? hi, hi no, wiesz dlaczego koza jest lepsza od... itd? hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    A ja Tobie, Teoś - odpowiadam.

    A teraz pobaw się alkwamenkiem i jego mamą, bo ja idę wiersz czytać. Paaa
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti a Ty znowu jakieś dyrdymały sobie wymyśliłaś?
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek nie przejmuj sie ja już bylem riggsem, violet, nachszonem , teraz jestem bobkiem mutanta( dobrze że nie kozią dupą hi, hi, bo wiesz do czego służy kozia dupa? hi, hi). to ty też możesz być teosiem hi, hi, nie martw sie jutro będziesz ... Jagódką hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Oj, Teoś... że też ci się chce... ale baw się, co mi tam.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen A mogę być Neurotykiem? Albo Margaritą? Kozia dupa... taaaak.... ;)
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti... oj Gwiazdo Ty moja!
  • betti 22.07.2019
    Neurotyk ma klasę, nie da rady... do Mar - bliżej.
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti a może będę Tobą? Klasy nie masz, to będzie prosto.
  • akwamen 22.07.2019
    betta i ty uciekasz?! zostań pinokio ulubione... no, chyba że idziesz synka swego do cycka utulić Tomusia ulubionego, bajeczkę o mafii politycznej do spanka poczytać... hi, hi
  • akwamen 22.07.2019
    betta jak się nie upije to może i ma hi, hi, hi
  • betti 22.07.2019
    Teoś musiałbyś być nieco inteligentniejszy... może być ciężko. Trzymaj się Mar - bezpieczniej.
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti ciekawe co na to Teoś by powiedział? Taka byłaś zachwycona jego grafomanią. Jak mniemam, masz się za inteligentną osóbkę? Inteligentni nie kradną tekstów, bo wiedzą, że się wyda i zostaną z długim nosem...
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek jak betta idzie na robotę parę wierszy komuś zwinąć, Boguś kozia dupa zwiał do kuchni, to ja też sie zwijam, bo.... no i takie tam.... chyba że mnie będą pilnie wzywali to może i wrócę hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen Neurotyk i klasa? Nie łączył bym tych dwóch słów nawet na trzeźwo.
  • betti 22.07.2019
    Oho... zabolało. Pa, Teoś. Nie dziwię, że ciebie nie zapamiętałam, byłeś jednym słowem - nudny.
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen racja, ja też się zwijam. Zabieram zabawki z tej piaskownicy, skoro Autor nie chciał i idę do domu :)
  • Mogadorek 22.07.2019
    betti Pozdrów Teosia i nie zapomnij mu tego powiedzieć :)
  • betti 22.07.2019
    I tak ci zostało...
  • akwamen 22.07.2019
    i dodaj jeszcze neurotykowy portal widmo hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen może UFO porwało serwer z tym portalem?
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek betta ukradła hi, hi, nie, ona mowi "zabieram" hi, hi
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen może "pożyczyła" i zapomniała oddać?
  • Mogadorek 22.07.2019
    akwamen, znikam. Jutro nowy dzień i nowe dyskusje ;) Dobrej nocy.
  • akwamen 22.07.2019
    Mogadorek dobrej.
  • Angela 22.07.2019
    Wiersz zacny, wywołuje uczucie jakiejś bliżej nieokreślonej nostalgii, natomiast to co pod nim, cóż, to można nazwać
    prozą życia ; )
  • puszczyk 22.07.2019
    Cud, że się przebiłaś.
    Dzięki.
  • Angela 22.07.2019
    Ja tak sobie w kąciku siedzę i z za miotły podglądam.
    Nasuwa mi się takie mało apetyczne skojarzenie: była sobie czysta piaskownica, przylazły kocięta (pastwo
    raczą wybaczyć) i nasrały : )
  • akwamen 22.07.2019
    Angela wybacz, Piękna, ale sobie pracowałem, literki w szuwarkach ustawiałem a tu nagle mnie wywołano niecnie i bezczelnie.... jako, że nie lubie być nikomu nic dłużny, to przyczłapałem....
  • Mogadorek 22.07.2019
    Angela ale jak nasrały? Tak ordynarnie? Tak po prostu? ;)
  • Angela 22.07.2019
    akwamen rozumiem, ja przyłażę nawet jak nie wołają ( zwłaszcza wtedy ; ))
  • Angela 22.07.2019
    Mogadorek ano, i nawet nie zakopały : )
  • Mogadorek 22.07.2019
    Angela może piasku zabrakło? A może już był wcześniej, że tak powiem zanieczyszczony ;)
  • akwamen 22.07.2019
    Angela ja ostanio mam mało czasu, no, wiesz do emerytury daleko, nie tak jak u takich jednych, ale co tam, na trochę zawsze wpadnę :)
  • Angela 22.07.2019
    Mogadorek nie wiem, gospodarza trza spytać.
  • Angela 22.07.2019
    akwamen skąd to znamy, ufff.
    Dobra ja lecę, bo Boguś groził wierszem o mojej grafomani, jak nie będę grzeczna.
  • akwamen 22.07.2019
    Angela, dobrej nocy, Pani! :)
  • Angela 22.07.2019
    akwamen Spokojnych snów! :)
  • puszczyk 22.07.2019
    A Miruś jutro gówienka będzie zbierał (albo trupy), bo to w końcu jest jego piaskownica :)))
  • Angela 22.07.2019
    To łopatka w dłoń, Panie Szanowny
  • puszczyk 22.07.2019
    Albo widły.
    Bo abstrahując od jakichkolwiek i do kogokolwiek uczuć, gdzieś w połowie, albo na końcówkę przybywa burak pastewny w gumofilcach i robi oborę, bo to jego jedyna umiejętność.
  • akwamen 22.07.2019
    szanuj rolnika, bo chłop żywemu nie przepuści i będzie gryzł do końca hi, hi, hi
  • sensol 22.07.2019
    będzie na wesoło, bo z nami de Zoo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania