Poprzednie częściPowoli Ty i ja

Powoli

Powoli zatracam się w barwach lata,

Choć szczęście z nieszczęściem

Co dzień ze sobą się przeplata

I co z tego, że lipiec powoli się kończy,

Marzeń tych spełnionych

Już nikt z moją duszą nie rozłączy

Szkoda mi tylko,

Że zapach świeżo skoszonych zbóż

Jest tak ulotny

I nie mogę go zapakować do walizki

I jak rzeczy zatrzymać

By kiedy lato się skończy,

Odda pałeczkę jesieni

I zabarwi świat różnymi odcieniami

Żółci i czerwieni

Wyjąć walizkę, otworzyć jej wieko,

A następnie zachłysnąć się

Ponownie zapachem beztroski

Zapachem błogiej niedzieli

I snu niczym niezakłóconego

Ach szkoda, że lato

To trochę zbyt krótkie

Dzieło Boskiej dłoni.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • betti 24.07.2017
    Nie rozumiem dlaczego każdy wers zaczynasz z wielkiej litery nie używając kropki i sporadycznie używając przecinka? To dla mnie niepojęte. Wiersz słabiutki, nie ma w nim nic nad czym można się zatrzymać, zamyślić... zbyt wszystko dosłowne, jakby pisane dla upośledzonych.
    Pozdrawiam.
  • Tina12 24.07.2017
    Wiem, że to nie jest arcydzieło. Jednak upośledzona nie jestem.
  • blaackangel 26.07.2017
    Tina12 haha a właśnie kończąc czytać zastanawiałam się czy betti wygłosiła opinię. Absolutnie się nie przejmuj. Dla mnie jest bardzo refleksyjny, pięknie ujęty, poprostu cudowny, więc chyba jestem upośledzona skoro mi się podoba. Haha o losie. No cóż upośledzona pozdrawia i przesyła 5 :) Tego, że piszesz świetnie nie zaznaczam, gdyż to wiadomo i nigdy nie pozwól sobie wmówić, że jest inaczej!
  • Tina12 26.07.2017
    blaackangel
    Gdybym słuchała ludzi, którzy zamiast poprawić mi błędy. Tylko mnie dołowali to bym chyba sawno przestała pisać.
  • blaackangel 26.07.2017
    Tina12 I tak trzymaj :)
  • betti 24.07.2017
    Więc zacznij pisać jak ktoś inteligentny...
  • Tina12 24.07.2017
    Chyba ta dyskusja nie ma sensu.
  • betti 24.07.2017
    Skoro tak uważasz...
  • Margerita 24.07.2017
    a mnie się podoba i daję pięć Tina nie przejmuj się betti ona musi się każdego czepiać przez to czuje się dowartościowana
  • Tina12 24.07.2017
    Ona chyba na prawdę się dowartościowuje.
  • Karawan 24.07.2017
    betti Więc zacznij pisać jak ktoś inteligentny... powiedz to sobie betti !! Czy naprawdę jesteś aż tak prymitywna, że nie potrafisz poprzestać na rzeczowych uwagach? Żenujące ! Sobie wystawiasz świadectwo, bo czym innym jest zasadna uwaga, a czym innym chamstwo, a jeszcze czym złośliwość. Jesłi tego nie wiesz i nie czujesz to z Ciebie taki poeta jak ze mnie pisarz!
  • Tina12 24.07.2017
    No cóż publikuje tu już ponad rok jednak do tej pory każdy kto mnie prytykował dawał mi dobre rady. Pisał czego powinnam się wystrzegać. A co najważniejsze mnie nie wyzywał od upośledzonych.
  • betti 24.07.2017
    Tina12 Ja też Ciebie nie wyzywałam. Napisałam jedynie, że piszesz jak dla upośledzonych. Czytaj ze zrozumieniem!
  • Tina12 24.07.2017
    Sory, ale to się ze sobą wiąże.
  • betti 24.07.2017
    Tina12 weż się do roboty i nie użalaj nad sobą jak inni... inaczej i za dziesięć lat będziesz tylko tutaj pisała...
  • Tina12 24.07.2017
    betti
    Nie mam aż tak wygurowanych ambicji. A teraz dobranoc.
  • betti 24.07.2017
    Tina12 wygórowane od góry. Ucz się, bo pisać trzeba umieć inaczej się człowiek tylko ośmiesza. Dobranoc.
  • Niemampojecia96 24.07.2017
    Mam z Ciebie od metra dobrej beki, gdyby mi sie chcialo, to wybralabym sie na pielgrzymke na Jasna GŐre, w intencji bys zdechla.
  • betti 25.07.2017
    Niemampojecia96 piękna intencja, naprawdę, może warto iść dla tak wzniosłych uczuć. Powodzenia!
  • betti 24.07.2017
    Margerita- Ciebie z litości omijam... Karawan, ja cały czas piszę inteligentnie... może dlatego masz taki problem ze zrozumieniem i odbierasz to jako chamstwo i złośliwość?
  • Pasja 24.07.2017
    A mnie się podoba ta powolność życia. Zatracić się, by znowu żyć. Pozdrawiam 5
  • Tina12 25.07.2017
    Dzięki
  • betti 25.07.2017
    Jak może podobać się powolność życia, za chiny nie wiem. To tak, jakby nuda była zachwycająca... Pasja, dobrze się czujesz?
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Na jaki chuj sie tak przykurwiasz do czyichs trzech groszy, a jak na Ciebie I, I kurwa, tylko na Ciebie najechalam pod jakims Twoim nic nie wartym tekstem, najechalam, to jakos nie umiesz sie merytorycznie odniesc do niczego. Noz do niczego. Na chuj zyjesz I naduzywasz tego wielokropka jak posrana?
  • Pasja 25.07.2017
    Betti jak na razie zdrowie mi dopisuje i dziękuję ci za troskliwość. Jakaś dobra zmiana u ciebie się objawiła.:-)
  • Okropny 25.07.2017
    Niemampojecia96 <3
  • betti 25.07.2017
    pasja życzę i Tobie ''dobrych zmian'' i żadnej powolności życia... to zabija, jak widać po innych. Pozdrawiam.
  • Violet 25.07.2017
    No i wywołali paszczaka z lasu.
  • Margerita 25.07.2017
    Słuchajcie jak ta betti chce się wykłócać i obrażać to niech sobie założy własną stronę ale tu jest portal literacki gdzie każdy pisze to co chce i jak chce a jak jej się to nie podoba to niech tu nie wchodzi prosta piłka. Ośmieszać to się ona ośmiesza swoim zachowanie
  • blaackangel 26.07.2017
    Margerita całkowicie się z tobą zgadzam. Tylko kogo ona by wtedy krytykowała. To dla niej wspaniała rozrywka. Nie ważne czy to faktycznie prawda, czy nie. Byleby juhuuu dowaliłam komuś hurraaa! I jak tu nie cieszyć się życiem. Teraz jest mnóstwo możliwości, wiec betti przemyśl to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania