-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Adam T 06.06.2018
    Szu, jestem w lekkim szoku, ale z innego powodu, niż myślisz. Spójrz, jeśli możesz na moje, dziś wrzucone. Jest niesamowity wspólny mianownik. Jakbyśmy pomyśleli o tym samym.
  • Szudracz 06.06.2018
    Adam Dobrze, zaraz tam się zjawię.
  • Adam T 06.06.2018
    Szu, "Dźwięk chropowatych strun przywrócił drżenie rąk. Czarno biały film ożywił postać. Ciosy, ciosy, lastrikowa podłoga, krzyk, schody. Bezboleśnie oddalające się kroki." – jakbyś słyszała moje myśli. Szok.
  • Szudracz 06.06.2018
    Adam Nie wiem w jaki sposób tak wyszło. Może kiedyś już gdzieś czytałam u Ciebie. Jeśli tak będę zobowiązana dopisać cytat do tego fragmentu. :)
  • Ritha 06.06.2018
    Adam to czarnoksieznik (origami+Marta). Tjaa... ;)
  • Szudracz 06.06.2018
    Ritha Nie jestem w temacie, nie wiem o co chodzi z tym czarnoksiężnikiem. Zaczynam się martwić, że to jednak plagiat wyszedł z tych myśli, a tego bym nie chciała. :) Wyrzucę ten fragment.
  • Ritha 06.06.2018
    Szu napisalismy kiedys z Adamem tekst na zabawe Okropnego i choc temat nie dotyczyl origami, to oboje uzylismy tego motywu i w obu tekstach bohaterką byla Marta, dodalismy zaraz po sobie :D
  • Szudracz 06.06.2018
    Ritha ok, odetchnęłam z ulgą. :) Tak, ma jakieś paranormalne strumienie informacyjne najwidoczniej. ;)
  • Adam T 06.06.2018
    Nie, Szu, nie myśl tak.
  • Adam T 06.06.2018
    Nie o to mi chodziło. Nie mogłem po prostu (i dalej nie mogę) uwierzyć, że tyle wspólnego mają nasze teksty.
  • Adam T 06.06.2018
    W żadnym razie nie sugerowałem plagiatu. Przeciwnie. To fenomen.
  • Adam T 06.06.2018
    Origami i Marta to też był niezły szok ;))
  • Adam T 06.06.2018
    Kurcze, nie w tym miejscu te komenatarze. W tym miejscu są bez sensu. Powinny być pod: " Ritha, nie jestem w temacie"
  • Szudracz 07.06.2018
    Adam ok, przyjmuję takie założenie, że to fenomen. :) Jest jeszcze jedna teoria związana z wodą. :)
  • Justyska 06.06.2018
    Faktycznie się dopasowaliście. Dwa świetne teksty!
    Pozdrawiam!5
  • Szudracz 06.06.2018
    Justyska Zwykły zbieg okoliczności. :) Czy mój tekst jest świetny, to nie jestem tego taka pewna.
    Cieszę się, że zerknęłaś. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Justyska 06.06.2018
    Szudracz wiem, ze zbieg okoliczności. Dlatego to takie fajne:)
  • Ritha 06.06.2018
    Bardzo dobry tekst Szu, nic nie musialam czytac dwa razy, do tego klimat, bez zastrzezen - miodzio.
    Pozdro :)
  • Ritha 06.06.2018
    ps. obczaj cudzyslow w ostatnim zdaniu
  • Szudracz 06.06.2018
    Ritha A to się cieszę, że nie ma tych zakręconych zdań.
    Dzięki za miłą wizytę. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 06.06.2018
    Tekst znowu na duże :TAK!!!→ Pozdrawiam→5
    ''W odległości kilku kroków laserowa wiązka...''
    ''Odsłonięte wnętrze wyło w agonii...'' - czas
  • Szudracz 06.06.2018
    Dekaos Dziękuje i pozdrawiam. :)
  • Kim 06.06.2018
    Szu! Świetny tekst, świetny dobór słów układających się w wielobarwne zdania :) Bardzo mi się podobało, pozdrawiam!
    PS. Czy "samo destrukcyjny" nie powinno pisać się razem?
  • Szudracz 07.06.2018
    Kim Cieszę się, że przypadł Ci do gustu ten tekst.
    Pewnie pisze się razem, mi rozdzieliła autokorekta.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania