Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Prawda o odkryciu grawitacji

- Tatusiu, opowiedz mi, jak to było z tym jabłkiem. One tak po prostu spadło z drzewa na twoją głowę? - spytał młodzieniec.

Ojciec zastanowił się chwilę i odpowiedział:

- Oczywiście, że nie. Zaraz ci opowiem pełną historię. Był to zwyczajny upalny dzień. Słońce grzało niemiłosiernie, więc usiadłem pod drzewem w jego cieniu. Nagle, zatrzęsła się ziemia. Niespodziewanie ze stanowiska NASA wypierdoliła rakieta w kosmos...

- Tato, ale co to jest NASA? Iii rakieta? - Wszedł mu w słowo potomek.

- To nieistotne... Kontynuując wyleciała do góry, w kosmos. Niestety, w tym samym czasie kometa zaczęła lecieć w stronę Ziemi. Zderzyły się na pewnej wysokości i wybuchły. Zatrzęsło to kontinuum czasoprzestrzennym, które zmieniło bieg planet. Spowodowało to topnienie lodowców. Przez to, na Syberii nastała powódź. ZUPEŁNIE przypadkowo fala uderzeniowa, która powstała w wyniku wybuchu bomby atomowej zatopionej w...

- Ale ja...

- Cicho bądź! Wybuchu bomby atomowej zatopionej w Morzu Północnym. Fala ta uderzyła w jabłoń, przy której siedziałem. Wtedy drzewo całe się zatrzęsło, a na moją głowę spadło jabłko. Pomyślałem wtedy, że nazwę to siłą grawitacji. Chwilę po tym wszystko wróciło do normalnego stanu. Tak, to jest cała historia... Dobre czasy.

- Nic z tego nie rozumiem... - dokończył chłopak.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pan Buczybór 14.12.2016
    Newton szczul nic nie wiedział - w błąd setki wprowadził. Przecież to była bomba! 5
  • Joker 14.12.2016
    Dzięki
  • Szalokapel 14.12.2016
    Dobry, humorystyczny tekst. Poprawił mi troszkę humor, gdyż na tej wycieczce nie jest fajnie. Zostawiam piątkę.
  • Joker 15.12.2016
    Dziękuje, to słabo, że wycieczka nie fajna :/
  • Szalokapel 15.12.2016
    Joker, nie ma problemu. No cóż, samo życie. ;/
  • Upadły(D.F) 14.12.2016
    Taka prawda :D Czasem naukę idzie nazwać głupotą ze względu na jej hm wyjaśnienie (chodzi mi że to ludzie tworzą wiele rzeczy i wymyślają różne np dysleksja) Albo to jest jakieś wyjaśnienie które z góry jest zupełnie zrobione by tylko było albo ma w sobie część prawdy ale ta prawda jest rozwijana w historii jak w tekście :) Każdy ma swój sposób na naukowe myślenie ^^ Dobry tekst :) Pięć :)
  • Joker 15.12.2016
    Dzięki :)
  • Adam T 15.12.2016
    "Tatuś" musiał mocno oberwać tym jabłkiem :) 5
  • Joker 15.12.2016
    A kto go tam wie :P Dzięki
  • detektyw prawdy 26.12.2016
    syf

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania