***

***

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (93)

  • betti 24.07.2017
    Szukasz Boga tylko wtedy, kiedy jest Ci potrzebny, a kiedy wszystko dobrze się układa zrywasz z Nim kontakt? Ciekawa jest Twoja wiara... ja bym na miejscu Boga nie zawracała sobie Tobą głowy... Pozdrawiam.
  • Caroline 25.07.2017
    Ale Bogiem nie jesteś. Lepiej dla świata.
  • Nerd 25.07.2017
    Naprawdę niezwykły i szczery wiersz. Upadek człowieka powracającego niczym syn marnotrawny "Wszyscy zgrzeszyli i brakuje im chwały Bożej" Rz. 3,23. Prawdziwe i niezwykłe wyznanie wiary.
  • betti 25.07.2017
    Wystaw ten wiersz na innym portalu, a szybko poznasz jego niezwykłość i szczerość tutejszych komentarzy... Powodzenia!
  • Nerd 25.07.2017
    beti, a tobie radził bym zaznajomić się z BIblią, to może zrozumiała byś sens wiary w cokolwiek.
  • Nerd 25.07.2017
    ps: Jakby nie patrzeć, czy komuś się to podoba czy nie znaczna część naszej kultury powstała na jej podstawie, od wierszy Kochanowskiego do "Fausta" Goethego.
  • betti 25.07.2017
    Nerd ja znam Biblię lepiej niż Ci się wydaje. Jestem osobą wierzącą. Ten ''wiersz'' jest do niczego i porównanie go do twórczości choćby Kochanowskiego jest parodią w czystym wydaniu. Po co mieszać ludziom w głowach, kiedy piszą fatalnie, prymitywnie, często tak, jak mówią. Poezja, to coś więcej!
  • Nerd 25.07.2017
    betti może dlatego, że piszą od serca? No tak, ale uczucia innych przecież się nie liczą prawda? Tylko moje własne Ja.
  • Nerd 25.07.2017
    Ps; Wiara to coś więcej niż słowa.
  • betti 25.07.2017
    Nerd Tobie się chyba coś pomyliło... Od serca to możesz sobie pisać listy miłosne, ale jeżeli chcesz pisać poezję, to bez głowy wyjdzie Ci to, co widać tutaj na każdym kroku. Niedouczenie i dominację ludzi, których na nic więcej nie stać poza kłótnią o zachowanie prymitywizmu.
  • Nerd 25.07.2017
    betti tylko, że to ty chcesz pokazać wyższość nad kimś, tylko po to by sama poczuć się lepiej. Pokora, to ważna cecha, szczególnie dla osoby wierzącej. Nawet jeżeli ktoś potrafi coś więcej, nie ma prawa upokarzać innych, tylko i wyłącznie dlatego, że ma racje. Racje w życiu są różne.
  • Violet 25.07.2017
    Nerd nie odzywaj się, bo nie warto. Chcesz ją dowartościowywać? Za wszelką cenę chce tutaj pokazać jaka jest fantastyczna, w innych miejscach jest zwykłym przeciętniakiem.
  • betti 25.07.2017
    Nerd piszesz bzdury. Nie chcę pokazać żadnej wyższości, tylko dużo pracowałam nad sobą, żeby dobrze pisać. Przecież zaczynałam tak jak Wy, od prostych rymowanek, prostych słów. Najgorsze jest to, że Wy wiecie dobrze ile jest warta ta Wasza pisanina, ale macie gdzieś pracę, bo tutaj jesteście ważni. To Wam brakuje pokory, a nie mi.
  • Caroline 25.07.2017
    Betti miałam do ciebie zajrzeć, ale stwierdzilam, że skoro piszesz tak bezwartościowe komentarze to czy twoje teksty będą warte uwagi?
  • Caroline nie zaglądaj, ja to zrobiłem...
  • betti 25.07.2017
    Caroline nie zawracaj sobie nimi głowy, to dla Ciebie może być niezrozumiałe.
  • Nerd 25.07.2017
    Koniec tematu, bo widzę że nie ma sensu tego dalej pisać. A tobie beti zadam pytanie, po co się tego uczyłaś, dla siebie, czy po to by wytykać teraz błędy innym? Jeżeli to drugie, to sorki.
  • Kto tak naprawdę nie przechodził kryzysu wiary? Kiedy jest zle i w pogoni za codziennością zapominamy o Bogu, dobrze że On nie jest jak Betti, nie obraza sie, tylko jest i czeka. Nie czeka tylko na świętych. Czy właśnie nie takie kryzysy życiowe pozwalają wiarę w końcu wzmocnić? Wiersz jest bardzo naturalny i prawdziwy, za to mi sie podoba. 5
    Ps Nerd zaczynałem sie martwić, zginąłeś gdzieś.
  • Nerd 25.07.2017
    Ja znikam i wracam. Nie zawsze mam coś do powiedzenia :)
  • Nerd wy z Betti mniej wiecej razem znikneliscie, nic nie insynuuje :) jesteście jak jing i jang, tylko nie wiem, które z was jest które. Betti zawsze ma coś do powiedzenia, to może być wskazówka do rozwiązania mojego dylematu:) pozdrawiam i bez odbioru :)
  • Nerd 25.07.2017
    Maurycy Lesniewski hahaha
  • betti 25.07.2017
    Nerd nie wypieraj się, przecież zniknęliśmy razem, to coś znaczy... Uczyłam się dla siebie, teraz mogę pomóc innym, tylko, że Wy nie potraficie tego zrozumieć. Wredna betti pisze prawdę zamiast chwalić jak leci.
  • Nerd 25.07.2017
    betti uczyć też trzeba potrafić, to także sztuka i to nie to samo, co narzucać innym swój własny punkt widzenia.
  • betti teraz powiem szczerze bez podtekstów. Podziwiam Twoja pasje dawania innym rad, tylko nie każdy ich chce. A jeśli już to to samo mozna powiedzieć mniej dobitnie ( chodzi mi o nie obrażanie adresata) . Trzeba tez uszanować, pozwolić niech niech odbiorca rad sam zdecyduje czy chce z nich korzystać. A wredna to Ty nie jesteś bardziej bym powiedział zacietrzewiona, to tak mowię, bo chyba Cię rozumiem troche. Pozwól innym niech sami dojdą do tego czego chcą. Niektórym wystarcza ten punkt w którym sie znajdują i nie maja zamiaru sie nigdzie ruszać. Mysle, ze nie powinno sie nikogo do niczego zmuszać. Betti tez myslalem gdzie sie podziałałs. specjalne pozdrowienia dla Ciebie:)
    Ide do roboty
  • betti 25.07.2017
    Maurycy Lesniewski jeżeli nie chcesz skończyć na tym prymitywnym portalu, to weź się do roboty zamiast użalać nad tymi, którzy niczego nie potrafią, a mniemanie mają o sobie kosmiczne. Lubię znikać, nie zawracaj sobie tym głowy.
  • betti 25.07.2017
    Nerd nie narzucam tylko piszę, co o tym myślę. Chyba mam takie prawo?
  • Nerd 25.07.2017
    betti tak, pod warunkiem, że ktoś chce tego słuchać. Pewne granice też trzeba znać.
  • Violet 25.07.2017
    betti Opowi prymitywne, też coś!
  • Neurotyk 25.07.2017
    Betti ma stuprocentową racje z tym, ze to Wam brakuje pokory. Nie wierzę ze nie widzcie w swoich wierszach mialkosci a mimo to dziekujecie i mówicie ze wam milo gdy ktos pochwali wasz wiersz. Odpiszcie czasem:

    Dzeki ale jestem świadomy/a, ze obecna moja twórczość nie jest najwyższych lotów.


    Szczegolnie imponują mi chociażby Owczesny, Motomrowka, Ren etc - niektóre (podkreślam) ich wiersze to gnioty (każdemu zdarza sie!) , lecz chyba nie czytałem by przyznali to sami publicznie.
  • Nerd 25.07.2017
    Może dlatego, że nie każdy musi być "naj"?
  • Neurotyk teraz ty jesteś co najmniej niegrzeczny. Każdy ma prawo myślec i pisać co uważa w komentarzach nie pytając sie Ciebie o pozwolenie co to ma być. Jeśli nawet ktos wie ze jego tekst nie jest najwyższych lotów, ma prawo podziękować komuś za dobre słowo, za to, że dostrzegł to co autor swoim "gniotem" chciał powiedzieć. Z tego co mówisz sam gnioty produkujesz taśmowo, jak zauważyłem tylko po to aby sie ponaigrywac z tych, którym coś w nich się spodoba. Buc jesteś i tyle. Skoro wiesz i znasz sie tak wspaniałe na pisaniu to rób to tylko dobrze, daj przykład dobrego pisania. Znalazłeś bardzo w moich oczach. Ci co piszą najlepiej jak umieją, nawet jeśli to nie jest prawdziwa poezja, mowie o tych co próbują cos przekazać od dziś bedą sie Neurotyka pytać o zdanie jak mają komentować swoje prace. Czy to słyszysz? Miałem naprawdę dobre zdanie o Tobie, po takim tekście powiem. Spadaj na kalafior!
  • Violet 25.07.2017
    Maurycy Lesniewski Neurotyk pragnie chwalenia dokładnie tak samo jak każdy inny.Stąd te zaznaczenia, że "ten wiersz to grafomania", że on jest największym grafomanem i takie tam inne pierdolety. Nie byłoby w tym nic śmiesznego, gdyby nie entuzjastyczne piania betti nad neurotykowymi wierszykami, które on sam uważa za grafomanię. Autorzy piszą dla tych, którzy chcą ich czytać i dla tych, którym się podoba, a przede wszystkim tam gdzie chcą. Nie ma potrzeby odsyłać kogokolwiek na inne portale, gdyż wszędzie jest tak samo. Kółeczka wzajemnej adoracji, takiego samego chwalenia, a potem rozczarowania, że na takim albo owakim portalu niesamowicie fantastyczne dzieła i ich autorzy nie przyjmują sie. Każdy niech pilnuje swego nosa i swojej stronki, jeśli mu się podoba, i odpieprzy od naprawiania czegoś, do czego nie ma najmniejszych kompetencji, A jak się komuś nie podoba niech nie czyta i już. To takie proste
  • Violet najbardziej spodobało mi sie w tym co napisałaś słowo "odpieprzy". Jedno słowo i wszystko jasne:) masz racje w tym co mówisz. Przecież brak komentarza też jest komentarzem nie trzeba koniecznie udowadniać komuś jaki jest słaby i sprowadzać go do parteru. Mysle, że ci co maja normalną samoocenę o tym wiedzą. Problem jest z "geniuszami" .
  • betti 25.07.2017
    Violet, Neurotyk zbyt dobrze pisze, żeby mu zależało na Waszym chwaleniu. Ten chłopak ma talent, każdy, kto para się poezją przyzna to po pierwszym przeczytaniu jego wierszy.
  • betinka 25.07.2017
    betti to po co tutaj siedzi? i marnuje czas. Weź go na salony i róbcie duże pieniądze.
  • Violet 25.07.2017
    betti Tno i dobrze i niech tak będzie, tylko po co dopieprzać ludziom, którzy tak super nie piszą i nigdy lepiej nie napiszą? Dopieprzyć, aby zdołować? Dla lepszego swojego samopoczucia? Dla upokorzenia słabszego? Żeby przypadkiem nie sprawi przyjemności, ewentualnie nie zachęcić? Czy wreszcie pokazać swoją wyższość intelektualną?
    Zamiast walczyć z tymi nie rokującymi grafomanami, skup się na ściągnięciu Neurotyka i innych, których uważasz za fenomenów na te swoje mega inteligentne portale, i wypromuj w szerokim świecie literackim, i pozwól, cieszyć się maluczkim ich grafomanią.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet mam w czterech literach pochwały od osób, które chwalą tutaj kupę.
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk Domyślam się, dlatego nie mam już odwagi zaglądać, a tym bardziej komentować Twoich utworów.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet nie chwal kupy. Mimo wszystko zapraszam.
  • ówczesny 25.07.2017
    Neuro, zamieszczając każdy tekst do publicznego odczytu, liczę się z konsekwencjami oceny tegoż tekstu. Nie podpisuję się pod nim uwagą: wiem, że to słaby tekst. Od tego są odczucia i opinie czytających. Jestem świadomy swoich ograniczeń i czekam na kogoś, kto mi pomoże je zwalczyć, gdyż uzna, że warto poświęcić mi uwagę i swój czas. Pokieruje. I okaże cierpliwość. Brakuje mi obecności Rasi. I Jej komentarzy. Nie chcę brać udziału w tej wzajemnej rzezi, jaką mam okazję oglądać teraz. Pozdrawiam. I czekam. Na kogoś, kto zechce poświęcić mi swój czas i uwagę.
  • Neurotyk 25.07.2017
    ówczesny ja Ci poświęcę XD

    Pod moimi skrzydłami będzie jeszcze większym grafomanem, niż jesteś obecnie :)
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk chwalę to co mi pasuje, dla jednych kupa dla innych kwiatek. Swoje wiersze nazywasz grafomańskimi, a ja je w większości chwaliłam...
  • betti 25.07.2017
    To jest portal literacki, każdy ma prawo napisać komentarz. Przykro mi, kiedy nie mogę pochwalić, a jeszcze bardziej, kiedy czytam bzdury, które są chwalone przez tych, którzy też piszą na poziomie nauczania początkowego. Najbardziej przeraża, że Wy się nie wstydzicie podpisywać pod tą marnotą.
  • Nerd 25.07.2017
    Beti sprawdź sobie czym jest humanizm i kto ma prawo nazywać się humanistą, bo filozofia ta, to coś więcej niż sztuka stawiania literek. Za humanizmem idzie określone przesłanie.
  • blaackangel 25.07.2017
    A może niech każdy podpisuje się pod tym czym chce :) Ile ludzi tyle opini. Nie podoba ci sie coś to trudno, ale co przerażające to brak taktu i wyczucia. Pozdrawiam
  • blaackangel 25.07.2017
    Kierowane do betti :)
  • Nuncjusz 25.07.2017
    Ja pierdole, znowu sieczka, odjebcie sie od niej i zajmijcie swoimi sprawami. Wolno jej komentować w dowolny sposób, a wy możecie olac jej komentarze
  • betti 25.07.2017
    Nuncjusz, oni chcą, żebym ich chwaliła, albo zjeżdżała stąd.
  • Nuncjusz 25.07.2017
    betti to wiem, ale niech z tym skończą, bo to żenada
  • betinka 25.07.2017
    To niech komentuje, a nie obraża i zapanuje spokój. Dlaczego przeklinasz? Betti nie lubi łaciny.
  • Nerd 25.07.2017
    Nuncjusz jest różnica między komentarzem, a hejtem. Tak dla właściwego znaczenia tych dwuch słów.
  • Nuncjusz 25.07.2017
    Nerd *dwóch
    przeczytałem jej pierwszy komentarz i kolejne, w tym wasze i zauważyłem hejt raczej z waszej strony
  • Nuncjusz 25.07.2017
    i serio, ten wiersz, zasługuje na siedem piątek? Coś kurwa z wami nie halo XD
  • Nuncjusz 25.07.2017
    więc dla równowagi przypierdalam jedynką :D
  • Neurotyk 25.07.2017
    Moto durnowatych opowikczykw:

    Chwal mnie napisz sympatyczna krytyke (nawet negatywna) a jak wylamiesz sie z naszej sielankowej konwencji spadaj stąd.
    Takie zachowanie wynika z niewiedzy braku argumentów oczytania wrażliwości poetyckiej inteligencji o oetyckiej i ignorancji wszelakiej
  • Neurotyk 25.07.2017
    Motto*
  • betinka 25.07.2017
    Neurotyk mówisz o sobie?
  • Nerd 25.07.2017
    Wiedza to jedno, szacunek do drugiego człowieka to drugie. Wiedza to dar, który powinien służyć dobru innym, a nie być przeciwko komukolwiek. To się kuźwa nazywa po prostu kultura osobista.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Na przyklad mnie nie chodzi o to, by mnie czy kogokolwiek chwalono. Zawsze, gdy patrze wstecz, na jakis swoj tekst, po czasie - no troche jak samookaleczanie sie. Boli. Albo czytam jakies swoje dzielo rzycia I mowie: hoho, to ci dopiero dzielo rzycia. Najtotalniej upadlas na leb. Nie o to chodzi. Oczywiscie, to portal literacki, kazdy moze napisac komentarz, kazdy moze sie przykurwic, kazdy moze byc hiper chamski. Ale ta panienka nie jest hiper chamska, jest hiper zalosna. Poza tym, jakze latwo zauwazyc, ze idzie I przykurwia sie do wierszy czy pseudowierszy, o ktorych twierdzi, ze I tak nic ich nie moze uratowac, odratowac, ze leza obloznie chore, nawet Leon by nic nie poradzil. Mnie jeszcze to wszystko nie przeszkadza, przeszkadza mi za to, ze ma o sobie wysokie mniemanie, podczas gdy jest hiper, hiiiiper beznadziejna. Sama pisze totalne gowno, ktore, powiadam Wam, bylo juz setki razy, jakies nic nie warte scierwo.. gdyby chociaz byla sklonna dojrzec, ze najlepiej byloby gdyby sama literacko zdechla, to wporzo. Ale nie. Takie rzeczy nie powinny stawac sie standardem, ja mam w dupie co sadzi ktos, kto proszac Sebe o salate popada w kiczowate fanfary, wesele w remizie I Leon Krol Swiata. Ja sie naprawde lubie zdrowo I niezdrowo z kims podroczyc I na przyklad jak Neurotyk zmienia skarpety na jadowite, to tylko czekam, czy mi tak przypierdoli, ze dzis spadne z kanapy. Co pierdoli Nerd: to mozna pominac, znowu sie widze, zaczelo, ze on: "koniec dyskusji" (jo, stary), "sprawdz se humanizm". W dupie mam humanizm. Neurotyk, Leon powiedzial, ze piszesz dobre wiersze. Co z tym zrobisz? Mam nadzieje, ze bedziesz mial to zdrowo w dupie I jak ktos Ci powie, ze napisales dobry wiersz, to powiesz: jo, uhum, chuja wiesz o dobrym wierszu I lizesz mi dupe, napisalem gowno, gowno, gowno!! Nie wiem, jak Ty to robisz, ze zolci I krytycyzmu starczy Ci nawet na samego siebie, ale jestes zdumiewajacy. Betti zas jest hiper wkurwiajaca, a pan psycholog znowu w stanie ostrym..
  • Nerd 25.07.2017
    Niemampojecia96 przecież twoje komentarze niczym nie różnią się od tych betii, wjęc cytując klasyka: o co kaman?
  • Nerd 25.07.2017
    Ps: acha już kumam, to jest tak jak dwie kobitki ubiorą tą samą sulienkę ;) Jedna misze "zdychaj" druga "prymitywizm", ale przekaz taki sam. Ciekawe czy będzie walka w kisielu. Kibicuje ładniejszej :P
  • Nerd 25.07.2017
    Niemampojecia96 powinnaś połączyć siły z beti. Razem to dopiero narobiły byście tu burdlu, jeżeli właśnie o to wam chodzi. Oby dwie jesteście w tym równie dobre, więc aż strach pomyśleć co potrafiły byście zrobić razem :P
  • Nuncjusz 25.07.2017
    Nerd tak kurwa, o to im chodzi, bo wasza sraka nie robi tu wcale burdelu :)
  • Nerd 25.07.2017
    Nuncjusz każdy ma prawo do swojej pasji, nawet jeżeli tobie się to nie podoba. Ps: a bitwe w kisielu i tak bym obejrzał.
  • Nuncjusz 25.07.2017
    Nerd a co ma chuj do wiatraka? Mam w dupie wasze pasje. Piszta sobie co chceta a od betti wara ;)
  • Nerd 25.07.2017
    Nuncjusz to niech nie prowokuje, sama o lanie się prosi.
  • Nuncjusz 25.07.2017
    Nerd nie powiedziałbym. Macie już uraz psychiczny i reagujecie świądem i wysypką. Idźcie z tym do dermatologa bo psychiatra rozłoży bezradnie ręce :)
  • Nerd 25.07.2017
    Nuncjusz masz racje, czyjąś pracę, w którą ktoś nazwał prymitywizmem należy traktować jak szmatławca. By nie było, to był sarkazm.
  • Violet 25.07.2017
    Nuncjusz z czegoś to wynika. Każdy ma wady i słabości; każdy pisze z jakiś przyczyn. Uszanujmy i nie gnojmy czyjejś pracy, lepszej czy gorszej ale jednak pracy. Dla jednych szczytem jest opublikowanie na Opwi, dla innych jakiś inny wysokich lotów portal i pozwólmy zdecydować ludziom jakiego poziomu chcą sięgnąć. Dla zdecydowanej większości pisanie jakiejkolwiek literatury jest zabawą, nie żyją pisaniną w taki sposób jak robi to betti. Świat, a tym bardziej Opowi nie zawali się od bardziej lub mniej kiepskich utworów. Wyrzucić, zniechęcić wszystkich słabych i niegodnych( według betti i jej poleczników) autorów i kto zostanie? Postępując tak samo z nierozgarniętymi czytelnikami ( według w/w komisji), to kto będzie czytał wybitne dzieła?
  • Nerd 25.07.2017
    Violet trafione w sedno. Nic dodać, nic ująć.
  • betti 25.07.2017
    Violet mi nie chodzi o to, żeby kogoś jak to nazwałaś ''zgnoić'', tylko nauczyć szacunku do pióra. Pisać dla siebie może każdy, ale jeśli nie umie, niech to przechowuje w szufladzie, bo publikując na portalu musi liczyć się z krytyką. Poza tym kto wymyślił, że trzeba wszystko chwalić? Przez to każdy stoi w miejscu. Taki ówczesny... może i lepiej by pisał, gdybyście nie zepsuli go fałszywą krytyką. Nie rozumiem, jak można wyrządzić komuś taką krzywdę...
  • Nerd 25.07.2017
    betti może dlatego, że nie każdemu zależy by zostać Szekspirem?
  • Caroline 25.07.2017
    betti a może zamiast trzymać w szufladzie to opublikować ten 'wiersz', a czytelnik niech powie autorowi co poprawić, jak zrobić żeby było zrobić. Natomiast ty cały czas powtarzasz, że to nie jest wiersz i trzymasz się tego swojego jedynego argumenty.
  • betinka 25.07.2017
    betti załóż sobie portal i tam sobie wysyłaj ludzi do szuflady, bo tutaj nie masz takiej władzy.
  • TeodorMaj 25.07.2017
    betti Może się powtórzę, ale kto powiedział, że tutaj można tylko chwalić? Kto powiedział "napisałem/am chwalcie mnie!"? Krytyka jest jak najbardziej na miejscu, szacunek do pióra również, ale trzeba krytykować w sposób kulturalny, a nie zniechęcać autora, jak robisz to Ty i wmawiać mu, że jest beznadziejny. Droga Betti, czy Ty od dziecka tworzysz wybitne dzieła? Zawsze byłaś taka fenomenalnie i niesamowicie zajebista? Wątpię. Każdy uczy się pisząc i dajmy szansę na tę naukę. Wskazówki mogą pomóc, ale nie takie, jakie serwujesz...
  • Violet 25.07.2017
    betti Kto tworzy to "pióro"? Ludzie... i dla ludzi jest to pióro, nie odwrotnie. Może taki ówczesny pisze dla mnie, dla osoby głupiej, jak oceniłaś, i może innych równie głupich; jaki czytelnik taki autor, może sprawia przyjemność mojemu ograniczonemu intelektowi i chwała mu za to. Jeśli rani Twoje poczucie estetyki kulturalnej, nie czytaj, pochyl się nad utworem godnym twej uwagi. Ja nie lubię kebabów, lubię za to dobre jedzenie w dobrych restauracjach i idę tam, bo lubię ładne wnętrze, smaczne i ładnie podane dania, miłą, kulturalną obsługę, ale do głowy nie przyjdzie mi urągać budkom z kebabami. Weź to pod uwagę i jeśli nie podoba Ci się wiersz, napisz co jest nie tak, zaproponuj inne rozwiązanie, a jeśli to nie zadziała odpuść sobie, bo najwidoczniej ten typ tak ma i nie chce pisać lepiej, bo tak napradę mu nie zależy, ponieważ bardziej bawi go jazda na motorze, albo coś innego, nie ma zamiaru zarabiać na super poezji, a pisze sobie to, na co ma akurat ochotę, dla takiej osoby jak ja, ktora zarabia na innej dziedzinie i która ma ochotę przeczytać sobie rymowany wierszyk dla poprawienia humoru, albo z innej potrzeby.
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Violet Jak przyjemnie czyta się twoje wypowiedzi... Oj, trzymam twoją stronę.
  • Violet 25.07.2017
    Pan Buczybór dzięki.
  • Pasja 25.07.2017
    Violet prawdą jest to co piszesz i chwała ci za to. Popieram.
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Eh. Znowu chaos. Przynajmniej będzie co czytać...
  • Nerd 25.07.2017
    Dobrej komedii nigdy za wiele, tylko nie zapomnij o popkornie :P
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Nerd Dla mnie to raczej melodramat.
  • Nerd 25.07.2017
    Pan Buczybór hahahaha
  • Beletrystka 25.07.2017
    Według mnie to dobrze, gdy ktoś przyznaje się np do tego, że z jego wiarą bywa różnie. Grunt, że Caroline o tym pisze, a to znaczy, że zdaje sobie sprawę ze swoich zaniedbań. Daję 5! :)
  • Caroline 25.07.2017
    Nie chodzi tu tylko o mnie. Przecież wielu jest ludzi, którzy odwracają się od Boga lub o Nim zapominają w codziennym pędzie życia.
  • Beletrystka 25.07.2017
    Caroline Tak wiem, ale powiedziałam o Tobie, bo akurat Ty jesteś autorką wiersza o takiej tematyce. :)
  • Najgorsze, jak ktoś w tym przypadku Caroline, napisze tekst z uczuciem i z serca, a tu takie za przeproszeniem gowno się wylewa. Dla jednych zaliczam sie do nich i jak widać tych osób jest całkiem sporo jest to bardzo dobry wiersz, dla innych jest to tylko coś co mają zamiar obrzucać kałem. Jak sie nie podoba znajdźcie se ludzie toy-toya i tam zalatwiajcie swoje potrzeby. Nie jest dla mnie przyjemne oglądać czyjaś goła dupę
  • Caroline 25.07.2017
    Nie polecam toy- toya nikomu... Nawet betti...
  • fanthomas 25.07.2017
    A co to za kłótnie znowu?
  • betti 25.07.2017
    Wiersz mi się nie spodobał i zrobił się szum. Przecież ten tekst nie zasługuje na miano wiersza. Wszyscy dobrze o tym wiedzą, ale żeby mi dokopać będą go wychwalać.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    betti, zeby Ci dokopac bede merytorycznie udowadniac, jaka jestes slaba.

    "Nie uzalaj sie nad soba I bierz sie do pracy, co?"

    Bo jestes w tym momencie prawie tak zabawna jak ja, gdy pol godziny temu stwierdzilam, iz leje jak cholera wlasnie, gdy ja sie wybralam po zakupy. Zeby mi dokopac.
  • Desideria 25.07.2017
    Uważam, że niesie za sobą dobre przesłanie i sama często łapie się na tym, co zrobił podmiot liryczny, więc za to 5 :)
  • Caroline 25.07.2017
    Z tego co mi wiadomo to powszechne zjawisko... Dzięki za ocenę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania