.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Lady_Makbet 28.12.2015
    Można tak powiedzieć Rasiu :) masz 5 bo na nią zasługujesz :)
  • Rasia 28.12.2015
    Dziękuję :) Dawno Cię u siebie nie widziałam. U Ciebie ostatnio widzę same serie. Na razie się za nie nie biorę, bo zaczęłam kilka innych i już się gubię w pilnowaniu ich, ale postaram się nadrobić to w miarę możliwości :)
  • alfonsyna 28.12.2015
    Można powiedzieć, że trochę to tak jest z tym procesem tworzenia, chociaż w moim przypadku chyba panuje w tym wszystkim większy "chaos" :D Ale się mi wyobraźnia uruchomiła w trakcie czytania i faktycznie widziałam, jak wszyscy powstają (trochę jak zombie z grobów), niemniej jednak wyobrażenie i odczucia mu towarzyszące były pozytywne, zatem i ocena pozytywna być musi - solidna piątka :)
  • Rasia 28.12.2015
    W trakcie pisania miałam podobne skojarzenia, aż się zastanawiałam, czy jednego zawołania nie poświęcić umarlakom :) Dziękuję ślicznie. Z moimi postaciami to w dodatku jest tak, że nie zawsze chcą tego samego co ja, więc musimy chodzić na kompromisy :)
  • alfonsyna 28.12.2015
    No tak, w sumie to też znane mi zjawisko. Nie wszystkich można uszczęśliwić, niestety :)
  • Lady_Makbet 28.12.2015
    No troszkę uderzyłam w serie, sama nie wiem właściwie dlaczego :) w wolnej chwili zapraszam do czytania.
  • ausek 28.12.2015
    Ładnie ujęte. U mnie nie idzie wymyślanie postaci tak zgrabnie jak u Ciebie. Skupiam się raczej na tworzeniu jednego charakteru. No ale jestem raczkująca w te klocki, zasłużone 5. :)
  • Rasia 28.12.2015
    Magią pisania jest to, że im dłużej to robisz, tym więcej się uczysz i nie ma żadnych ograniczeń. Za każdym razem, kiedy napiszę coś "dobrego" i wracam do tego po jakimś czasie, zastanawiam się, jak mogłam napisać takie okropieństwo :D
  • elenawest 29.12.2015
    Super tekst ;-) mnie trochę skojarzył się z Armią Umarłych z Władcy Pierścieni ;-) 5
  • Slugalegionu 29.12.2015
    Zaraz skrobnę drabbla o tym, jak moje się tworzą. :v Osobno dla tych, którzy są ze mną od dawna i osobno dla "nowicjuszy".
  • Rasia 29.12.2015
    Można więc powiedzieć, że zainspirowałam, jak uroczo xD
  • Slugalegionu 29.12.2015
    A ja mam problem, gdy kogoś inspiruję. :/
  • Rasia 29.12.2015
    W sensie, że Tobie to nie odpowiada?
  • Slugalegionu 29.12.2015
    Nom. :/ Potem boję się kontynuować takich serii, bo czuję, że je spierdolę. :/ Między innymi dlatego nie ma nowych Pamiętników.
  • Rasia 29.12.2015
    Ja też się przeważnie boję, ale zazwyczaj nie wychodzi źle :) Ponoć kontynuację, oczywiście dobrą, zrobić dużo trudniej niż pierwszą wersję :)
  • Slugalegionu 29.12.2015
    Widocznie jesteś lepsza. Ja już po 1-2 rozdziałach Pamiętników zaliczyłem z pięć poziomów niżej.
  • Rasia 29.12.2015
    Slugalegionu może to tylko Twoje wrażenie, na pewno nie jest tak źle :)
  • Slugalegionu 29.12.2015
    Może. :p Miałem to ruszyć, jak się podszkolę.
  • comboometga 29.12.2015
    Bardzo fajny pomysł i ładnie napisane :) 5
  • Numizmat 30.12.2015
    Mój proces tworzenia wygląda dokładnie tak :D Skąd wiedziałaś? Bawmy się w Panów Wszelkiego Stworzenia, Dawców Życia :)
  • Rasia 30.12.2015
    Powinnam się domyślać po tym tekście, kiedy Numi bawił się w Boga ;D
  • Anonim 03.01.2016
    Moj raczej przypomina klotnie kochankow, jesli mialam jakos to okreslic, postacie sa wykreowane w moim umysle, ja tylko wybieram sposrod nich, co czasami wyglada zabawnie, piateczka xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania