Potwór w mojej głowie [bardzo weird story]

Obudziłem się ze strasznym bólem głowy. To nie mogło być nic dobrego. Czułem, jakby po moim mózgu pełzało coś oślizgłego. Podszedłem do lustra i stwierdziłem, że zamiast łepetyny mam wielkie jabłko. To na pewno sen, pomyślałem.

- Wcale nie – odpowiedział mi robak, wystawiając główkę z wnętrza jabłka, to znaczy, mojej głowy. – Wpadłem sobie na śniadanko.

- Ty wredny mały… - Lecz on wcale nie był mały. Przeraziłem się, bo przecież siedział wewnątrz mnie. Jak się go pozbyć? Zwykły lekarz na pewno nie pomoże. No i co jest nie tak z moją głową?

- Cha, cha, cha – zaśmiał się robal. Skurczybyk wygryzał mi dziurę w czaszce, a raczej w miąższu. Zacząłem szukać środków chemicznych, by spryskać gada. Nie, to nie pomoże, zaszkodzi tylko mojej skórze… skórce. Trzeba wziąć drania sposobem. Wywabić na zewnątrz, złapać i wyciągnąć.

- Hej, robaczku, robaczku. Wyjrzyj na chwilkę – zacząłem.

- Potrafię czytać ci w myślach. Wiem, że to pułapka.

- Ty łajzo.

Nagle za oknem dostrzegłem sąsiada. On też zamiast głowy miał jabłko, ale znacznie dorodniejsze i większe.

- O, zobacz robaczku, jaki soczysty owoc ci ucieka. Na pewno jest smaczniejszy od mojego.

Robak wysunął głowę, bo rzeczywiście dostrzegł nowy kąsek. Wtedy złapałem go za mordę i wyciągnąłem tłustego dryblasa. Nie zdążyłem jednak rozgnieść butem, bo mi uciekł. Nie sądziłem, że potrafi tak szybko wypełznąć przez otwarte okno. Podążył za sąsiadem. Pewnie wgryzie się w jego jabłko, ale to już nie mój problem. Pozbyłem się drania i mogłem wrócić do normalności. Czułem jednak, że wciąż coś jest nie tak.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Nuncjusz 24.09.2017
    Nosz kurna
    Ciągnij to dalej!
  • Szigo 24.09.2017
    Ciekawe, ciekawe
  • Canulas 24.09.2017
    Od strony weird bardzo "wow". Powiew sieżowści i pożywka dla obrazó w mózgu. Całkiem dobre posunięcie w tym smutnym jak p**da dniu.
  • Canulas 24.09.2017
    (Przynajmniej ranku) - i tak, generalnie, wow.
  • Pan Buczybór 24.09.2017
    Kurczę, to nawet do jakiejś tam interpretacji się nadaje. Znaczy, nie chce mi się. No, fajny tekst, bardzo weird i w ogóle. Ta, jesteś w formie. Pozdro.
  • Neurotyk 24.09.2017
    W stylu Tima Burtona (od Edwarda Nożycorękiego, Gnijącej panny młodej, Jeździec bez głowy {U ciebie też jest głowa :)}, Sok z żuka ).

    Wciągnąłeś mnie w klimat makabreski :)

    Była groza, groteska, czarny humor, ironia = jedna z lepszych na Opowi makabresek.

    Daję glejt pozwalający na czytanie innym bez obaw, że się zawiedzą :)
  • Nuncjusz 24.09.2017
    zawiodą
  • Neurotyk 24.09.2017
    że się zawiodą :)

    Gdy jestem podekscytowany, robię koszmarne błędy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania