ac1

abc12

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • NataliaO 22.06.2015
    Bardzo mądrze to brzmiało. ładnie napisane i z lekkością choć temat poważny; 5:)
  • KarolaKorman 22.06.2015
    Wychodzi na to, że nawet w kościele trzeba działać bez zbędnych ceregieli, bo ktoś cię może uprzedzić. Albo był to tekst tylko do Ciebie i zabrała go ręka Boga 4 :)
  • Anonim 22.06.2015
    Hm... Tekst w sumie o wydarzeniu... Które niewiele w sumie wniosło... Do czegokolwiek. Wybacz, przynajmniej tak to odbieram. Treść mnie nie kupiła, spodziewałem się czegoś więcej, nawet skrajności, a tekst po prostu sobie jest i niewiele mówi.

    Jeśli chodzi o technikę to powtórzenia, błędy fleksyjne (facebooku, nie facebook-u), urywana budowa zdań (czasem zamiast kropki przydałby się przecinek) ogólnie w krótkim tekście trochę za dużo błędów dla mnie. W sumie zajrzałem, bo liczyłem na fajną rozkminę i niestety, zawiodłem się - będę czekał na dalsze teksty.

    3/5
  • KarolaKorman 22.06.2015
    Twój tekst daje do myślenia, dlatego też napisałam albo... Albo był to tekst tylko do Ciebie i zabrała go ręka Boga. Pomyślałam o tym, że na niego nie zasłużyłeś. Pięknie wyjaśniłeś mi Własną wizję, dziękuję :). Czytam Twoje teksy, bo są tajemnicze czasem baśniowe, a rzadko tu pojawia się taki tekst. Pozdrawiam również :)
  • Anonim 23.06.2015
    Miło, że odpowiedziałeś pod moim tekstem. Rozumiem warunki, ale jestem wymagającym czytelnikiem. Jeśli nie chcesz, bym wytykał błędy i rozbierał tekst na części pierwsze to nie ma sprawy, skupię się wtedy na ogólnych odczuciach. Powyższy tekst zwyczajnie wydaje mi się po prostu kawałkiem bez głębszej puenty i jest taki sobie, stąd ocena.
    Wierzę, że będzie lepiej i czekam na kolejne kawałki. Czytaj teksty na głos, nie pisz w pośpiechu. Pomaga :)

    A ludzi od tego, by je czytać i komentować, mówić co można poprawić, znajdziesz tutaj. Oprócz mnie jest tutaj kilka osób, które naprawdę znają się na pisaniu ;)

    Pozdrawiam.
  • Johnny2x4 23.06.2015
    Fajnie napisane, aczkolwiek czegoś mi tu brakuje ;) 4/5 :)
  • Vasto Lorde 25.06.2015
    "Bóg jest, widziałem Go! I Ty też możesz zobaczyć. " Ile razy ja to już słyszałem xD

    Btw. Tekst (za przeproszeniem) dupy nie urywa. Zerknąłem, gdyż kręcą mnie tematy religijne i lekko się zawiodłem :C

    Krótkie i być może to dlatego jakoś się do tego nie przekonałem, ale zerknę do reszty twoich opowiadań :) 3
  • Vasto Lorde 25.06.2015
    Źle się zrozumieliśmy. Jeśli Pan wie, a powinien. Ludzi też dzieli się na gatunki, tak samo jak zwierzęta. Jeden jest impulsywny, lubi mocne brzmienie i krwawą literaturę. Drugi uwielbia ciszę, spokój, kocha muzykę tworzoną przez artystów światowej klasy i czyta Mickiewicza. Wyraziłem swoją opinię, nic poza tym. Rozumiem, że ten portal jest miejscem, w którym Pan trenuje i udoskonala swoje pisanie i tworzenie, lecz musi Pan zaakceptować, że każdy z nas posiada własne zdanie. Więc ten pierwszy powie, że Mickiewicz ćpał, gdy pisał, a cisza jest najgorszym hałasem dla uszu, zaś ten drugi stwierdzi, że ten pierwszy jest głupi jeśli lubi takie coś.

    Jeśli poczuł się pan dotknięty, to przepraszam, lecz sam nie wiem za co. Bo jak to się mówi " Gdzie dwóch polaków, tam trzy zdania"

    Pozdrawiam :)
  • Judy 25.06.2015
    Moim zdaniem fajny tekst i tak jak poprzedni daje do myślenia. Błędów nie wyłapałam, 5 :D
  • Neli 26.06.2015
    Ciekawy, ładnie napisany tekst. Zostawiam 4. ; )
  • Anonim 10.07.2015
    Hmmm tekst sam w sobie jest średni, taki na słabe 4. Tematyka jednak jest bardzo interesująca. Piszesz podobnie do jednego z moich ulubionych filozofów - Terry'ego Eaglton'a (polecam! polecam!) Ogólnie nie poruszyło to mojej żyłki religijnej, może dla kogoś kto byłby bohaterem tej historii, było to przeżycie, jednak na czytelnika nie ma większej siły oddziaływania. Ocena zgodnie z zapowiedzią ;)
  • Anonim 10.07.2015
    Tekst ogólnie słaby. Nieciekawy. Również spodziewałam się czegoś więcej, ale się zawiodłam. Oczekiwałam jakiegoś dłuższego wywodu, o rzeczywistych dowodach, ale się ich nie doczekałam.

    „Prosty sposób na znalezienie Boga!
    Bóg jest, widziałem Go! I Ty też możesz zobaczyć. "
    ~ Również wiele razy to słyszałam. Wielu ludzi próbowało mnie przekonać do tego, ale im się nie udało podobnie jak Tobie.

    "Uważałem, że żadnym grzechem nie będzie jeśli zaglądnę do środka i zobaczę co tam mogłoby znajdować się." ~ To będzie już tylko moje osobiste odczucie, ale "się" na końcu zdania tutaj nie pasuje. Przerobiłabym je na tak:
    "Uważałem, że żadnym grzechem nie będzie jeśli zaglądnę do środka i zobaczę co tam mogłoby się znajdować." ~ Według mnie tak jest lepiej, ale jak mówiłam - to tylko moje zdanie.

    Z tego co zauważyłam zdarzyło ci się zjeść parę ogonków.

    Tekst niczego nie wniósł do mojego życia. Ktoś znalazł starą karteczkę, na której napisane jest to, co może robić każdy człowiek, nawet ateista. Nie znaczy to, że w ten sposób zobaczy Boga. Miałam nadzieję na większe przemyślenia, ale nie tekst nic nie wnosi. Czytało się dużo gorzej niż "Pięta achillesowa ateisty i rozsądek górala" mimo, iż "Prosty sposób na zobaczenie Boga" jest znacznie krótszy. Dam trzy.
  • Jan Potfforny 10.07.2015
    Do Shiroi!
    Dziękuję za uwagi. Wniosę zaraz poprawkipoprawki.
    Pozdrawiam!
    JP
  • DuŚka ^.^ 10.07.2015
    Mimo niektórych błędów, mi się spodobało, dla niektórych tekst nie wnosi dużo, jak dla mnie i w taki sposób można zobaczyć Boga, lub może bardziej trafnie byłoby napisac- to Bóg zobaczy nas i ucieszy się, że nam zaufal, może uwierzy, że jeszcze istnieje dobro! 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania