.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Regimus 11.01.2018
    Taki szajs to i nikt nie czyta
  • Regimus 11.01.2018
    Ponad dwadzieścia wejść ale to jest dno nad dno kupa wszystkie go i nic
  • marok 11.01.2018
    Regimus czego ty chcesz?
    Nie podoba się to trudno będę z tym żył dalej ale nie rób sobie nadziei że przejmę się słowami trolla nieznającego na tym co mówi
  • Margerita 11.01.2018
    marok
    widzę, że Regimus dalej ciebie prześladuje
  • marok 11.01.2018
    Margerita niestety
  • Margerita 11.01.2018
    marok
    zapraszam na moje najnowsze opowiadanie Bójka
  • Szalokapel 11.01.2018
    (...) którą przerwał głos mężczyzna podchodzącego do drzwi. - Przede wszystkim MĘŻCZYZNY. Po drugie to zdanie jest dla mnie zbyt przekombinowane, jakby nie po polsku. Spróbuj z innym szykiem, np. "Po nim nastąpiła cisza. Przerwał ją głos mężczyzny, który właśnie podchodził do drzwi."
    W końcu przekręcił klucz i wymuszonym uśmiechem otworzył je. - Co otworzył? Nie wspominałeś w przeciągu dwóch/trzech zdań o drzwiach, także tutaj musisz to zrobić.
    Błędów interpunkcyjnych nie będę wypisywać, ale popełniłeś wiele tych występków. Przecinków brakuje w oczywistych miejscach, to jest do dopracowania. Jeśli sobie nie radzisz - przepuść tekst przez stronę do sprawdzania błędów lub poczytaj artykuły o tym.

    Co do tekstu - aż się zdziwiłam - sama teraz tworzę coś w ten deseń. Tyle śmierci w tych mrocznych mózgach siedzi... Haha. W każdym razie, jestem miło zaskoczona. Dopracowałabym pewne rzeczy. Celowo nie rozwijałeś dialogów, tak mi się wydaje, ale ja bym wykorzystała właśnie rozmowy między bohaterami do wprowadzania większego klimatu. Niemniej jednak - wyszło naprawdę nieźle. Pomysł mnie chwycił. I cóż, tekst wywołał górę refleksji. 4+, pozdrawiam.
  • marok 11.01.2018
    Dziękuję za odwiedziny ;)
  • Ja czytałem już kiedyś cos w tym guście, albo to było to Twoje opowiadanie, wcześniej publikowane , albo jakies podobne. W sumie to nie moja ulubiona tematyka, ale przeczytałem. O technicznych sprawach wyżej już ci ktos tam naświetlił, wiec wszystko jasne. Nie moja to bajka, to nie ocenie, ale odchaczam sie, że byłem i czytałem.
    Pozdrawiam
  • marok 11.01.2018
    Rozumiem ale i tak dzięki że wpadłeś :)
  • Regimus 11.01.2018
    Sraka wszędzie
  • Regimus 11.01.2018
    widzę ją wszędzie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania