..

.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Angela 01.07.2020
    Tomek, jak się ludzi nie boisz, to może przynajmniej Boga byś się bał?
    Weź ty się ogarnij, po coś to g... wstawił?
    To nawet nie jest tekst.
    Ocenę znasz.
  • Freya 01.07.2020
    Czemu boisz się przebrania wartości dodanej
  • Freya 01.07.2020
    Czemu boisz się przebrania wartości dodanej
  • Freya 01.07.2020
    Czemu boisz się przebrania wartości dodanej ?
  • Freya 01.07.2020
    Gdy sam odczuwasz!?
  • Freya 01.07.2020
    może kolejny kandydat na papierza ?
  • Targówek 01.07.2020
    Freya ?
  • wicus 01.07.2020
    Przepraszam, że zapytam: ten tekst miał być żartem czy został napisany na poważnie (pytam z ciekawości, ale i dlatego, że nie wiem, jak go ugryźć i ocenić). Na razie (zakładając, że jest w nim choć odrobina poważnego nastawienia powiem tylko, że jakiegoś sens mógłby on ewentualnie nabrać dopiero za kilka lat, bo już wiadomo, że po najbliższych wyborach Bosak prezydentem nie zostanie. Czytałem to trochę jak propozycję menu, tyle że oni pozjadaliby się tam nawzajem; tym by się to skończyło.
  • Targówek 01.07.2020
    To głównie jest takie moje ciche marzenie, jakby miał skład rządu wyglądać.
  • wicus 01.07.2020
    Targówek Ciche marzenie zawsze mieć można, a nawet trzeba i oczywiście szanuję to, ale - jako obywatel przyznam, że zdecydowanie chętniej widziałbym.rząd złożony z ekspertów. a nie polityków, przynajmniej w części resortów. Zastanowiłbym się, czy resort kultury powierzać rockmanowi, a zdrowia dentyście.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania