Przecz z obcymi! Doszło do skandalicznego pobicia

W ostatnim numerze gazety „Wiadomości Nyskie” ukazał się artykuł pt. „Skandaliczne pobicie”. Według autora tekstu, który swoje wiadomości oparł o relację świadków oraz policji, doszło do haniebnego pobicia. Tego dnia miały miejsce gminne uroczystości dożynkowe w Giermałtowicach.

Po zakończeniu nabożeństwa grupa młodych ludzi, a niektórzy mieli ogolone głowy, zauważyła trzy dziwne postacie. Stały one na placu kościelnym i uśmiechając się, machały rękoma. Te gesty wzbudziły u widzów oburzenie, bo postacie nie pasowały do środowiska, wyglądały na obcych, na jakichś przybyszów z Afryki, bo mieli oni ciemną skórę i dziwne lśniące ubrania. Jeden z młodych uczestników uroczystości dożynkowych zaczął wyzywać i obrażać tych gości. A oni słysząc jego krzyki, jeszcze bardziej machali rękoma i coś też wołali. To zachowanie siłą rzeczy nie pasowało do poważnych uroczystości i z tego powodu wzbudziło agresję. Młodzi ludzie podeszli do przybyszów i zaczęli ich jeszcze bardziej wyzywać i przepędzać, a oni dalej radośnie machali rękoma jak na powitanie. Wtedy doszło do użycia siły. Pobito tych trzech przybyszów tak bardzo, że musiała ingerować policja, a nawet wezwano pogotowie ratunkowe.

W szpitalu podczas opatrywania ran lekarz i pielęgniarki zauważyli, że owe istoty mają inną krew niż ludzie, była ona zielona. Zauważono też, że posiadają oni trzy palce i niewielki ogon, a ich głowy są o wiele większe niż ludzkie.

Niewiele dowiedziano się o tych istotach, gdyż w skutek pobicia i ran zmarły one w szpitalu w Nysie.

Istnieje podejrzenie, że byli to obcy, przybysze z innej planety. Wskutek reakcji ludzi na ich kolor skóry doszło do masakry. Tak haniebnie zakończyło się spotkanie z obcymi istotami, przecież można się było inaczej zachować. To wstyd na cały kosmos!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania