Pragnienia

Siadam na twoich kolanach,

oplatam dłońmi twe ciało,

wsłuchać się chcę w ten głos,

którego ciągle mi mało.

 

Wtulam się w ciebie,

głaszcząc cię po twarzy

i gładząc twe włosy

zaczynam pięknie marzyć...

 

W pragnieniach mych

wciąż widzę tylko nas,

skąpanych w blasku słońca...

ah, jak ja kocham ten blask!

 

Ty odgarniasz me włosy,

z czułością mnie całujesz

i nie wiesz, że tym pocałunkiem

wszystkie pragnienia ofiarujesz...

 

Teraz.. niczego więcej nie potrzebuję.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Te anonimowe jedyneczki :') ładnie, chociaż czegoś mi zabrakło. Ode mnie mocne 4 ;) (niestety telefon nie chce przyjąć oceny)
  • Szejniix 25.04.2016
    Dzięki, następnym razem postaram się bardziej :)
  • jak ktoś mi powie jak wstawiać NIEanonimowe jedyneczki to bez problemu :)))))))
  • Szejniix 26.04.2016
    Resonderoporopacja, jak ci się nie podoba, nikt cię nie zmusza, abyś tu wchodziła :) Żegnam :)
  • Szejniix, po pierwsze wyraziłam opinię (jeśli w ogóle tak można nazwać ten komentarz) co do komentarza koleżanki, a nie twojego tekstu. A nawet jeśli chciałabym to zrobić, to chyba od tego jest to miejsce?Twórczość nie zawsze spotyka się z pozytywnym odbiorem. Poza tym nie czuję się w żaden sposób zmuszana do wchodzenia tu, jeszcze jestem w stanie pojąć zakres swojej wolności w kontekście czytania :))))))))))))
  • Szejniix 26.04.2016
    Resonderoporopacja, jeżeli szukasz osoby, z którą łatwo wejdziesz w kłótnie to źle trafiłaś. Ja nie mam ochoty na głupie przepychanki słowne. Rzekoma opinia nawiązująca do komentarza koleżanki bije przecież prosto w mój wiersz, więc mam prawo się wypowiedzieć. Ba, zawsze mam prawo, nikt mi tego nie zabroni ;) Owszem, jest to od tego miejsce, proszę bardzo, krytykuj mnie ile chcesz. Nic nie obejdzie się bez krytyki, czy jest złe, czy też dobre. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem perfekcyjną pisarką, że wiele pracy jeszcze przede mną, ale jestem tu po to, żeby się rozwijać. Dlatego drażnią mnie komentarze ludzi, którzy tylko potrafią krytykować innych, nie patrząc na to, że im samym także daleko do perfekcji. Wiem, że próbujesz mnie tu sprowokować do tego, abym zaczęła cię krytykować i mówić o tobie w negatywny sposób.. aleja nie należę do tego typu osób, więc przykro mi, ale powinnaś sobie odpuścić. Jeszcze raz powtarzam - nie podoba się - okej, nie musisz tu wchodzić. Chcesz wchodzić i krytykować - proszę bardzo, nie bronię, ale rób to chociaż konstruktywnie i bez chamstwa bijącego z każdego twojego słowa i tych ironicznych minek.
  • Szejniix 26.04.2016
    No i w sumie co byś tu nie napisała (bo jestem pewna, że bez kontrataku tego nie zostawisz) to ja już się w dyskusje nie wdaję i życzę ci miłego wieczoru :)
  • Szejniix, nie wiem tylko na jakiej podstawie tworzysz tak głęboki portret psychologiczny mojej osoby, pobudek i chęci ukierunkowanych na komentowanie sztuki. Miłego wieczoru.
  • xxECxx 25.04.2016
    Czegoś mi brakuje... Na początku.. jedna myśl, tak to jest coś wartego uwagi, a później Twój temperament osłabł, jakbyś przestała wierzyć w sens swoich słów, mogę się mylić i mam nadzieję, że się mylę :)
  • Szejniix 25.04.2016
    Przykro mi, że czegoś zabrakło, ale wierzyć w sens tego co mówię naturalnie nie przestałam :) Dzięki za opinię ;)
  • Neurotyk 25.04.2016
    Taka wymarzona randka, 5 za lekkość :)
  • Neurotyk 25.04.2016
    Przeczytałem już 5 razy, napisane tak prosto, tak subtelnie, dziewczęco...
  • Szejniix 25.04.2016
    Neurotyk, bo ja właśnie taka jestem... prosta, subtelna, dziewczęca :)
  • TeodorMaj 25.04.2016
    Ładny wiersz. Mocne 4 :) Pozdrawiam
  • Billie 25.04.2016
    Przeczytałam już wcześniej, ale dopiero teraz mogę pomyśleć spokojnie. Bardzo ładny wiersz, uśmiechałam się podczas czytania :) bardzo lekki i melodyjny :) Gratuluję 5
  • Szejniix 25.04.2016
    Bardzo mi milo:)
  • Rasia 26.04.2016
    "ah, jak ja kocham ten blask!" - ach*
    "Teraz.." - jeszcze jedna kropka ;)
    Czytając pierwszych kilka wersów, miałam dziwne wrażenie, że pomimo wszystko wiersz jest dosyć erotyczny, choć subtelny. Troszkę żałuję końcówki, spodziewałam się czegoś mocniejszego, ale ogólnie i tak mi się podobało, więc zostawiam 4,5 czyli 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania