-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Angela 26.06.2019
    Pisanie może być świetną zabawą jak widać. Niesiesz Pan uśmiech : )
  • Anonim 26.06.2019
    Angela,
    czasem jest uśmiech, a czasem powaga. Jak to w życiu. Tylko ludzie zniewoleni babrają się jedynie po jednej stronie życia.
    Dzięki za wizytę i kilka słów.

    Pozdrawiam.
  • puszczyk 26.06.2019
    Głównie goryczy.
    Gość dorabia ideologię do faktów, że to niby taka parodia miała być i specjalnie głupawe.
    Kto lubi prezentować się publicznie, jako głupawy, ręka w górę i punkciki :)
    Jestem pewien, że skali braknie.
  • JamCi 26.06.2019
    Ironia i dystans nie są grzechem. Leciutkie ironiczne i ciekawe. Dla mnie. I do diabła z resztą świata.
  • Dekaos Dondi 26.06.2019
    Antoni Grycuk→Bardzo fajny tekst. Wesoły i tak też ma być:))→5
    ''Tylko ludzie zniewoleni babrają się jedynie po jednej stroni'' →bardzo mądre słowa MG
    A nawet są tacy, co dokopują bliźnim, żeby poczuć się lepiej, Odreagować swoje krzywdy co im świat wyrządził, na innych.
    Współczuję takim ludziom.
  • Dekaos Dondi 26.06.2019
    ... słowa AG*
  • Anonim 26.06.2019
    Dekaos,
    Mniej więcej w tym samym czasie napisałem trzy teksty, to jeden z nich.
    Dzięki za kilka słów.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 26.06.2019
    Jeśli w pierwszej zwrotce masz "mi", to musi być: "chce dziś ostro pochlać
    i bossem tutaj zostać!" - chcę. Mały detal, ale kontekstowo zaburza. Nie wiem, pewnie wpływ okalających mnie zewsząd trendów, ale opierwsze kojarzy mi się z Najmanem. Ciągle na wpierdolu i zawsze własny świat. Ta, nie wiem, pieść? jest lepsza od ostaniej (melodyjniejsza), ale to też dlatego, że tamta była, ekhm, marniutka (gdzieś słyszałem, że jeśli zdrabniasz pejoratywną część wypowiedzi, jej negatywny aspekt się nieco wygłusza. Wiem, chujowa ciekawostka). Tutaj kabarecik jest ciut weselszy. Dalej to nie mój target, ale se przeczytałem i żyję, więc się da. Może żeby nie powstał co do Twojej osoby (Twoich tekstów) jakiś odbiorczy dysonans, przeplataj starocie z bieżącymi trendami? Takie tam pod rozwagę.
    Ciao.
  • Canulas 26.06.2019
    chcę - sorry
  • Anonim 26.06.2019
    Canu,
    dzięki za słowa.
    W tej pierwszej zwrotce miało być, że jej pierwsza część to słowa kulturysty, a dalej komentarz o nim. Może powinienem dać tę pierwszą część w cudzysłowie?
    A co do odbioru piosenek - tekstów to zdaję sobie sprawę, że to specyficzna twórczość. Jednym się podoba, innym nie. Tym, co gustują w poezji, raczej nie, a tym, co nie mają z nią nic wspólnego, potrafi się podobać.
    Swoją drogą ciekawa sugestia z tym zdrabnianiem :)
    Jutro będzie ostatnia piosenka z tej serii.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 26.06.2019
    Antoni Grycuk, taaaa. Szerokości, mości piosenkarzu ;)
  • puszczyk 26.06.2019
    Świetnie się czuję.
    W końcu żyję w świecie idiotów.
    Leciutkie, sympatyczne, ironiczne, ciekawe...
    Az się wierzyć nie chce, że takie rzeczy piszą ludzie z dwoma półkulami.
    Rzeczywiście wyrządzono mi krzywdę.
  • betti 26.06.2019
    Mirek to nic nie da. Syzyfowa praca. Z uśmiechem, najlepiej politowania trzeba przyjąć dobrodziejstwo - głupoty.
  • Anonim 26.06.2019
    Betti, o reti, niesteti, nie będzie ze mnie poeti ;)
  • betti 26.06.2019
    Antoni Grycuk dlaczego Ty prozy nie piszesz i wyżywasz się bez powodu na tej biednej poezji?
  • puszczyk 26.06.2019
    Betti, na tym portalu można być albo prawdomównym i i inteligentnym chamem, albo słodką kretynką em, od poklepywania, co jakieś wynalazki tu zaprezentowały.
    Jak już Ci wspomniałem, kretynów jest najwięcej na świecie, bo jak można takich epitetów użyć do tego dramatycznego tworu?
    Sugeruję autorowi i paru innym tu oceniaczom, Poetyckie Zacisze.
    Chyba tylko tam jest jeszcze gorzej.
  • Johnny2x4 26.06.2019
    W punkt, wać pan, dodając swój, skromny głos
  • Anonim 26.06.2019
    Johnny2x4,
    Od razu mniej muszę ;)
  • betti 26.06.2019
    Dlatego nie wiem, czemu tak dużo ludzi się dziwi, że jesteśmy inteligentnymi chamami...
  • puszczyk 26.06.2019
    betti
    A da się tu inaczej?
    Dlaczego nie ma takiego badziewia w dobrych miejscach?
    Bo Ty wiesz, jakie osoby tam są i taka grafomania byłaby zniszczona w momencie.
    A Tu grafomania klepie grafomanię, dorabiając do tego jeszcze filozofię potrzeby grafomaństwa.
    Boże, jak ja na to jestem uczulony i sobie nie radzę z głupotą pełzającą.
    Jestem doprawdy z powodu tej garstki, która myśli.
    Strasznie małej.
  • betti 26.06.2019
    Ale powiedz Mirek tak szczerze, nie jesteś ani trochę pod wrażeniem tych pochwalnych komentarzy? Napisać tak mądrze pod głupotą, to sztuka. Ja sobie niektóre wypowiedzi kopiuję razem z wierszami...
  • Mruk 26.06.2019
    betti Już? Dowartościowali się? To ostatni portal, gdzie odrzutki portalowe sobie mogą pokadzić. A smrodek się ciągnie przez kilka zdychających pięterek poezji olanej.
  • puszczyk 26.06.2019
    Mruk
    Jak jest za co i ma kto, to się fajnie dowartościować.
    Szczególnie w morzu szlamu.
    Masz kłopoty i braki z psychologicznej teorii jednostki egzystencjalnej Jaspersa.
    Sparafrazuję go tu dla Ciebie " Każdemu, kto przeżył ten portal, należy wyznaczyć rolę na resztę życia w tym miejscu".
    Tośmy sobie wyznaczyli :)))
  • Anonim 26.06.2019
    Zaiste, pięknym i przerażającym jest oglądanie mechanizmów obronnych w akcji.
  • puszczyk 26.06.2019
    Antoni Grycuk
    Zawsze wartościowi ludzie muszą się bronić przed głupkami z elementem grafomaństwa
    Taki już ten świat.
    I nie skorzystałeś z rad.
  • Anonim 26.06.2019
    Mechanizmów obronnych, drogi Panie, a nie zwykłej obrony.
  • puszczyk 26.06.2019
    Antoni Grycuk
    To się nazywa prostacka dywesyfikacja znaczeń, drogi panie.
    Szczególnie kiedy niemota się mota.
    Kombinuj sobie wysiłkowo na innym portalu.
    Tam mnie nie ma.
    I daruj sobie wreszcie wstawianie tych tragedii i obudową czasową i pseudo-intelektualną.
    Bo będę.
  • puszczyk 26.06.2019
    Już i pisałem - stój, nie ruszaj się, nic nie pisz i nic nie mów.Świat będzie wtedy dużo lepszy, a w każdym razie, mądrzejszy.
  • betti 26.06.2019
    Jak nie pisać, kiedy chwalą... no proszę Cię.
  • puszczyk 26.06.2019
    No fakt.
    Takie tuzy...
  • sensol 26.06.2019
    nie zachwyca
  • Anonim 27.06.2019
    Sensolu,
    dzięki za szczerą i nieskażoną opinię. Pewnie wiesz, że z Twoim zdaniem się liczę.

    Pozdrawiam.
  • puszczyk 26.06.2019
    Delikatny jesteś :)
    Mimoza.
  • sensol 27.06.2019
    nie taki znowu. już dwa razy admin mi paluchem pogroził :)
  • yanko wojownik 27.06.2019
    Taki dość "pierwotny", jak to mają tekściarze na początku, myślę że wielu (wiem) tekściarzy, zaczynało od podobnych. Ja odnalazłem kilka swoich pierwszych i też - a wrzucę ze trzy na jedną dobę, ale później . Obiektywne inaczej to wygląda, ale od czegoś się zaczynało.

    "piszę te teksty, bo mi się pieprzy
    kupiłem ładę, samochód lepszy
    tak mi się składa, choć nie wypada
    pieprzy się Ada, trzęsie się łada

    jadę se ładą pieprzę się z Adą
    on mam malucha, on jej nie dmucha
    a ja mam Ładę to pieprzę Adę... "
    idt. aż do wypadku.

    Jeden z moich pierwszych i od dziwo się zachował a nawet mam na taśmie (jeśli nie skruszała) gdzieś wykonanie, do odszukania.
    Jako amator piszący, to oceniam spoko, bo coś tam wiem na temat początków.
  • Anonim 27.06.2019
    Yanku,
    tak, to pierwotny, nieco zakrawający o styl hip-hopu tekst.
    Dziś pewnie bym takiego nie napisał, ale darzę go pewnym sentymentem.
    Dzięki za odwiedziny.

    Pozdrawiam.
  • puszczyk 27.06.2019
    Jaki tekściarz - taki tekst.
    To mamy już kumpli.
    Niewiele odszedłeś od początków.
  • A. Hope.S 27.06.2019
    Bardzo fajne, aż sie uśmiechnęłam. :D V leci
  • Anonim 27.06.2019
    Miało być trochę śmiesznie, i trochę smutno.
    Dzięki za przeczytanie.

    Pozdrawiam.
  • Ritha 27.06.2019
    Usmiechnelam się. Propsuje wszystko, dzieki czemu sie usmiecham.
  • Anonim 27.06.2019
    Aż spojrzałem do netu, co znaczy propsować, bom taki starej daty, że nie wiedziałem.
    Miło wywołać u kogoś uśmiech.
    Dzięki, że wpadłaś.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania