Prawdziwy mężczyzna

Pojedź zwiedzać prastarą puszczę

Wytnij drzewo

Udowodnij, że jesteś prawdziwym mężczyzną

Udaj się na polowanie

Odstrzel sobie sarnę

Udowodnij, że jesteś prawdziwym mężczyzną

Bądź szybki i wściekły

W swoim samochodzie

Igraj z ogniem, mieczem i życiem

Udowodnij, że jesteś prawdziwym

mężczyzną

Cokolwiek to znaczy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • wiersz to to raczej nie jest. Powiedziałbym,że kilka zdań zapisanych wierszem.
  • Berg 18.08.2017
    Potrzeba prawdziwych mężczyzn...
  • Pan Buczybór 18.08.2017
    Definicja "prawdziwego" mężczyzny jest raczej bardzo rozciągliwa. Wszystko zależy od przekonań. Ty to ujęłaś stereotypowo, ale z nutką współczesności. Wiersz to raczej nie jest, ale fajna ciekawostka - owszem.
  • Nerd 18.08.2017
    Rzeczywiście stereotypem leci na kilometr. I co to znaczy być prawdziwym mężczyzną? To tak jak próbować zdefiniować miłość, każdy będzie interpretował to interpretował w inny sposób.
  • Neurotyk 19.08.2017
    A moze inteligencja opowi nie zakumala ze to ironia podmiotu lirucznego?
  • Berg 19.08.2017
    Też bym próbował pokierować dyskusją w tę stronę...
  • Nerd 19.08.2017
    Kwestia "Cokolwiek to znaczy" pokazała się dopiero po krytyce :P
  • Adam T 19.08.2017
    Tak, to ironia. Prawdziwy menż wyciąłby sobie na klacie drzewo z napisem BFF, odstrzeliłby się w marynarę z wzorkiem w sarnie oczy, szybko wypiłby pomarańczowy sok, bo wóda wściekle ogniem pali, a potem ległby w życie, na cudzym polu, ścięty jak mieczem.
    To byłby samiec.
  • Adam T 19.08.2017
    Dodam, źe w prastary sposób zapuszczony.
  • Karawan 19.08.2017
    Odstrzel sobie sarnę - qrde w mojej wsi mówili na to "przyrodzenie", ale co z tym wspólnego ma prawdziwy mężczyzna? ;))
  • Adam T 19.08.2017
    Karawan, ;))))))))))))))
  • Little Brunette 19.08.2017
    Prosto, ale za to jak sugestywnie... Podoba mi się.
  • Yourofsky 02.12.2017
    Dobre. Podoba mi się. Sprytny zabieg :)

    " Pojedź zwiedzać prastarą puszczę

    Wytnij drzewo

    Udowodnij, że jesteś prawdziwym mężczyzną "

    - nie ma to jak, wyciąć drzewo z prastarej puszczy, np. Białowieskiej hehh. Tak zachowują się pazerni na kase ( np. szyszko ) a nie P.M.

    " Udaj się na polowanie

    Odstrzel sobie sarnę

    Udowodnij, że jesteś prawdziwym mężczyzną "

    - nie ma to jak, odstrzellć sobie wolne, piękne zwierze dla zabawy. Ze strzelby za 50 000zł z celownikiem laserowym, siedząc sobie wygodnie, wysoko na ambonie ( najlepiej, żeby była jeszcze podgrzewana ), popijając whiskacza za 300zł. To zapewne P.M.

    " Bądź szybki i wściekły

    W swoim samochodzie "

    - nie ma to jak, leczyć swoje kompleksy i brak męskości za pomocą bezmyślnej, brawurowej jazdy narażając innych uczestników ruchu oraz pieszych na śmierć. To nie P.M.

    " Udowodnij, że jesteś prawdziwym

    mężczyzną

    Cokolwiek to znaczy "

    - nie ma to jak, dobra ironia :). Oceniam na 5.



    Tytuł przykuł mą uwagę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania