xxx

xxx

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Powrót_Beletry 21.11.2019
    Mocne, naprawdę mocne. Pozdrawiam
  • 13mirek 21.11.2019
    Źle się czyta tekst złożony prawie w całości z krótkich zdań prostych.
    A tu szczególnie pod koniec jest tylko tak. Takie zdania mają nadawać tekstowi dynamikę, ale tu jest ewidentnie przesyt.
    I rzeczywiście, styl, tematyka i ujęcie jest mi jakoś znajome.
  • Liv12365 21.11.2019
    Krótkie, ale nawet fajne :)
    Czepiać się to jakiś rzeczy stylistycznych, czy coś takiego, nie będę bo sama orłem nie jestem :)
    Miłego wieczorku!
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    Pierwsze skojarzenie:

    Tak tak - tam w lustrze
    To niestety ja
    Tak tak - ten saaaaam
    Tak tak - tam w lustrze
    To niestety ja
    Tak tak - ten saaaaam

    Drugie skojarzenie The Walking Dead. Uwielbiałam ten serial.
    Krótkie zdania są zrozumiałe, bo rzeczywistość opisuje zombie.
    Krótkie, ale całkiem, całkiem☺
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    Ale, ale pan Maciążek działa? A ponoć jest pan kolejnym wcieleniem Krystyny...
    Tej, która ukradła dane osobowe panu Mikołajczykowi. No no no no
    A tyle było gróźb...
  • sisi55 10.12.2019
    Na początku jest 2x ,,kiedy" pewnie tak miało być, ale jak dla mnie dziwnie brzmi, ,,Podszedłem do schodów. Na dole znajdę jedzenie. "- Skąd wiedział, że znajdzie na dole jedzenie? Postawiłbym tam znak zapytania, ,,Usiadła obok mnie. Płakała i głaskała mnie."- Powtarza się ,,mnie", są za blisko obok siebie i to słychać jak się czyta. To ostatnie zdanie mi się strasznie podobało. Ogólnie tekst spoko.
  • sisi55 10.12.2019
    I jeszcze dodam, że w paru momentach prostota zdań mi nieco przeszkadzała, szczególnie pod koniec.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania