Preludium zbawienia

Zwykle siedząc sami poznajemy siebie. Dlatego zwykłem wątpić jak chcesz poznac mnie. Bo z natury nie polecam ludziom złego zycia wątku ale kurwa powiedz, ze chcesz poznac te osobe, ktora kanionami lez podlewala ogrody pelne nasion a z natloku bólu wyszlo cos jak niemy bez. Lecz mówiłem sobie lecz to Damian w dobie polamanych i skruszonych serc. Wstaje znowu z gleby, scieram z oczu przesyt upodlonych i spalonych miejsc. Czuje wiecej siły, słyszę znow moj mily zapominasz sie. Bo jak zwyklem robic, zeby sam sie dobić siegam po nałogów dar.

Darowalem sobie, i mowilem tOBIE rzuc sie caly w żar. I lecialem caly pokrwawione mary nawiedzaly mnie. Chcialem tylko zycia swiadom serca bicia cos zabilo je. Jemu tak ufalem i sie polamalem, popatrz w tyl wiem Ty tez. Daje z siebie wszystko, przebierasz smietnisko moich uczuc cos jak osobistytekst.

Nic nie opisalem, wszystko zapomnialem czy to jest znów sen. W ktorym slysze Ciebie widzę sie na glebie w brzuchu zakrwawiony miecz. Ciecz splywa po nim to smierci synonim, znów pogrzebali mnie. I juz nie powstalem znowu to zalalem Kolorado łez. A na grobie moim coś jak niemy bez.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ritha 05.11.2018
    "Zwykle siedząc sami poznajemy siebie. Dlatego zwykłem wątpić jak chcesz poznac mnie. Bo z natury nie polecam ludziom złego zycia wątku ale kurwa powiedz, ze chcesz poznac te osobe, ktora kanionami lez podlewala ogrody pelne nasion a z natloku bólu wyszlo cos jak niemy bez."

    - doczytałam dotąd. Takie błędy to po pierwsze brak szacunku do czytającego, a po drugie przy publikacji na czerwono je podkreśla, więc nie sposób przeoczyć.
    Po co takie, nie bójmy się tego słowa - gówno, publikować?
  • Pan Buczybór 05.11.2018
    Nie-czy-tel-ne
  • D4wid 05.11.2018
    Błędy kują w oczy przez co ciężko się czyta. Prujesz przecinkami jak pierwsze karabiny maszynowe. Masowo, ale najczęsciej nie tam gdzie trzeba.
  • inspekcjapracy 05.11.2018
    Dawidek idź do swoich przecinków
  • Wrotycz 05.11.2018
    WOW, romantyk z XXI wieku:)
    Masakra.
  • Gregor 05.11.2018
    straszne
  • Canulas 05.11.2018
    Daję dwa. Brak polskich liter w telefonie czy klawiatura z Hondurasu nie może być wymówką.
  • sensol 11.11.2018
    gniot

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania