Problem bliskich spotkań z UFO rozwiązany!

Jan Żubrek z Radawnicy to prawdziwy rolnik z pokolenia na pokolenie, właściciel stada owiec i czterech psów oraz działki z uprawą kapusty i pola z owsem. Taki to sobie mądry chłop i góral w jednej osobie, znany wszystkim i poważany. Jego rozmyślania o wydarzeniach na świecie skutkują licznymi komentarzami, które czasami wygłasza w bacówce lub w miejscowej knajpie. Wczoraj to tak mocno i szczerze gadał, że wszyscy zamilkli i nikt się nie sprzeciwiał.

Temat dotyczył palącej sprawy na naszej planecie, a mianowicie istnienia UFO. W prosty sposób Jan Żubrek wytłumaczył powody, dla których UFO-ludki nie chcą nawiązywać z nami kontaktów. Oto jego wypowiedź przytoczona tutaj w lekkim skrócie, bo nie miałem możliwości ani nagrania, ani zapisania, to odtwarzam z pamięci, ale tylko część:

- Macie w ogrodzie żmije i to dużo, a wyobraźcie sobie, że tych gadów jest ze sto osobników. Czy chcielibyście z takimi paskudztwami nawiązać kontakt i pouczać ich o istocie kosmosu i jego fizycznych prawach? Na pewno nie! Nawet jeśliby ktoś z was taką małą zranioną żmijkę ochronił i nakarmił mlekiem, to i tak ona żmiją zostanie i na koniec ukąsi swojego dobrodzieja, bo to przecież jest tylko żmija. Podobnie jest z ludźmi. Wspólnym przodkiem ludzi były gady jako dinozaury, zatem mają oni w sobie coś gadziego w genach. Jest zdolność do agresji, nienawiści, skłonność do zabijania i szaleństwa. UFO-ludki dobrze wiedzą, że nie da się za takimi osobnikami nawiązać kontaktu, bo dla nich jesteśmy czymś na podobieństwo gadów. Czy ty chciałbyś się przyjaźnić ze żmijami w ogrodzie? - powiedział Jan Żubrek i nikt mu nie zaprzeczył.

To jasne, kontakty z nimi są niemożliwe, bo jesteśmy chyba dla nich jak te żmije w ogrodzie. Prędzej czy później pokąsamy UFO-ludki. Z historii przecież wiemy, że jak spotkaliśmy się z cywilizacją prekolumbijską w Ameryce to, co robiliśmy? Mordowaliśmy, gwałciliśmy, rabowaliśmy i zniewalaliśmy niewinne istoty.

UFO-ludki są mądre i wiedzą, co może się wydarzyć i do czego jest zdolny człowiek — istota posiadająca kilka genów pozostałych po dinozaurach!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Targówek 30.05.2020
    Spodobałoby się Konradowi Niewolskiemu.
  • DEMONul1234 30.05.2020
    Całe te teorie spiskowe z UFO zawsze były tylko teoriami. UFO pierwotnie miało być czymś w rodzaju nowego rodzaju transportu powietrznego w czasie wojny(nie do końca pamiętam czy I czy II) No ale ludzie jak zwykle wymyślili sobie swoje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania