x

 

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Panderlul. 19.09.2015
    Cóż, znalazłam kilka błędów w Twojej składni.
    "Chciałbym powiedzieć co we mnie siedzi, ale tego nie potrafię zrobić."
    Czy nie lepiej zabrzmiałoby "ale nie potrafię tego zrobić"?
    To szczegół, ale mnie dosyć mocno odpycha od tekstu, szczególnie, że to jego pierwsze zdanie.
    "Może jednak to jestem po prostu ja?"
    Cóż... a może lepiej zabrzmi: może to po prostu jestem ja?
    Jak dla mnie "jednak" zupełnie nie potrzebne. (chyba, że zależy Ci na ilości słów, ale chyba nie o to chodzi w pisaniu... cóż, może poza wypracowaniem, heh)
    Pochwalę Cię za zdanie: Zaślepiony utratą tego czego nigdy nie miałem. Bardzo mi się podoba. (jednakże zapomniałeś o przecinku pomiędzy "tego", a "czego")
    Wkradła Ci się literówka, mój drogi. "zagadni"
    "Tracę powoli blask oczu." - A nie tracisz go "w oczach"?
    Nie skupiłam się na przesłaniu ani sensie tekstu. To już Twoja sprawa, co chciałeś nim przekazać, choć sama nie znalazłam w nim żadnej szczególnej "wiadomości", jednakże mogę być po prostu ślepa na niektóre kwestie.
    Po raz kolejny przy Twoim tekście zostawiam 3.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania