Prośba Lucyfera

Bronią moją niech słowa będą,

Niech zgrozę i nienawiść przędą,

Niech będą jak kły biblijnego węża,

Który percepcję rozwagi zawęża.

 

Siać zamęt i niechęć do ludzi,

To w końcu zabawa wspaniała,

I niech się nikt nie łudzi,

Że prawda by to sprostowała.

 

W końcu, gdy emocje biorą

Górę nad zdrowym rozsądkiem,

Ludzie będą ludzi zmorą,

Zgodnie z mym własnym porządkiem.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić opowiadanie

Komentarze

  • Okropny rok temu
    ProŚba
  • Karawan rok temu
    zawęrza.- zawęŻa
  • Amy rok temu
    Frzekaz mi się podoba, choć budowa wiersza i rytmiczność trochę szwankują.
  • Irytolog rok temu
    Hmmm... kurde, potszebóję rymu do "kły biblijnego węża"... węża... węża... może wstawić coś innego za węża... CZEKAJ! Mam! "zawęża"! No dobra, ale na kiego grzyba mi tu "zawęża"? Wiem! "Który percepcję rozwagi zawęża." No miodzio :)
  • Neurotyk rok temu
    Grafo do n-tej potegi:) Naprawde piszesz infantylnie:)
  • Johnny2x4 rok temu
    To samo można powiedzieć o Tobie :) Grafomaństwo do n-tej potęgi :)
  • Enchanteuse rok temu
    Ale sobie słodzicie...
  • Neurotyk rok temu
    Johnny2x4 ale mysle ze grafo moje czasem jest mniejszym grafo niz to grafo pokkreslam: czasem.
    Tys rownie dobry w grafie jak psycholog:)

    Dom wariatow:)
  • Nerd rok temu
    Neurotyk, a znasz jakiegoś normalnego pisarza. Pilch i Hemingwey pili, Ken Kesey pracował jako pielęgniarz w psychiatryku, a Tołstoj zmarł w pociągu po tym jak poszedł sobie na giganta. Pisarze są wariatami. I co z tego :P
  • Za mało kropek ..... :) a poważniej to moze troszkę zwolnić , i przetrzymac tekst dzien czy dwa . Potem jeszcze raz pomysleć . Zamiast trzech słabszych moze wyjdzie jeden lepszy . Pozdro
  • Nerd rok temu
    Maurycy, ja ambitnej literatury nie zamierzam pisać. Świat na wystarczająco dużo wielkich poetów. Zaśmiecać podręcznikówl swoimi tekstami nie zamierzam ;)

    Ps: to "grafomaństwo" piszę dla rozrywki, a kto mi zabroni :P
  • Nerd Jeśli sie z tym dobrze czujesz, i czujesz, że tak ma być to sie nie przejmuj opiniami i rób swoje. Ja sie do nikogo nie uprzedzam. Jak cos Twojego mi przypadnie do gustu na pewno Ci dam znac nawet jak to nie bedzie Mickiewicz .
  • Nerd rok temu
    Maurycy Lesniewski :)
  • KarolaKorman rok temu
    Mickiewicz się w grobie przewraca. On bidulek dniami i nocami rymów szukał wszelakich, a wy tu teraz rymowanki od grafomaństw wyzywacie :)
    Ja tam lubię rymowanki i mnie się podoba :)
  • Nerd rok temu
    Każdy chce widać ambitną poezje pisać :)
    A Mickiewicz dłuższe rymowanki pisał

    http://literat.ug.edu.pl/amwiersz/0067.htm

    I nie na takie tematy ;)

    http://wiersze.juniora.pl/mickiewicz/mickiewicz_l01.html

    Life is brutal.

    No, ale sami znawcy literatury się znaleźli ;)

    Karola dzięki za obrone. ;)
  • Pan Buczybór rok temu
    Może coś jest w środku tego jajka. Nie wiem, nie chce mi się szukać. Za leniwy jestem.
  • Nerd rok temu
    Jakiego jajka? o.o
  • Pan Buczybór rok temu
    Nerd Jajka Lucyfera
  • Nerd rok temu
    Pan Buczybór hahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania