Prawica i lewica na opowijskim podwórku

Prawica - Tomek Bordo, Bogumił, Betti, Margerita

 

Lewica - Jacom, Wrotycz, Krajew, Ozar

 

Reszta - centrum/centrolewica

 

Wszelkie uwagi zgłaszać w komentarzach

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (57)

  • betti 26.06.2019
    Krajew - lewica? Nie wydaje mi się.

    Mar - prawica, myślałam że ona niezrzeszona?
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Krajew został z prawicy wykluczony. Więc teraz jest w lewicy.
  • Canulas 26.06.2019
    Jezu
  • krajew34 26.06.2019
    Ja lewica? Ale się uśmiałem... Trudno pojąć, że można być niewojującym katolikiem? Eh Bordo, Bordo, nawet nie wspomnę, że jest to portal literacki, nie polityczny. Brak aktywnej administracji daję się coraz to bardziej we znaki. Zamiast w dobre teksty, idziemy coraz to bardziej w ideologie. A myślałem, że choć tu odpocznę od tego. Marne me nadzieje.
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Krajew tak jesteś w lewicy bo z prawicy cię wykluczyłem.
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    I dobrze wiesz za co
  • krajew34 26.06.2019
    Dobra, ze śmiechu oplułem monitor. Już dalej nie komentuje postępowania Bordo z wąsikiem, polepszyłeś mi tym humor, oj polepszyłeś. . Żyj w swym świecie, oby jaskinia nie była zbyt ciemna dla ciebie. Wracam do pisania, nic tu po mnie.
  • betti 26.06.2019
    ''Jesteś z lewicy, bo z prawicy ciebie wykluczyłem'' - i dobrze wiesz za co - jak tu się nie śmiać.

    Tomek Bordo, to jak przejadę się po Twoim tekście, to też mnie wykluczysz i wsadzisz do lewicy?
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Betti ty jesteś normalna, nie to co krajew
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    O a teraz jeszcze 1 gwiazdke dał. Bardzo dobrze to o nim świadczy.
  • betti 26.06.2019
    Krajew też jest normalny... i jako jedyny chciał Ci pomóc, zapomniałeś już?
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    A wiesz jak mnie potem potraktował? Za niewinny żart zablokował mnie na lolu i mnie nie cierpi!
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Ja też go teraz nie cierpię. Nie będę sto razy go przepraszał.
  • betti 26.06.2019
    Skąd wiesz, że to Krajew, a nie np Can?
  • Canulas 26.06.2019
    Dla świętego spokoju i ku poprawie waszycg relacji może być i Can.
    Ciao.
  • betti 26.06.2019
    Zawiodłeś go, ja mu się nie dziwię. Też bym nie chciała gadać z kim, kto sprzedaje prywatne rozmowy. Co to za kumpel? Przyjaźń do czegoś zobowiązuje.
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Jakie prywatne rozmowy? Zablokował mnie i obraził się a za próbę skontaktowania się z nim grozi zgłoszeniem so admina tylko dlatego bo zażartowałem sobie z jego zdjęcia na facebooku!
  • betti 26.06.2019
    Tomek Bordo może Ty masz ciężki dowcip, każdego by zabolał? A gdyby Krajew tak z Ciebie zażartował, to byłoby Ci miło?
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Mówiłem już mu że gdyby on tak zrobił to ja nie obraziłbym się. I nie zostawiał wspólnej serii w połowie bo tylu godzinach ciężkiej pracy!
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    *po
  • Ozar 26.06.2019
    Zostałem wywołany do tablicy więc coś tam powiem. Tak naprawdę to masz i nie masz racji. Rzeczywiście w sprawach tak ogólnie mówiąc socjalnych jestem lewicowy, ale np. jako historyk opieram się na tradycji, a to już w skrócie domena prawicy (przynajmniej większości). Czyli tak naprawdę jestem prawicowym socjalistą, co może brzmieć dziwnie, ale wbrew pozorom wcale się nie kłoci (to wywód na większy tekst, więc tak skrótowo).
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Czyli jesteś centrowcem? I jaki znowu historyk? To że znasz się na historii nie czyni z ciebie historyka.
  • Ozar 26.06.2019
    Tylko nie myl tego z narodowym socjalizmem, bo to nie to samo, choć ma pewne aspekty wspólne.
  • Bogumił 26.06.2019
    Ozarze, ciebie bym raczej nazwał konserwatywnym socjalistą.
  • Kapelusznik 26.06.2019
    Serio?
    Tekst z tego wystawiasz?
    ...
    A ja jeszcze myślałem że niżej moja opinia o twojej osobie upaść nie może
    Ach - jakże bardzo się pomyliłem!
  • Nuncjusz 26.06.2019
    Zgłoście w końcu tego trola. Jego i jego "teksty"
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Nuncjusz przecież sensol został zgłoszony już dawno.
  • Canulas 26.06.2019
    Ja na razie się skupiam na zgłoszeniach tamtego plagiatowca
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Kanulasa?
  • Dziecinada!
  • TrzeciaRano 26.06.2019
    Skupiasz cała uwagę wokół siebie, a są jeszcze inni. Z bardziej wartościowymi wpisami...
  • Angela 26.06.2019
    To jest tekst? Szkoda że nie ma skali ujemnej w ocenianiu.
  • Kastor 26.06.2019
    Obawiam się że nie zrozumiałaś tekstów Angelo. Znakomita proza dedukcyjna.
  • Johnny2x4 26.06.2019
    Mhm. Czyli jesteś idiotą.
  • Tomek Bordo 26.06.2019
    Skąd takie przypuszczenie?
  • Johnny2x4 27.06.2019
    Tomek Bordo Bo jesteś idiotą
  • Florian Konrad 26.06.2019
    Florian Konrad - Lewica. "Religia jest jedynie iluzorycznym słońcem, które się kręci wokół człowieka tak długo, jak on sam nie rusza się wokół samego siebie." Karl Marx Przyczynek do krytyki heglowskiej filozofii prawa (1843)
  • Johnny2x4 26.06.2019
    O ile zgadzam się z krytyką religii, o tyle nazbyt duże podpinanie jej pod problemy i odpowiedzi ontologii, skutecznie mnie odpychają od ideologii tego Pana.
  • Ozar 27.06.2019
    Tomek jeśli masz choć odrobinę honoru, to daruj sobie polityczne i propagandowe treści na tym portalu. To portal pisarski a nie historyczny, czy polityczny. Twoje wypociny nie nadają się tutaj, a do tego szkodzisz takim ludziom jak ja, kapelusznik, Nefer, karawan, zaciekawiony itd., którzy próbują coś tam mądrego wrzucić. Daj sobie spokój z opowi, bo mącisz wrzucając bzdety, a szkodzisz ludziom wymienionym wyżej. Wiem, że to wołanie o sens i raczej go nie osiągnie, ale może...
  • Pan Buczybór 27.06.2019
    Debil
  • Tomek Bordo 27.06.2019
    Miło mi
  • Johnny2x4 27.06.2019
    Bordo - wymień mi gospodarcze, społeczne, poglądy prawicy. Idioci mają w zwyczaju krzyczeć, postulować, mówiąc ogólnikami. Wpisujesz się idealnie. Także odpowiedz.
  • Tomek Bordo 27.06.2019
    Jak tak bardzo chcesz wiedzieć to sprawdź w internecie.
  • Johnny2x4 27.06.2019
    Tomek Bordo Ciebie się pytam. Jesteś kolejnym, tępym łbem, który krzyczy, nie wiedząc o czym.
  • betti 27.06.2019
    Mnie się wydaje, że prawica ma przede wszystkim bardzo prospołeczne poglądy, stąd liczba zwolenników stale rośnie. Ludzie to doceniają.
  • Bogumił 27.06.2019
    Dziś prawdziwej prawicy już nie prawie wcale nie ma. Świat upadł na głowę.
  • Tomek Bordo 27.06.2019
    A Braun? Korwin? Zawisza?
  • Johnny2x4 27.06.2019
    Tomek Bordo Skrajny konserwatyzm, nie idzie w parze, z pierwotnymi założeniami prawej strony polityki.
  • Bogumił 27.06.2019
    Tomek Bordo Tomek Bordo Jako gimbus, byłem korwinistą, ale wyrosłem. Dla mnie jest pajacem. I chyba robi to celowo. Ileż to partii już ten gość nie założył. I nic. Ten jego zastępca z tym kucykiem z PE jest o wiele lepszy. Zawisza to też pajac. W ogóle wydaje mi się, że ten ruch narodowy jest założony przez agentów, tak jak ci naziści w Niemczech przez Urząd Ochrony KOnstytucji. Boska był w tańcu z gwiazdami, całkowita żenada, rozrywka dla małych, niepełnosprawnych intelektualnie dzieci. A Braun? Robi dobre wrażenie, ale zbyt mało o nim wiem, żeby wypowiedzieć się jednoznacznie.
  • Tomek Bordo 27.06.2019
    Więc kogo popierasz? PiS? Marka Jurka? Kukiza?
  • Podział na lewicę i prawicę wziął się z tego że kler i fabrykanci siedzieli po prawej stronie sali a robotnicy po lewej. Pytanie na dziś po której stronie siedziała by narodowo socjalistyczna partia robotnicza?:-)
  • puszczyk 28.06.2019
    Powyżej.
  • Nie bawcie się w politykę. To zło.
  • Mane Tekel Fares 29.06.2019
    Jeden z moich wykładowców opowiadał mi, jak to wybrał się na zagraniczna konferencję. Otóż jego zachodni koledzy politolodzy patrzyli na niego, jak na idiotę, kiedy mówił, że PiS w Polsce definiowany jest po prawej stronie.
  • Kastor 29.06.2019
    Przy tym zwariowanym lewactwie prawicowiec to każdy w miarę normalny człowiek????
  • akwamen 29.06.2019
    Kastor a co z ciebie za prawicowiec, przydupas zwykły naszj kłamczuszki opowijskiej, gadziny złośliwej przeze mnie chołubionej hi, hi, hi
  • Po słynnej defiladzie w Brześciu (Słynna bo pijani Rosjanie wjechali komuś czołgiem do chałupy) Rosyjski dowódca w liście do swojego niemieckiego odpowiednika życzył dużych sukcesów w walce z kapitalizmem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania