Prawdziwy sen.

Dawno temu w Londynie w pięknym pałacu, mieszkała ze swoimi rodzicami śliczna księżniczka o imieniu Lady. Zawsze czytała ładne i ciekawe książki, a gdy była już zmęczona czytaniem siedziała i marzyła. Późnym wieczorem gdy już poszła spać, przyśniła jej się papużka która z nią rozmawiała i miała na imię Lilli. Nazajutrz kiedy znowu czytała książki do otwartego okna przyfrunęła śliczna kolorowa papużka, ta która jej się wyśniła i wymarzyła. Księżniczka była z tego powodu bardzo zadowolona, i ciągle siedziała i patrzyła w okno czy papużka znowu przyfrunie do niej. I tak się stało! Przylatywała codziennie, zaprzyjaźniły się bardzo rozmawiając ze sobą. Lady dała ptaszkowi na imię tak jak się jej wyśniło ,, Lilli''. Ciągle obie przesiadywały, a Lilli jej pięknie śpiewała. Księżniczka była zasłuchana, i taka szczęśliwa. Jednego razu gdy dziewczynka podeszła do okna do swojej papużki głaszcząc ją, nagle usłyszała strzał. Jakiś zły człowiek strzelił w nią i Lilli została ranna w skrzydełko, i spadła z okna na ziemię. Lady widząc co się stało wybiegła z pałacu żeby ją zabrać do siebie, lecz już jej tam nie było, bo ktoś ją już zabrał. Bardzo zrobiło jej się przykro, myśląc że jej nigdy już nie zobaczy. Księżniczka płakała o nią i bardzo tęskniła za nią, nawet przestała czytać książki z tęsknoty za Lilli gdyż nie mogła się na nich skupić. Upłynęło dużo czasu a Lady ciągle myślała o niej, żeby móc ją znów zobaczyć. Aż tu nagle Lilli usiadła w oknie i zaczęła jej śpiewać, żeby zrobić jej dużo radości. Dziewczynka widząc swojego upragnionego ptaszka, postanowiła zabrać Lilli do pałacu trzymając ją w swoim pokoju. I od tego dnia bojąc się już o nią, zostały na zawsze razem żyjąc ze sobą długo i szczęśliwie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Robert. M 12.01.2019
    Szkoda, że nie napisałaś tego w dłuższej wersji.
    Oczywiście to moja subiektywna ocena, ale jak dla mnie
    mówiąc kolokwialnie, to pobiegłaś z akcją.
    Ale to Twoje opowiadanie i jak sobie wymyśliłaś tak
    króciutko to niech tak będzie.
    A co do snów to mnie się czasem sprawdzają.
    Pozdrawiam
  • Sisi26 12.01.2019
    Dziękuję. Staram się by wszystkie moje treści były jak najlepsze, staram się również o to by było bardzo ciekawie i by były emocje, warto wszystkie u mnie poczytać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania