Prośba do opowijczyków

Jest w naszym gronie kilka osób, które biorą udział w Bitwach literackich, ale nasza zabawa podupada, ponieważ nie mamy postronnych sędziów. Stąd moja prośba i zapytanie.

Może ktoś z osób, które nie biorą udziału w bitwie podjąłby się ich oceniania. W tygodniu byłoby to nie więcej jak dziesięć tekstów.

Osobiście myślałam o osobach takich jak: Rasia, Lucinda, comboometga lub kogoś z nowych użytkowników, kto wydaje się być obiektywny i pomocny w swoich komentarzach jak na przykład Constantine czy Szymon Szczechowicz.

 

Każdy, kto przeczyta ten tekst i jest zainteresowany, z osób wymienionych przeze mnie lub nie, proszony jest o wyrażenie swojej opinii czy chęci.

 

Propozycja jest wyrazem uznania i mam nadzieję, że nie będzie nikomu, kto się podejmie tego wyzwania, kolidować w prywatnych sprawach, a powiększy zainteresowanie Bitwami i tym samym da szansę na przetrwanie naszej zabawy, wciągając w nią więcej osób.

 

Zadanie nie jest skomplikowane. Czytając tekst trzeba zwrócić uwagę na to czy jest zgodny z podanym tematem i ocenić pod względem:

Błędy, punktacja od 0 do 10

Pomysł, punktacja od 0 do 10

Całokształt, punktacja od 0 do 10, oraz

Temat dodatkowy, punktacja od 0 do 5, jeżeli się w ogóle pojawi.

 

Serdecznie pozdrawiam i czekam wraz z innymi biorącymi udział w Bitwach na Wasze propozycje.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Slugalegionu 14.12.2015
    Przyłączam się do prośby, ale naprawdę tu, zamiast na forum?
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Czekamy na Wasze zdanie
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Żeby nikt nie zarzucił niepotrzebnego wątku na forum i też nie wszyscy wchodzą na forum
  • Slugalegionu 14.12.2015
    Tu można zarzucić to, iż to ogłoszenie... no trudno. Co się stało, to się nie odstanie. Opowi i tak ma już siebie w dupie, skoro tekst bez znaków ma średnią niemal pięć zero.
  • Anonim 14.12.2015
    Zgłaszam się, może nie potrafię wypisywać dobrze błędów, ale postaram się w ocenianiu jak najbardziej :)
  • DeadHuman 14.12.2015
    Techniczne sprawy pies nosem trącał, ważniejsza jest treść merytoryczna ;)
  • Numizmat 14.12.2015
    DeadHuman, zgadzam się. Błędy mają marginalne znaczenie, to chyba że powtarzają się regularnie lub są tak rażące że aż wstyd. Od razu zaznaczam, że nie zamierzam brać pod uwagę pojedynczych literówek oraz gdzieniegdzie brakujących przecinków
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Ef, cieszę się z twojej zgody :)
  • Anonim 14.12.2015
    Problem nie leży w braku sędziów, ale czym innym. Bitwy to teraz, za przeproszeniem, gówno. Bezładne gówno, nawet nie chce się tych wątków otwierać. I wiadomo czego to wina, każdy minimalnie inteligenty człek widzi w czym problem. Nie będę tu nawet o tym wspominał, żeby nie rozpętać burdy. W każdym razie, bitwy straciły i swoją renomę, i spójność, i - jak dla mnie - sens i satysfakcję z udziału w nich. Dziękuję, pozdrawiam. c:
  • Anonim 14.12.2015
    Już w weekend zacznie się przerwa to wreszcie (aż się buzia szczerzy) powrócę na opowi na dłużej i będę mogła na spokojnie zabrać się za bitwy, opowiadania ~ tak sentymentalnie powiem, że tęsknię.
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Dziękuję za wyrażenie zdania :)
  • Numizmat 14.12.2015
    W sumie nie zanosi się na wielu uczestników, więc ja też mógłbym pooceniać. Zanim się jednak zadeklaruję, proszę TUTAJ o podanie dokładnych ram czasowych, kiedy będę to musiał zrobić (ostateczna data wrzucania prac, data zakończenia oceniania)
  • Slugalegionu 14.12.2015
    Datę oceniania ustalimy, kiedy będzie już wiadomo ilu ludzi pisze.
    Wrzucamy od 21 do 22 grudnia.
  • comboometga 14.12.2015
    Ja ostatnimi czasy ogólnie mało się udzielam na opowi, jak kiedyś wchodziłam i czytałam kilka lub kilkanaście prac dziennie, to teraz ledwo kilka uda mi się zobaczyć, ponieważ zbytnio nie mam czasu :/ Jeśli jednak znajdę go trochę więcej, to postaram się zajrzeć do którejś z bitew :)
  • Slugalegionu 14.12.2015
    No to mamy Ef i być może Numi oraz x2. Jeśli cała trójka potwierdzi, to mamy minimum według mnie. :p
  • Numizmat 14.12.2015
    Chodzi o to, żeby znaleźć czas ocenić wszystkie, bo jak ocenisz tylko jedną, wtedy Twoja ocenia nie bęzie brana pod uwagę
  • Numizmat 14.12.2015
    Jak takie terminy, to wchodzę w to
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Zawsze jest minimum pięć dni na ocenianie.
    Cieszę się z chętnych, może ktoś jeszcze przeczyta i się zgodzi :)
  • Rasia 14.12.2015
    O kurczę, jak miło, że ktoś o mnie pomyślał :D Dzięki, Karola. Z tą bitwą może być lekki problem, bowiem ostatnio cierpię na "brak dużej ilości wolnego czasu". Poza tym akurat termin świąteczny troszkę mnie wyklucza, bo będę mieć urwanie głowy, jak przypuszczam. Postaram się śledzić kolejne bitwy i jeśli tylko obowiązki mi na to pozwolą to z chęcią ocenię. Na obecny moment jednak czuję się wykluczona.
  • Lucinda 14.12.2015
    KarolaKorman, jeśli uważasz, że się nadaję, to mogę się zgłosić do ocen, powinnam znaleźć trochę czasu:)
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Hi, hi super :) Dziękuję w imieniu wszystkich :)
  • Jesika 14.12.2015
    Mam prośbę.... Czy mogłabyś dodać mnie do czytelników na blogspot?
  • KarolaKorman 14.12.2015
    Nie rozumiem prośby :) Proszę jaśniej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania